20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 16. jan: Sunderland - Newcastle (13:00)  (Lest 61758 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 16. jan: Sunderland - Newcastle (13:00)
« Svar #225 på: 16. Jan. 2011, 15:05 »
MEN HVA I HELVETTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Toon till I die.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 16. Jan. 2011, 15:06 »
Klart det svir når man slipper inn mål nesten 4 min på overtid, men alt i alt så er det vel fortjent. Sunderland var best i 1 omgang, Newcastle best i 2 omgang.

Også er det jo deilig at sunderland ikke fikk revansjen sin.. Men Harper viser at vi har et målvakt problem, han hadde minst 4-5 dårlige situasjoner når han skal ut i felt. Samt at han er mer eller mindre skyldig i målet til s.land.

Vet ikke om vi har et problem, men han var ihvertfall fryktelig dårlig i dag. Hadde flust av dårlige innvollveringer og gjør en stor tabbe på scorinen dessverre.

Uansett. En grei kamp av oss og jeg synes at vi hadde fortjent å vinne 1-0. Vi var farligst foran kassa og blant annet Barton, Shola, Jonas og Nolan var tidvis gode offensivt.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 16. Jan. 2011, 15:06 »
Umulig for Harper å holde det skuddet da, og var bare uheldig med at returen traff Gyan og spratt i mål. Sto ellers solid og gir aldri retur på skudd som treffer han. Fornøyd med laget i dag, og spesielt Shola som eg rett og slett synst har utvikla seg til en god Premier League-spiss ! At sunderland med det laget tar såpass med poeng er for meg merkelig forresten.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #228 på: 16. Jan. 2011, 15:06 »
Kan tenke meg at MichaelChopra brølte høyt av lettelse når Gyan scora der. Isolert sett så er jo 1-1 borte mot Sunderland bra, spesielt med tanke på at vi vant 5-1 i hjemmemøtet, men at det skjer på overtid er så forbanna surt og typisk Newcastle. Vi får bygge videre på det positive fra denne kampen, ta med oss poenget og samle troppene igjen for å slå Spurs på SJP neste helg.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Grievous

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #229 på: 16. Jan. 2011, 15:07 »
Det var det bordet. For noe jævla drit.

Haha, gikk hardt ut over interiøret her også

Diverse tv kontroller her :-\

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 16. Jan. 2011, 15:08 »
Jeg er fornøyd. Så klart er det surt å tape 3 poeng der, men det var vanskelig å være optimistisk før kamp start, men gutta kjempet godt idag. Best dagens dårligste. Alle de andré får en klapp på skulda. Shola var dagens stjerne.

Regnet med helvete ifra sunderland idag. Det hjalp heller ikke med smith fra start, men vi klarte det:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 16. Jan. 2011, 15:08 »
Umulig for Harper å holde det skuddet da, og var bare uheldig med at returen traff Gyan og spratt i mål. Sto ellers solid og gir aldri retur på skudd som treffer han. Fornøyd med laget i dag, og spesielt Shola som eg rett og slett synst har utvikla seg til en god Premier League-spiss ! At sunderland med det laget tar såpass med poeng er for meg merkelig forresten.

Det er ikke uflaks hvis du tror det. Den er muligens for hard å holde, men en PL keeper skal klare å unngå at returen går rett ut i feltet. Skal han fiste/bokse det skuddet så MÅ ballen skyves til siden, ellers så er det rett og slett styggfarlig. Dessverre så gjør Harper en kjempetabbe :(
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #232 på: 16. Jan. 2011, 15:09 »
Så jævlig forbanna over at vi slipper inn mål fire minutter på overtid!
Vi er nødt til å begynne å bli mer kyniske når vi leder 1-0, og det gjenstår to minutter av en kamp! Det er ikke da vi skal angripe. Målet kom vel, (så vidt jeg fikk med meg), etter at Enrique gikk i angrep, mistet ballen og sunderland kjørte fremover?
Harper viser at han ikke holder nivået! Alt for usikker i feltarbeidet, i tillegg til en stor feil som leder til målet!

FAEN!

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #233 på: 16. Jan. 2011, 15:09 »
Så utrolig surt... Skulle aldri sluppet inn på overtid der. Harper burde bokset ballen ut til siden, og ikke rett i returrommet som jeg ser andre har skrevet også.. Og hvorfor i alle dager fikk Gyan stå alene??

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #234 på: 16. Jan. 2011, 15:10 »
Har ikke ord.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 16. Jan. 2011, 15:13 »
Hadde jeg fått tilbud om uavgjort før kampstart ville jeg takket ja. Synes vi egentlig spilte utrolig bra og hadde flere gode sjanser. Webb var ræv, som vanlig, og skulle ha vist ut Bramble for 2fotstaklingen.  Kan ikke klandre Harper for at han ikke holder ballen, skuddet er knallhardt og går vel gjennom flere spillere. Men han kunne kanskje ha sørget for at han fikk ballen ut til siden og ikke midt ut i feltet igjen. Etter noen rustne minutter, klarte forsvaret seg godt. Sland skapte jo ikke klare sjanser i 2. omgang. Derfor er jeg fortsatt ganske irritert på at utligningen. VI fortjente å vinne.

Mathiassen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #236 på: 16. Jan. 2011, 15:14 »
det føltes ut som er slag i trynet! er enig med at 1-1 borte er bra. men mot sunderland, og måten vi slipper inn på.
det har skjedd tidligere i sesongen. hvis vi blir bedre på disse tingene, hanker vi inn flere poeng

VikingKing

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #237 på: 16. Jan. 2011, 15:15 »

Det er ikke uflaks hvis du tror det. Den er muligens for hard å holde, men en PL keeper skal klare å unngå at returen går rett ut i feltet. Skal han fiste/bokse det skuddet så MÅ ballen skyves til siden, ellers så er det rett og slett styggfarlig. Dessverre så gjør Harper en kjempetabbe :(

Enig der..men der jo slike ting som skiller en klassekeeper fra en middels,uten tvil at vi trenger å forsterke.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #238 på: 16. Jan. 2011, 15:15 »
Synes vi fortjente 3 poeng idag! Når det er sagt, så slipper vi inn et drittmål 4min på overtid, og det skal ikke skje! Harper sku ha styrt ballen ut mot siden, og Willy var..eller hvor var han?!

Synes ellers at Barton er god.. Enrique, Simpson, Colo, Nolan, og Jonas er også brukbart gode! Best får ikke så mye til, mens Shola er er elendig! Willy og Harps virker usikre..
Synes Guthrie gjorde en brukbar jobb, bedre enn Smith hvertfall.. Vanskelig for Gosling!

Ellers, surt med poengdeling!! 

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 16. Jan. 2011, 15:16 »

Også er det jo deilig at sunderland ikke fikk revansjen sin.. Men Harper viser at vi har et målvakt problem, han hadde minst 4-5 dårlige situasjoner når han skal ut i felt. Samt at han er mer eller mindre skyldig i målet til s.land.

Ein middels kamp av Harper og me har eit keeperproblem..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]