20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 16. jan: Sunderland - Newcastle (13:00)  (Lest 61709 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 16. jan: Sunderland - Newcastle (13:00)
« Svar #30 på: 12. Jan. 2011, 21:15 »
Rooney er jo også i samme gate som Nolan. Ingen av de har akkurat noen "skrapa" kropp. En årsak kan rett og slett være dårlige gener, at man er litt naturlig lubben. Da må man være EKSTRA flink med kosthold, og jeg ser ikke bortifra at dette kan være årsaken hos Nolan. Dårlige gener/stoffskifte, samtidig som han lever på for mye øl og junk. På den motsatte siden; har du gode gener så kan du spise så mye dritt du vil uten å legge på deg..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 12. Jan. 2011, 21:29 »
Man kan spise mye dritt uten å legge på seg hvis man har genene ja. Men dette går utover treningsprogresjonen, og ikke minst restitusjonen i etterkant. Kostholdet  har mye å si for hvor fort kroppen henter seg inn igjen etter trening, og om du er i stand til å yte enda bedre etter hvert. Og der tror jeg Nolan slurver.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 12. Jan. 2011, 21:47 »
Løvenkrands som er en bakromsspiss, skal plutselig spille hengende spiss? Lurer på hva argumentet for det er.

Jeg synes det hadde vært spennende og prøvd han i den rollen, av den grunn at han løper mye og kunne kanskje åpnet forsvaret til mackems noe. Det hadde igjen gitt oss flere mulighter om de på knten hadde kommet etter

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 12. Jan. 2011, 21:53 »
Løven klarer ikke en slik rolle. Han har for dårlig grunnteknikk. Løven er god på to ting, gjennombrudd og avslutninger med venstrefoten..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 13. Jan. 2011, 11:47 »
Ut ifra det som skrives i lokalpressen så virker det nesten som om Pardew vurderer Gosling til helgens derby. Han imponerte i treningskampen mot Colin Claderwoods Hibernian og spilte drøye 70 minutter. Guthrie skal også ha levert en bra innsats i samme kamp. hadde vært spennende å se Gosling i aksjon, eneste minuset er vel at det er en viss risiko og la ham spille så tidlig. Dårligere enn Alan Smith kan han jo umulig være uansett.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 13. Jan. 2011, 12:21 »
La dette bli tidenes bursdag!!! ;D

gosling bør ikke brukes enda.. han må få litt tid på seg. barton-nolan i midten kan funke og smith trengs ikke utpå der de første 93 minuttene uansett.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 13. Jan. 2011, 12:24 »
Jeg vil faktisk heller gi Gosling en ny sjangse en å spille Smith. Smith har spilt dårlig i flere kamper.
Gosling var skadet lenge, og spilte drit i 2 (?) kamper. Så ble det tribunen.
Er enig i at Gosling bør spares. Ville vært katastrofe om han fikk tilbakefall. Er også riski å spille ham når han ikke har kampform på så lang tid.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 13. Jan. 2011, 12:29 »
Jeg vil faktisk heller gi Gosling en ny sjangse en å spille Smith. Smith har spilt dårlig i flere kamper.
Gosling var skadet lenge, og spilte drit i 2 (?) kamper. Så ble det tribunen.
Er enig i at Gosling bør spares. Ville vært katastrofe om han fikk tilbakefall. Er også riski å spille ham når han ikke har kampform på så lang tid.
Kravspesifikasjon til midtbanen bør være: INGEN Smith.

Det gir oss følgende alternativer:
Routledge, Barton, Nolan, Jonas
Barton, Gosling, Nolan, Jonas
Barton, Guthrie, Nolan, Jonas

Det er også verdt å nevne at også Guthrie spilte i treningskampen mot Hibernian og fikk glimrende kritikk for sin opptreden. Dog kan man vel stille spørsmålstegn ved mostanderen og evt intensiteten i denne kampen, men jeg er vel dit kommet at "alt er bedre enn Smith".

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 13. Jan. 2011, 13:12 »
Vil heller ikkje se Smith på bana, heller Vuckic
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #39 på: 13. Jan. 2011, 13:14 »
S'land har endel skada spillere selv, så det kan være at våre egne haltende helter ikke skal få for stor påvirkning.

http://www.sunderlandecho.com/sport/sunderland-afc/safc-news/injuries_irritate_sunderland_boss_bruce_1_2923923
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 13. Jan. 2011, 13:38 »
Jeg tror alt står og faller på hvordan vi takler å spille uten tioute. Hvis vi erstatter han på en god måte vinner vi. Hvis ikke har jeg dårlig tro.
Han kom, ble mett og dett var dett....

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #41 på: 13. Jan. 2011, 14:07 »
Jeg tror laget blir ekstra tent på å spille bra mot sland. Så lenge det ikke blir overtenning og noe rødtkort tidlig så har jeg trua på at vi vinner.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #42 på: 13. Jan. 2011, 14:27 »
Fotballen deres passer best på Bjerke eller Klosterskogen. Sunderland satser på litt mer sitronmelisse, vanilje og økologisk bjørnebær. Kunsten å slå Chelsea på brua er å være like forførisk som en blond vakker luremus. Mot dere må vi endre kosten til feite tyske kjøttpølser, rindfleisch og sauerkraut.   
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 13. Jan. 2011, 14:36 »
Fotballen deres passer best på Bjerke eller Klosterskogen. Sunderland satser på litt mer sitronmelisse, vanilje og økologisk bjørnebær. Kunsten å slå Chelsea på brua er å være like forførisk som en blond vakker luremus. Mot dere må vi endre kosten til feite tyske kjøttpølser, rindfleisch og sauerkraut.
Vi har og slått dem der i år?
Han kom, ble mett og dett var dett....

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 13. Jan. 2011, 15:00 »
Og langt viktigere maltraktert møkka 5-1 på SJP.  ;D

Skal virkelig en god prestasjon til før mackemsa vinner innbyrdes oppgjør denne sesongen. ;)