20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)  (Lest 47777 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #45 på: 02. Jan. 2011, 15:39 »
Nå leder faen meg Villa på brua også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #46 på: 02. Jan. 2011, 15:52 »
Alt går mot oss om dagen! Vinner vi ikke i dag eller på onsdag så ser det ganske stygt ut!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 02. Jan. 2011, 15:58 »
Håper på Colo Willi og Ranger Xisco!

Denne må vi vinne!
Toon till I die.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 02. Jan. 2011, 16:00 »
Gratulerer med dagen, Hans J! Vi får krysse fingrene for at du får den gaven du helst vil ha. Begynner vel å nærme seg lagoppstillinger?

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 02. Jan. 2011, 16:08 »
Denne kampen MÅ vinnes! Lykke til folkens!

HOWAY!!

PS: Gratulerer med dagen Hans J  :)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 02. Jan. 2011, 16:09 »
Nå må vi ikke være så fryktelig pessimistiske da! Carroll er viktig for oss, men han er ikke hele laget. Ja det er et stort tap å miste han, men vi skal nok klare å vine uten han også. Vi har spilt bra i det siste, og vi har vært på høyde med på city og tottenham, men personlige feil har ødelagt mye. Får vi igang vårt eget spill, har vi gode muligheter til å vinne over både wigan og west ham. De siste kampene våre nå har vært mot liverpool, city og tottenham, er det noen som hånden på hjertet hadde regnet med at vi skulle vinne NOEN av disse? nei det tror jeg ikke, men vi klarte faktisk 3 poeng mot liverpool, og det skal vi si oss fornøyd med.

Selv om vi ikke har carroll idag, så har vi andre spillere i stand til å score mål. Nolan har putta 8 ganger iår, og jeg ser ingen grunn til at han ikke skal kunne score mer idag. Ranger har ikke scort i PL enda, men han har vært VELDIG nære. Barton har en god skuddfot, og den kan lett gi oss både mål og assist. Ameobi er veldig av og på, men han er definitivt i stand til å score mål.

Vi må ikke glemme at Wigan er uten insomnia idag, og han er veldig viktig for dem. Med mindre vi fortsetter å gjøre masse personlige feil, tror jeg wigan skal ha problemer med å skape de helt store farlighetene mot oss.
Carroll er ufattelig viktig for oss, kanskje for viktig også, men som jeg sa tidligere han er ikke HELE laget. Jeg tror Nolan og Barton kommer til å ta ansvar idag, og mot west ham, og jeg tror de er istand til å avgjøre denne kampen til vår fordel.

Men disse kampene er utrolig viktige for oss, og derfor har jeg en litt kjip magefølelse. Det er ikke fordi jeg ikke har tro på laget, men det er fordi jeg rett og slett er jævla nervøs. Jeg tror laget er godt nok til å slå wigan uten carroll, så nå gjenstår det å se om jeg har rett!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #51 på: 02. Jan. 2011, 16:10 »
Grattis Hans J!  ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 02. Jan. 2011, 16:14 »
NUFC: Harper; Simpson, S.Taylor, Coloccini, Enrique; Barton, Tiote, Nolan, Gutierrez; Ameobi, Lovenkrands.

Jeg hadde heller sett at vi hadde gitt Ranger sjansen, men glad for at vi er tilbake i 4-4-2.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 02. Jan. 2011, 16:15 »
Og der utlignet chelsea! :D

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #54 på: 02. Jan. 2011, 16:15 »
Drogba scoores!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #55 på: 02. Jan. 2011, 16:16 »
Herlig at Harper får sjansen igjen.  ;)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 02. Jan. 2011, 16:16 »
NUFC: Harper; Simpson, S.Taylor, Coloccini, Enrique; Barton, Tiote, Nolan, Gutierrez; Ameobi, Lovenkrands.

Jeg hadde heller sett at vi hadde gitt Ranger sjansen, men glad for at vi er tilbake i 4-4-2.
Herlig med barton på kant, for da kan han fore innlegg til ameobi, som må sies å være brukbar på hodet. Jeg er sikker på at dette laget er godt nok til å slå Wigan!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 02. Jan. 2011, 16:17 »
Irriterende at ikke Ranger spiller. Har en dårlig følelse i dag.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 02. Jan. 2011, 16:17 »
Fryktelig at Løvenkrands spiller. Dagens spisspar er Championship kvalitet. Vi må håpe at Shola har en uvanlig god dag, og at Nolan kommer mye i posisjon foran kassa.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 02. Jan. 2011, 16:25 »
Greit lag dette! Er enig at Xisco burde fått sjansen snart, hvertfall vært med på benken!

Uansett, no er det på tide for "reserve"spissene våres å vise hva de duger til! No har de et par kamper å overbevise på! Er de like udugelige som de har vært tidligere denne sesongen, så er det bare å kvitte seg med de! (Ikke Ranger...!)