20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)  (Lest 47324 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #30 på: 02. Jan. 2011, 11:54 »
Given gjør enormt sjeldent brølere, og Harper er en trygg målvakt, men dog en begrenset en sådan.

I sine første år i Castle, gjorde Given opptil flere grove brølere. Det er en av kostnadene av å bruke en ung keeper. Jeg synes fortsatt Krul bør få spille fordi han vil bare bli bedre for hver kamp han får, mens Harper vil bare bli dårligere. Og de er ca jevngode.

Hehe, han verte no ikkje 60 år øve natti heller. Djises. Dei er nok ganske jevngode, men Harper har jo litt meir rutine og kanskje mi treng det der bak no framøve? Eg trur mi taper idag og at mi kjem til å slite framøve.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 02. Jan. 2011, 12:01 »
Trur Foster har eit bedre potensial enn Krul. Han kjem tilbake frå Celtic snart.

Forster!  :P

Føler meg tryggere med Harper, men Krul har mot Tottenham og Arsenal gjort noen redninger Harper aldri ville gjort, veldig sterk på strek.

Akkurat slikt skjønnar eg ikkje korleis ein bastant kan sei. Eg har no sett Harper gjort fleire gode reaksjonsredningar, so att viss han hadde spelt so veit ikkje du korleis han ville prestert. Det same gjeld med eit par av blemmene Krul har gjort, ein kan ikkje bastant sei at desse ville Harper aldri gjort.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 02. Jan. 2011, 12:17 »
Det er ingen tvil om at Krul har gjort en god jobb i Harpers skadefravær, men selv om mange kanskje ønsker det, så har ike Krul gjort nok til å ta Harpers plass -ennå!

Harper som er en langt mer erfaren keeper virker mye tryggere bakerst enn "rookien" Krul, og det er veldig viktig å ha en keeper som oser trygghet og som man stoler helt og holdent på hele tiden. Den tryggheten er rett og slett ikke Tim Krul -ennå!

Kristoffer: jeg er forsåvidt ikke helt trygt på Kruls fotarbeid hele tiden, men det er jeg så og si aldri når det gjelder Harper heller. Fotbarbeidet har aldri vært Harpers store styrke heller.

Når det kommer til feltarbeidet så er jeg fan av Krul. Han tør å gå ut og prøve, og lykkes heldigvis som oftest. Ja, det skjer at han misser, men det gjør det av og til med alle, og en keeper som er god i feltet avverger mye sjanser.

Jeg opplever IKKE Harper som trygg fordi han ikke tør å gå etter så mye. Han BURDE vært mer offansiv i feltet. Syns det har skjedd litt for ofte at motstanderen skaper veldig store sjanser veldig nærme målet vårt når jeg mener Harper burde vært ute og plukket. Men hvis Harper kjenner sin egen begrensning så er det selvfølgelig en vurdering han må gjøre i hver enkelt situasjon, men en virkelig god keeper SKAL være mer offansiv i feltet enn det Harper er.

Harper og Krul er nok nokså jevngode i mine øyne, men foreløpig er Harper førstevalget.

Forster har jeg vel ikke sett spille, så han kan jeg ikke mene noe om.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 02. Jan. 2011, 12:27 »
Jeg tror vi kan slå fast at krul er sjappere i sine reaksjoner enn hva harper er. Men harper har mer rutine, og er en mer stabil målvakt enn det krul er. Krul har mer matchvinner egenskaper enn harper, men på grunn av hans unge alder gjør han også litt tabber.
Personlig synes jeg krul er mannen å satse på(evnt forster men har ikke sett nokav han til å uttale meg om det), rett og slett fordi han holder et gjennomsnitlig høyere nivå enn harper. Selvom harper holder et stabilt nivå, så synes jeg ikke det nivået han leverer på er godt nok i pl. Ja han tar det man absolutt forventer at han skal ta, men ikke noe mer enn det. Det er ikke ofte jeg etter å ha sett harper spille at jeg sitter igjen med følelsen at han er en levende vegg, faktisk tror jeg aldri jeg har opplevd det med harper. Given pleide å gi meg denne følesen hele tiden, og krul har gitt meg glimt av denne følelsen(følelse er kanskje litt feil ord? :P).

Dersom vi fortsetter å gi krul sjansen tror jeg han kommer til å vokse noe enormt på det, og jeg tror han kommer til å begynne å levere stabilt på det nivået vi har sett at han inneholder. Han må bare bi litt mer rutinert, og lære av sine feil. Han må klare å holde 100% konsentrasjon hele kampen igjennom, slik at vi unngår dumme feil som å kaste ballen til motstanderen.
Som noen sa over her, krul kommer bare til å bli bedre, mens harper kommer til å bli dårligree. Vet ikke helt om jeg er enig i at harper kommer til å bli dpårligere, men han kommer nok ikke til å bli noe særlig bedre. Og ettersom at jeg personlig meer krul allerede er en bedre målvakt enn harper, synes jeg det er soleklart at han er mannen å satse videre på.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 02. Jan. 2011, 13:20 »
Eg trur Pardew er livredd for å tape kampen i dag. Dette kan vera ein grunn til at han set inn Harper istaden for Krul. Eg og er livredd for å tape idag, men det er det same for meg kven som står i mål. Einaste er at eg vil ha Colo og Williamson som stopparpar.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 02. Jan. 2011, 14:27 »
Er 3 poeng i bursdagsgave for mykje å be om?

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 02. Jan. 2011, 14:37 »
Gratulerer med dagen, da, Hans J! :) Krysser fingra for 3 poeng!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 02. Jan. 2011, 14:37 »

Jeg unner deg iallfall det. Gratulerer med dagen!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 02. Jan. 2011, 14:39 »
Takker!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 02. Jan. 2011, 14:56 »

Nei, idag må det vera lov å be om 3 poeng og vertfall krevja 1 poeng!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #40 på: 02. Jan. 2011, 14:56 »
Gratulerer med dagen ja..
Håper jeg kan skrive det samme senere i dag ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 02. Jan. 2011, 14:59 »
I følge Caulkin på twitter starter Harper i målet så lenge ikkje kona føder... Synes ikke Krul har gjort seg direkte bort, men greit at Harper og får en kamp så vi ser kor han står. Blir en tøff kamp, men frykter tap i dag. Blir spennende å se kem vi stiller med på topp...

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 02. Jan. 2011, 15:13 »
Veldig spent på lagoppstillingen idag! Dette er en kamp som MÅ vinnes! vi har tapt nok poeng mot bunnlagene allerede. Men ettersom at det er så viktig at vi vinner denne kampen, er jeg veldig redd for at vi ikke skal klare det.

Men lykke til alle sammen, og gratulerer med dagen Hans J, jeg håper Newcastle gir deg 3 poeng i gave!
Howay!

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #43 på: 02. Jan. 2011, 15:19 »
Vi må seriøst ha inn en ny spiss, som kan holde et greit PL-nivå, mer ber jeg ikke om. Best og løven= stallfyll!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 02. Jan. 2011, 15:27 »
uff for ein viktig kamp :-X
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.