20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - West Ham 5. Januar. kl. 20.45  (Lest 41784 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Ham 5. Januar. kl. 20.45
« Svar #210 på: 05. Jan. 2011, 23:55 »
Jeg har en ny helt...

Konge-kamp ut i fra det jeg så av høydepunkter etter Arsenal-kampen. 5-0 er et sterkt resultat (nesten) uansett motstander! :)

Barton88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #211 på: 05. Jan. 2011, 23:56 »
Dette var gøy dere. Må ikke glemme WH var begredelige, men det er slike prestasjoner som får meg til å drømme om Europa-spill 8) Bare så forbanna irriterende at dette Sunderland laget plutselig skulle vinne borte. >:(

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 06. Jan. 2011, 00:04 »
Får håpe vi ikke får et par "komme oss ned på jorda igjen" kamper igjen. :P

NeN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #213 på: 06. Jan. 2011, 00:10 »
Er ikke det her en 3 eller 4 kampen hvor vi vinner med mer enn 5 mål? :) altså at vi får 5 eller mer mål uansett hva det andre laget får?

Nu har jo bare Arsenal, Chelsea, og Manu scoret flere mål enn vi :D
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #214 på: 06. Jan. 2011, 00:14 »
Helt sinnsvakt morro!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Barton88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #215 på: 06. Jan. 2011, 00:14 »
Får håpe vi ikke får et par "komme oss ned på jorda igjen" kamper igjen. :P

Tap mot Stevenege og Sunderland og jeg skriker Pardew UT  :P

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #216 på: 06. Jan. 2011, 00:20 »
Mener å huske at folk her inne var meget skeptisk til Best før kampen og dømte han nord og ned. Føler dette er litt typisk på dette forumet!!! Han har ikke startet en kamp i år også gjør han dette. Han har vist mer i denne kampen enn ameobi har vist i hele sin karriere! Han og Carroll kan bli ett meget spennede spisspar det siste halvåret og med Barton og Ben Arfa på kantene kan det bli en meget bra sesong avslutning for NUFC.

Ser også at folk ønsker Ranger fra start. Ja han er ung, ja han skaper mye trøbbel for motstanderen, ja han skaper sjansen, men han klarer ikke å sette ballen i mål fra 5 meter. Han har hatt fete målsjanser så langt i år, så han får holde seg på benken til han har lært å score. Han kan gjerne studere avslutningen til Best på det 4 målet, får det var klasse!!
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Barton88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #217 på: 06. Jan. 2011, 00:22 »
Mener å huske at folk her inne var meget skeptisk til Best før kampen og dømte han nord og ned. Føler dette er litt typisk på dette forumet!!! Han har ikke startet en kamp i år også gjør han dette. Han har vist mer i denne kampen enn ameobi har vist i hele sin karriere! Han og Carroll kan bli ett meget spennede spisspar det siste halvåret og med Barton og Ben Arfa på kantene kan det bli en meget bra sesong avslutning for NUFC.

Ser også at folk ønsker Ranger fra start. Ja han er ung, ja han skaper mye trøbbel for motstanderen, ja han skaper sjansen, men han klarer ikke å sette ballen i mål fra 5 meter. Han har hatt fete målsjanser så langt i år, så han får holde seg på benken til han har lært å score. Han kan gjerne studere avslutningen til Best på det 4 målet, får det var klasse!!
Nuvel, Best må først senke Sunderland et par ganger vi han i det hele tatt kan nevnes i samme åndedrag. Ellers er jeg enig med deg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 06. Jan. 2011, 00:23 »
Best har heller ikke herja i Champions League på Nou Camp :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #219 på: 06. Jan. 2011, 00:23 »
Hvem her er Bjorn på fanzone? :p

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #220 på: 06. Jan. 2011, 00:26 »
Hvem her er Bjorn på fanzone? :p
lurer jeg også på! noen her på forumet! var litt sånn ''ehhh... ehhh.. yee.. ehhh''  :P

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #221 på: 06. Jan. 2011, 00:26 »

Nuvel, Best må først senke Sunderland et par ganger vi han i det hele tatt kan nevnes i samme åndedrag. Ellers er jeg enig med deg.

Tok kanskje litt hardt i, men har bare irritert meg over Ameobi sykt mange ganger. Han er så slapp i stilen, går nesten aldri inn i taklinger og jobber lite. Best jobba godt, klinka til i taklinger osv. Tror PL forsvar kan få mye å jobbe med viss han og carroll er på topp

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #222 på: 06. Jan. 2011, 00:32 »
En annen ting som irriterer meg er at ingen nettaviser har komt opp med en artikkel om nufc seieren. Alltid kjekt å lese når det har blitt seier ;) Bare tv2 sporten som har noe, men det skulle vell bare mangle

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 06. Jan. 2011, 00:43 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #224 på: 06. Jan. 2011, 00:59 »
Unna bunnstriden JIPPIIIII, BEN ARFA I SEKKKEN JIPPPPIIII
FOR EN FANTASTISK DAG, GRATULERER ALLE SAMMEN!!