20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 16. jan: Sunderland - Newcastle (13:00)  (Lest 61717 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 16. jan: Sunderland - Newcastle (13:00)
« Svar #45 på: 13. Jan. 2011, 15:26 »
Fotballen deres passer best på Bjerke eller Klosterskogen. Sunderland satser på litt mer sitronmelisse, vanilje og økologisk bjørnebær. Kunsten å slå Chelsea på brua er å være like forførisk som en blond vakker luremus. Mot dere må vi endre kosten til feite tyske kjøttpølser, rindfleisch og sauerkraut.

5-1

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 13. Jan. 2011, 16:37 »
Tiote er mye bedre enn Smith, sant nok. Samtidig må dere huske på at Nolans bidrag er fraværende utenfor boksen. Med andre ord setter dette større krav til Titoe som både må være en offensiv ballfordeler og et defensivt anker. At man også skal bidra mye med offensive ballfordelinger, kan man ikke strengt tatt kreve av en defensiv midtbanespiller. Dermed ramler Smith gjennom. Hadde det ikke vært for Tiotes gode spill denne sesongen, ville Nolan manglende bidrag i større grad blitt avslørt. Smith gir alt i duellene og er en ok defensiv midtbanespiller når vi først tar ledelesen. Da kan han ligge å vake foran våre egne stoppere. Men fordi han har null og niks å bidra med fremover, trenger han å pares med en litt mer kreativ spiller enn Nolan som forverrer Smiths svake sider. Ergo går det fint an å pare Barton og Smith jfr A. Villa f.eks pga førstnevntes ballfordelingsegenskaper.  Med andre ord blir det dels feilaktig å slakte Smith fordi det er ikke i hovedsak hans jobb å fordele baller, men Nolans. Denne oppgaven utfører Nolan dessverre verre enn de fleste andre i samme posisjon og som et resultat ser Smith dårligere ut enn han strengt tatt er.

« Siste redigering: 13. Jan. 2011, 16:42 av InspectorC »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 13. Jan. 2011, 17:54 »
Dan Gosling: I'm fit and ready for derby test
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/01/13/dan-gosling-i-m-fit-and-ready-for-derby-test-72703-27979127/#ixzz1Aw2LNpmZ

Virker som han hvert fall kan komme til å spille en rolle i de kommende kampene. Kan han gjøre jobb for oss i 60-70 minutter ser jeg heller han enn Smith, men er vel tvilsomt når han ikke har spilt ligafotball siden mars.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 13. Jan. 2011, 22:41 »
Tiote er mye bedre enn Smith, sant nok. Samtidig må dere huske på at Nolans bidrag er fraværende utenfor boksen. Med andre ord setter dette større krav til Titoe som både må være en offensiv ballfordeler og et defensivt anker. At man også skal bidra mye med offensive ballfordelinger, kan man ikke strengt tatt kreve av en defensiv midtbanespiller. Dermed ramler Smith gjennom. Hadde det ikke vært for Tiotes gode spill denne sesongen, ville Nolan manglende bidrag i større grad blitt avslørt. Smith gir alt i duellene og er en ok defensiv midtbanespiller når vi først tar ledelesen. Da kan han ligge å vake foran våre egne stoppere. Men fordi han har null og niks å bidra med fremover, trenger han å pares med en litt mer kreativ spiller enn Nolan som forverrer Smiths svake sider. Ergo går det fint an å pare Barton og Smith jfr A. Villa f.eks pga førstnevntes ballfordelingsegenskaper.  Med andre ord blir det dels feilaktig å slakte Smith fordi det er ikke i hovedsak hans jobb å fordele baller, men Nolans. Denne oppgaven utfører Nolan dessverre verre enn de fleste andre i samme posisjon og som et resultat ser Smith dårligere ut enn han strengt tatt er.

Takk, det var faktisk litt av mitt budskap her i mitt forrige innlegg! Ikke optimalt med Smith overhodet, men vi har vunnet kamper med ham på midtbanen tidligere denne sesongen. Sier seg selv at det blir jævla vanskelig med Nolan og Smith, men dersom vi kjører Nolan frem som tilbaketrukket og Barton inn sentralt, er sjansen større.
Nå registrerer jeg at Ameobi er tilbake fra skade, så da bør helst Ameobi starte sammen med Carroll/Best, og Barton og Nolan spille sentralt etter mitt skjønn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #49 på: 13. Jan. 2011, 23:36 »
Noen som har oversikt over antall tilreisende mags fra Norge?
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 14. Jan. 2011, 09:02 »
F*** i H****** får ikke sett kampen siden jeg skal i studio å skyte en musikkvideo :( Jaja får vel sette kampen i opptak og unngå omverden til jeg kommer meg hjem og får sett den :P Men tviler på at jeg klarer å la vær å sjekke resultatet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 14. Jan. 2011, 12:44 »
Det hørtes jo ut som en av få gyldige grunner i alle fall. ;) Satser på at både den og kampen blir vellykket.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 14. Jan. 2011, 13:13 »
F*** i H****** får ikke sett kampen siden jeg skal i studio å skyte en musikkvideo :( Jaja får vel sette kampen i opptak og unngå omverden til jeg kommer meg hjem og får sett den :P Men tviler på at jeg klarer å la vær å sjekke resultatet.

For hvem?:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 14. Jan. 2011, 13:52 »

For hvem?:)
Hehe det er egentlig hemmelig :P , men er ikke kjempestore greiene ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 14. Jan. 2011, 13:54 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/01/14/toon-boss-to-give-andy-carroll-every-chance-72703-27986020/?

Andy Carroll kan enda rekke det. Ameobi er heller ikke bestemt om blir klar riktig enda. Og Tayls samt Campbell er også usikre frem mot kampen. Jonas og Jose er klare :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 14. Jan. 2011, 15:02 »
Carroll spiller ikke ifølge Pardew

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 14. Jan. 2011, 15:38 »
Unnskyld meg, men fetta. Ser det selv nå.
Da må vi bare satse på at Best kan gjenta bedriften fra sist! Håper virkelig også at Shola blir klar!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #57 på: 14. Jan. 2011, 15:39 »
Welbeck og Cattermole er så godt som uaktuell for lokaloppgjøret melder bbc Newcastle. Onuoha er matchfit. Han tar en backplass sammen med Bardo. Dermed blir K.Richardson midtbanejokeren.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #58 på: 14. Jan. 2011, 15:43 »
Jeg vil se dette laget:

Harper

Simpson - Taylor - Colo - Enrique

Gosling - Barton - Nolan - Jonas

Best - Ameobi

Evt. kan vi bytte Gosling og Barton. Litt ut i andre omgang bytter vi Gosling med Routledge og en av spissene med Løvenkrands. ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 14. Jan. 2011, 15:49 »
Egentlig artig å se hvordan synet på Best her på forumet helt har snudd etter kampen mot West Ham.