20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stephen Ireland  (Lest 24859 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Are

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Stephen Ireland
« Svar #15 på: 31. Jan. 2011, 21:59 »
Vi skal ikke ha det etter hva jeg har lest

Det suger jo litt, syns vi skulle forhandla oss frem til det. Men det skal nok mye til for at det blir noe stort problem.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 31. Jan. 2011, 21:59 »
Tror aldri jeg har gitt så faan i en signering... Betyr lissom ingenting for min del i dag.

wildkin

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #17 på: 31. Jan. 2011, 22:07 »
synes det er en god signering jeg :) Min personlige mening er dog at det hadde vært fordel med en opsjon på kjøp

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 31. Jan. 2011, 22:18 »
Tror aldri jeg har gitt så faan i en signering... Betyr lissom ingenting for min del i dag.

Er jo også skuffa over at Carroll forsvinner, men det er jo ikke nødvendig å gi opp av den grunn. Vi har hatt gode kamper mens han har vært borte og det siste vi trenger er at fansen blir pessimistiske og grinete igjen.

Det er nå laget trenger vår støtte. Carroll valgte å dra, end of story, og som jeg har sagt tidligere, hadde det ikke vært for vår utrolig gode midtbane ville ikke Carroll vært i nærheten av så mange mål.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 31. Jan. 2011, 22:51 »
Gjør regning med at vi har opsjon. Hvis Villa har opsjon på Bradley, så har vi opsjon på Ireland. Det tror jeg ganske trygt vi kan konkludere med.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 31. Jan. 2011, 22:56 »
Meget stor tro på at Ireland vil blomstre igjen i Newcastle. Har inntrykk av at det har vært mye dårlig stemning i Villa denne sesongen, mens det i Newcastle har vært motsatt. Tror den gode lagånden vil gi selvtillit og godt spill, fra spilleren som for ikke lenge siden var regnet som en klassespiller!

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 01. Feb. 2011, 13:15 »
Ireland er en meget bra signering. Vi trenger kreative spillere, og jeg har troa på at spissene våre vil blomstre pga dette. Ireland kan også bidra med mål.
Hovedmålet for denne sesongen har hele tiden vært å beholde plassen i PL. Selv om vi har prestert såpass bra så langt, ser jeg ingen grunn til å håpe på europaplass osv. Samme hadde jeg ment selv om Carroll fremdeles hadde vært hos oss eller ikke. Vi kommer til å redde plassen med den troppen vi har, også satser vi på å få inn gode forsterkninger til sommeren. Vi er på riktig vei med Ireland og Ben Arfa!!

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #22 på: 01. Feb. 2011, 13:22 »
http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php

riktignok under Aston Villa, men knee injury, med "No return date".
Noen som vet hva slags skade det er snakk om, og når han er tilbake? Regna med han var ute av form og måtte trenes opp litt før han var i kampform, men at vi nok en gang kjøper en spiller med skada er jeg så lei av.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 01. Feb. 2011, 13:23 »
Han er ikke kjøpt da, han er lånt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 01. Feb. 2011, 13:28 »
Glad for denne signeringen. Alltid likt Ireland egentlig og hvis vi får han i nærheten så god som den sesongen i City blir det god stemning :D
Toon till I die.

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #25 på: 01. Feb. 2011, 13:29 »
Han er ikke kjøpt da, han er lånt!

Vel, det gjør det ikke noe bedre spør du meg :p

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 01. Feb. 2011, 14:18 »
milesstarforth Miles Starforth
#villa loanee Stephen Ireland has slight injury & is 2 weeks away from #nufc debut

Lovende

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 01. Feb. 2011, 20:51 »
Nokon som veit kva draktnr han får?  ::)

Mitt tips er 22.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 01. Feb. 2011, 22:03 »

Ett døgn senere og jeg opplever akkurat det samme. Iireland blir ikke mer enn en squad-player. I 4-4-2 stiller vi ideelt sett med:
Barton, Tioté, Nolan og Jonas

Vi kan konvertere til 4-5-1, og det er antagelig mest fornuftig med det utvalget av spisser vi har nå, men når Ben Arfa er tilbake fra skade kan det også da bli trangt om plassen for Ireland.

På toppen av det hele så er de ekstra tynt på midten i morgen ettersom Tioté er suspendert, og Smith og Gosling skadet. Men surprise surprise, Ireland er også "two weeks away".

Hva har vi egentlig oppnåd her? Svært lite mener jeg, Irelands forhistorie (lenge siden han sist presterte bra) gjør dette bare til en enda større risiko. Håper Ireland slår til, og kan bli verdifull for oss, men jeg jubler ikke før jeg ser det...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 01. Feb. 2011, 22:56 »
Risiko og risiko. Det er et lån, og en spiller som har vært nødt til å godta en lavere lønn etter hva jeg har skjønt for å komme til oss for å få karrieren på kjøl. Ser ikke hvor enorm risiko vi egentlig har hatt. Potensielt har vi rett og slett en spiller som har lost it, eventuelt har vi istedet en særdeles god offensiv midtbanespiller som det bor mange mål i. En potensielt meget gunstig avtale for oss, vi har uansett ikke så ekstremt mye å tape.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida