20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)  (Lest 47313 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #15 på: 01. Jan. 2011, 15:24 »
Når Carroll er skada so må resten av laget stå fram, mi må kunne vinne kampar utan han.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 01. Jan. 2011, 15:46 »
jeg var sikker på at kampen var idag...
Han kom, ble mett og dett var dett....

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 01. Jan. 2011, 17:56 »
Denne kampen og neste (West Ham) blir ekstremt viktige.

West Ham og Wolves har plukket noe poeng i det siste, og endel lag under oss tar poeng om dagen også.

Vi burde og må ha 6poeng de to neste kampene. Men blir vanskelig og se hvem som skal score, nå som Carroll er skadet.

GeordieLad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #18 på: 01. Jan. 2011, 22:18 »
For min del har jeg sett nok av løvenkrands. Han er ikke i nærheten av noe som helst, dessverre. Hvis vi skal spille med to spisser skal det være med Ranger - uten tvil. Og med ham synes jeg Shola skal spille,  hvis han blir klar. Synes Xisco og Best står foran Løven når det gjelder sjanser på førstelaget!
We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #19 på: 01. Jan. 2011, 22:20 »
Sitat fra: nufc.com
The Journal claim that Steve Harper will earn a recall between the posts, while The Mail assert that Dan Gosling will be included in the squad for the first time.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 01. Jan. 2011, 22:26 »
Har vel egentlig bare venta på at Harps før eller siden kom til å få plassen tilbake - men det er synd. Vi må regne med enkelte feil av og til fra Krul, men det er også slik han vil lære.
Men - Gosling i troppen vil være en veldig gledelig nyhet!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #21 på: 01. Jan. 2011, 23:32 »
Enig i at Harper må tilbake mellom stengene. Jeg var en av de som ropte på Krul, men tross for at han har fått ca 10 kamper på rad nå så ser det ikke ut til at han har vokst på oppgaven. Gjør fortsatt stygge feil og virker veldig shaky. Kanskje han har gått av et utlån til en klubb i The Championship hvor presset er mindre, og hvor han er den soleklare eneren.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 02. Jan. 2011, 00:18 »
Enig i at Harper må tilbake mellom stengene. Jeg var en av de som ropte på Krul, men tross for at han har fått ca 10 kamper på rad nå så ser det ikke ut til at han har vokst på oppgaven. Gjør fortsatt stygge feil og virker veldig shaky. Kanskje han har gått av et utlån til en klubb i The Championship hvor presset er mindre, og hvor han er den soleklare eneren.

Given og Harper gjør også brøller i en mere voksen og rutinert alder, så den forklaringen der synes jeg blir litt tynn.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 02. Jan. 2011, 00:25 »
Given gjør enormt sjeldent brølere, og Harper er en trygg målvakt, men dog en begrenset en sådan.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 02. Jan. 2011, 02:02 »
Trur Foster har eit bedre potensial enn Krul. Han kjem tilbake frå Celtic snart.

Forster!  :P

Føler meg tryggere med Harper, men Krul har mot Tottenham og Arsenal gjort noen redninger Harper aldri ville gjort, veldig sterk på strek.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 02. Jan. 2011, 02:19 »
Der jeg er mest usikker på Krul er i feltarbeidet og utspilla hans. De har vært av variabel kvalitet innimellom. Han lager av og til vanskeligheter i feltet, men han er samtidig langt mer agressiv i spillestilen, og tør mer enn Harps, som ofte står passivt på strek ved cornere og lignende.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 02. Jan. 2011, 05:27 »
Der jeg er mest usikker på Krul er i feltarbeidet og utspilla hans. De har vært av variabel kvalitet innimellom. Han lager av og til vanskeligheter i feltet, men han er samtidig langt mer agressiv i spillestilen, og tør mer enn Harps, som ofte står passivt på strek ved cornere og lignende.

Krul har bedre utspill enn Harper, det er det ingen tvil om. Men jeg er enig i at Krul har hatt noen kamper hvor utspillene har vært svake. Som du er inne på så er Harper den trygge i feltet, som ikke tør å gå på veldig mye, mens Krul er den offensive som går veldig ofte. Jeg er fan av keepere som tør å gå mye, fordi det avverger mye sjanser også, selv om det skjærer seg en gang i blant!

Krul har gjort en veldig bra jobb i målet de siste månedene og jeg er veldig imponert med tanke på alderen hans. Vi kunne ikke forventet mer. Allikevel har det ikke vært spektakulært bra prestasjoner Krul har levert, og derfor kan det forsvares at man går tilbake til Harper som har verdifull rutine. Selv om Krul har gjort noen tabber, så håper jeg alle skjønner hvilken god keeper han har vært den siste tiden og dette har han lært masse av. Kommer både Krul og oss til gode senere!

Trur Foster har eit bedre potensial enn Krul. Han kjem tilbake frå Celtic snart.

Godt mulig, men hva vet du egentlig om det?? Er ikke mange Newcastle supportere som har sett altfor mye av Forster. Dessuten gjorde Forster NØYAKTIG samme tabbe som Krul mot Glasgow Rangers i Old Firm, da Forster spiller ballen rett i beina på en Glasgow angriper som ordner scoring. Lett å blende seg på feil, hos de keeperne man følger tettest, ikkesant? Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden, og det er en grunn til at man lot Krul være andrekeeper da vi startet sesongen i PL :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

malice

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #27 på: 02. Jan. 2011, 10:14 »
Har ikke trua på hverken amøba eller blaut dansk dynamitt. Vil heller prøve noe nytt med Ranger og Xisco.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 02. Jan. 2011, 11:22 »
Given gjør enormt sjeldent brølere, og Harper er en trygg målvakt, men dog en begrenset en sådan.

I sine første år i Castle, gjorde Given opptil flere grove brølere. Det er en av kostnadene av å bruke en ung keeper. Jeg synes fortsatt Krul bør få spille fordi han vil bare bli bedre for hver kamp han får, mens Harper vil bare bli dårligere. Og de er ca jevngode.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 02. Jan. 2011, 11:34 »
Hvorfor vil Harper bare bli dårligere? Han er en voksen mann, men slik som du omtaler han skulle man tro han trenger gåstol snart!

En keeper trenger ikke bli merkbart dårligere før de nærmer seg 40 - det finnes det mange eksempler på.