20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - West Ham 5. Januar. kl. 20.45  (Lest 41733 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Ham 5. Januar. kl. 20.45
« Svar #225 på: 06. Jan. 2011, 01:10 »
Stort sett enig med Sebastian, selv om 10 for colo er vell litt i overkant :p.

Løven fortjener mer enn en 6 og dårligst av start 11eren. Han har 2 assist og 1 mål. Selv om han er litt lett og mister ballen i ett par situasjoner, løper han mye på baller og har veldig gode bevegelser.
Toon till I die.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 06. Jan. 2011, 01:26 »
Syns det er litt vel i overkant å gi 10 i børs til en stopper, spesielt med tanke på hvor gruuusomt svake West Ham er offensivt. Colos kamp mot Arsenal var eksempelvis bedre syns også jeg! Når det er sagt, stopperne våre er særs gode i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 06. Jan. 2011, 08:36 »
http://newutd.no/newcastle-west-ham-5-0/

Referat fra kampen.
SLAPT!

Det holder IKKE å LESE om denne kampen. For de som ikke fikk sett den bør laste den ned og SE den. Helsike, jeg kan være fristet til å se den igjen selv.  ;D ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 06. Jan. 2011, 08:58 »
Forresten, har Tioté spilt to kamper på rad uten å få gult nå?

Må være rekord for han i Newcastle-drakta det...

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #229 på: 06. Jan. 2011, 09:08 »
Det er vel 2 kamper uten kort på heile laget stemmer ikkje det? 8) Så får vi håpe at skadene på spillerne i går ikkje er alvorlige ??? Er mest bekymra for Tiote ein nøkkel-spiller for oss!
Er heldigvis 14 dager til seriespill igjen !

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 06. Jan. 2011, 11:48 »
Det er vel 2 kamper uten kort på heile laget stemmer ikkje det? 8) Så får vi håpe at skadene på spillerne i går ikkje er alvorlige ??? Er mest bekymra for Tiote ein nøkkel-spiller for oss!
Er heldigvis 14 dager til seriespill igjen !

Nei. Mot Wigan fikk i alle fall Barton og Simpson. Har også på følelsen at jeg har glemt noen?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 06. Jan. 2011, 11:50 »
http://newutd.no/newcastle-west-ham-5-0/

Referat fra kampen.
SLAPT!

Det holder IKKE å LESE om denne kampen. For de som ikke fikk sett den bør laste den ned og SE den. Helsike, jeg kan være fristet til å se den igjen selv.  ;D ;)

Haha...det får holde å skrive om kampen. Jeg sitter ikke på SJP med kamera og filmer hver kamp jeg heller ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #233 på: 06. Jan. 2011, 11:52 »
Colo var god han. Men jeg har sett ham bedre i år, mot bedre motstander, tror det var mot Arse eller Everton.

Det var mot Everton. Då gjorde han alt perfekt. Ville gitt han ein 9 for gårsdagen, mest for at Barton skal få skinne aleine med sin toppscore. Satser på at Leon får ein boost etter dette. Såg at ein del Newcastle-supp. hadde sendt inn mail til Sky si liveoppdatering i går, der dei la ut om kollosale forventingane til spissparet Best/Carroll. Det snur kjapt i fotballen!

100% enig med kø1 sine børspoeng.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 06. Jan. 2011, 12:43 »
Er enige med køm Bortsett fra Ranger. Han fikk til svært lite, mot et dårlig lag. Gir ham tre poeng, maks.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 06. Jan. 2011, 12:50 »
Er enige med køm Bortsett fra Ranger. Han fikk til svært lite, mot et dårlig lag. Gir ham tre poeng, maks.

Du må huske på at Newcastle ikke spilte fotball de siste 20 minuttene. Vi ledet 5-0 og ingen var særlig villig til å komme fremover. Bortsett fra kjempemissen til Ranger, så prøvde vi aldri å få den sjette scoringen. Laget lå bare dypt i banen og "hvilte" på rett side av ballen. Ballen ble ofte pumpet opp mot Ranger de siste 10 minuttene da vi spilte med 10 mann, men da var han håpløst alene og fikk heller ikke de beste servene mot seg! Ranger er unnskyldt for at han ikke klarte å gjøre en forskjell i går, men trekkes for bommen. Skjønner at folk lar seg blende av en horribel miss, og vil trekke han masse, men det får da være grenser.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 06. Jan. 2011, 12:53 »
Han hadde jo ballen flere ganger, men han klarte ikke å gjøre noe som helst med den. Ikke gode nok mottak, dårlig føring med ball, og svake pasninger. Tror nesten han mistet ballen hver gang han fikk den.. Det er ikke en femmer for meg..Men ellers så kommer du deg ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 06. Jan. 2011, 12:56 »
Han hadde jo ballen flere ganger, men han klarte ikke å gjøre noe som helst med den. Ikke gode nok mottak, dårlig føring med ball, og svake pasninger. Tror nesten han mistet ballen hver gang han fikk den.. Det er ikke en femmer for meg..Men ellers så kommer du deg ;)

Snakk for deg sjæl. Med min kompetanse kunne jeg sittet i skysports studio hver helg, samme kan ikke sies om deg Inspector. ;)

NeN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #238 på: 06. Jan. 2011, 13:31 »
Latterlig,  ingen nevner newcastle, NRK viste alle høydepunkter fra alle andre kampene, men ikke newcastle, som noen sa her så er det bare tv2 som nevner newcastle, da i nettsiden.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Barton88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #239 på: 06. Jan. 2011, 13:45 »
Latterlig,  ingen nevner newcastle, NRK viste alle høydepunkter fra alle andre kampene, men ikke newcastle, som noen sa her så er det bare tv2 som nevner newcastle, da i nettsiden.
De er redde oss. Eneste logiske forklaring.