20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham - Newcastle 2. Februar kl.21.00  (Lest 51812 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle 2. Februar kl.21.00
« Svar #210 på: 02. Feb. 2011, 22:57 »
Me kan verdt fall ikkje rope etter Carroll, han hadde ikkje spelt på ei stund alike vel.

Akkurat. Et meget viktig poeng. Sholas skade kom jo på et meget ugunstig tidspunkt for å si det mildt. 3 spillere som utmerket seg positivt i dag: Harper, Colo og ikke minst Barton. Sistnevnte var vår BB med klar margin synes jeg i dag. Ranger og Best var rett og slett søppel. Er ikke så nøye at de ikke får til alt, men de må faen meg jobbe. De sprang jo ikke i det hele tatt. veldig skuffende.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 02. Feb. 2011, 22:57 »
Vi har rett og slett ingen spisser som er i nærheten av å holde PL standard, det er vanskelig å se hvem som skal score målene våre.

Vi får nok bank av Arsenal, men etter det er vi nødt til å hente poeng jevnt hvis vi vil holde oss unna bunnstriden.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #212 på: 02. Feb. 2011, 22:58 »
Fy faen for dårlig!! Er noe av det dårligste eg har sett på leenge!

Laget virker jo helt umotivert, og prøver ikke engang! Best suger jo så mye som det går ann, fy faen! Elendig forsvarsspill på målet tul Doffen!

Nei, satan det her var flaut!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #213 på: 02. Feb. 2011, 22:58 »
Fulham er i form, vi er skadeplaget som vanlig. Tror ikke jeg har rom for mer negativitet for akkurat nå kjenner jeg ikke mer enn en slags "som-forventet" følelse.

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #214 på: 02. Feb. 2011, 22:59 »
Helt forferdelig kamp. Harper BB med Jonas på andreplass.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #215 på: 02. Feb. 2011, 23:01 »
Herregud så dårlig kamp av oss. Skjønner ikke hva Løvenkrands driver med.. eneste han presterer er å løpe ned Schwarzer.

Williamson er for dårlig, enkelt og greit. Og hver gang Colo skal klarere, så går den til en Fulham-spiller. Drittkamp

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #216 på: 02. Feb. 2011, 23:01 »
Ikke mye å rope hurra for her nei. Hjelper ikke at kommentatorene nevner Carroll i annenhver setning heller!

Greit å ikke forvente seier mot en Fulham i slag, men jeg hadde faktisk forventet at vi skulle klare å skape noe mer enn det vi gjorde. Mulig at taktikken med å slå høye baller til spissene våre ikke var verdens lureste med tanke på blant annet Hangeland med sine 3.4 meter bak der.

Når jeg først nevner landslagskapteinen skal vi vel være fornøyde med at Williamson ikke lager ett par straffer med holdingen sin av nevnte kaptein.

Jaja, Arsenal neste...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #217 på: 02. Feb. 2011, 23:01 »
Fulham er i form, vi er skadeplaget som vanlig. Tror ikke jeg har rom for mer negativitet for akkurat nå kjenner jeg ikke mer enn en slags "som-forventet" følelse.

Hvis dette var Fulham i form så burde vi slått dem på en dårlig dag også. Idag hadde vi meget dårlig dag. Fulham var ikke akkuratt gode nei.
Ba Ba Ba!!!

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #218 på: 02. Feb. 2011, 23:01 »
Enig, Yahh..

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #219 på: 02. Feb. 2011, 23:02 »
_Full fortjent.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #220 på: 02. Feb. 2011, 23:03 »
Alle spillerne var horrible i dag, med unntak av Harper. Colo gjorde det greit, men hadde uvanlig dårlig distribusjon.

Kampen i dag bekrefter i det minste at Løven, Best, Guthrie og Gutierrez ikke har noe som helst i ligasystemet å gjøre. Blir dog feil å henge ut enkeltspillere ettersom hele laget holdt et elendig nivå kampen gjennom.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #221 på: 02. Feb. 2011, 23:03 »
fml

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 02. Feb. 2011, 23:03 »
Dette var dårlig. Skremmande dårlig. Ser at vi mangler mykje over heile linja, gleder meg til Tiote og Ben arfa er tilbake. Dei to trenger vi nå som Carroll er vekke. Guthrie holder ikkje nivået sammen med løvenkrands. Det er ikkje godt nok når den einaste justeringa vi gjer er å sette innpå dansken. Er første gang det faktisk har vært skummelt at Ameobi blei skada :-X
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Andersen

• Flaskebærer
  • *
  • Tsk tsk.
    • Vis profil
« Svar #223 på: 02. Feb. 2011, 23:05 »
Harper var vel den eneste som ikke kløna det til på en eller annen måte. Har sagt det heletiden, Best er ikke god nok for wankership lag engang.

Mannen gjør seg ikke spillbar eller noe, lat er vel ordet jeg leiter etter. Og form my ass, Fulham var like kaotiske, de hadde bare et bedre organisert forsvar som hvertfall prøver å snakke sammen. Jose spesielt fortjener mye tyn for ELENDIG plassering på alt som anngår ekle irren.

Nå som Ameobi er ute en stund så sitter vi igjen med Ranger, Best og Løvenkrands. Det er spisser som ikke engang utmerka seg spesielt i fjor. Vi sliter skikkelig med ekle passninger og ender opp med å spille langt på to spisser som ikke er beveglige for en tier.
Fuglene i mitt hjerte: Lillestrøm SK og Newcastle United FC

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #224 på: 02. Feb. 2011, 23:05 »
Frykteleg dårleg kamp! Vi har 3 championship spissar, rett og slett begredeleg.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!