20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)  (Lest 47325 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« på: 31. Des. 2010, 14:30 »
Etter to strake tap tar Newcastle turen til Wigan for å kjempe om poengene i en svært viktig bunnkamp. Lagene må klare seg uten sine viktigste spillere, ettersom både Carroll (skade) og N'Zogbia (suspensjon) er ute.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 2. jan: Wigan - Newcastle (17:00)
« Svar #1 på: 31. Des. 2010, 14:45 »
Håper på følgende :
                          Krul
Simpson      Coloccini   Williamson   Enrique
Routlegde     Tiote      Barton       Jonas
                       Nolan
                           Shola

Livredd for manglende slagkraft på topp, og vurderte å ta ut Rout og sette inn en ekstra spiss i form av Best, Løven, Ranger eller Xisco. Da med Barton på høgre. Det at Carroll ikke spiller tvinger oss til å spille ballen mer gjennom midten, og eg tror faktisk at spillere som Jonas, Barton og Nolan kan tjene på dette.

Tipper 0-0 eller 1-0 til et av laga

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 31. Des. 2010, 14:51 »
Nå må NUFC igjen begynne å plukke poeng. Er i elendig form og står med 1 seier, 2 uavgjorte og 5 tap på siste 8 kampene. Det er ikke godt nok.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 31. Des. 2010, 15:21 »
Nå må NUFC igjen begynne å plukke poeng. Er i elendig form og står med 1 seier, 2 uavgjorte og 5 tap på siste 8 kampene. Det er ikke godt nok.

Heilt einig. Og viss mi ikkje startar no mot Wigan og WH so ser eg ikkje korleis det skal snu. Og med Carroll ute kan dette verte stygt.
« Siste redigering: 31. Des. 2010, 15:32 av lgrinde »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 31. Des. 2010, 16:05 »
Det ville jo vært litt typisk et variabelt Newcastle og plutselig slå til igjen når vi har dårligst odds og all logikk tilsier at vi IKKE skal gjøre det.

Wigan er ikke så gode, og spesielt ikke uten "Insomnia", og det lille jeg har sett av West Ham har vært veldig tynt, så jeg har litt troa jeg.

Jeg tror jeg ville valgt følgende lag mot Wigan:

Krul
Simpson, Taylor, Coloccini, José Enrique
Barton, Tioté, Nolan, Jonas
Ranger, Ameobi

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 31. Des. 2010, 17:23 »
Det ville jo vært litt typisk et variabelt Newcastle og plutselig slå til igjen når vi har dårligst odds og all logikk tilsier at vi IKKE skal gjøre det.

Wigan er ikke så gode, og spesielt ikke uten "Insomnia", og det lille jeg har sett av West Ham har vært veldig tynt, så jeg har litt troa jeg.

Krul
Ranger, Ameobi

Prater du om wigan eller West ham nå?.:)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 31. Des. 2010, 18:58 »

Krul
Ranger, Ameobi

Med tankte på at han skriver i Wigan-tråden, snakker om N'zogbia og bare nevner West Ham en gang, tipper eg han snakker om Wigan. Godt nyttår folkens !

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 01. Jan. 2011, 05:18 »
Ameobi/Løven og Ameobi/ Ranger på topp :) godt nytt år
Gan canny doon Toon!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #8 på: 01. Jan. 2011, 06:02 »
Hehe. Dette blir en rimelig lol-kamp. Godt nyttår folkens, og måtte det neste året tilbringe mange seiere aka. gode opplevilsingerz.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 01. Jan. 2011, 11:30 »

Krul
Ranger, Ameobi

Med tankte på at han skriver i Wigan-tråden, snakker om N'zogbia og bare nevner West Ham en gang, tipper eg han snakker om Wigan. Godt nyttår folkens !

Sebastian tipper rett steppe, drakk veldig mye god alkohol kvelden før, mulig det er derfor jeg ordla meg litt dumt der.

Jeg snakket i utgangspunktet om Wigan-kampen ja, men jeg beveget meg også litt mot å snakke om både Wigan- og West Ham-kampen. Men la oss foreløpig holde fokus på Wigan kampen.

Godt nyttår.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 01. Jan. 2011, 14:19 »
Denne kampen MÅ vinnes. Dessverre ser jeg ikke lyst på mulighetene om 3 poeng, men jeg blir gjerne positivt overasket.

Håper på følgende lag

Krul
Simpson-Colo-Taylor-Enrique
     Barton-Tiote-Jonas
                Nolan
     Ranger-Løven   

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 01. Jan. 2011, 14:46 »
Ønsker å se en 4-2-3-1 med følgende personer på banen:

Krul
Simpson, Williamson, Colo, Enrique
Barton, Tioté
Jonas, Nolan, Løven
Ranger

1. Hadde vært gøy å se samarbeidet mellom Williamson og Coloccini blomstre igjen
2. Latterlig lei av å se den elendige venstrefoten til Gutierrez nå, så han må gjerne få prøve seg på høyre kant for min del
3. Ikke er det nødvendig med Barton på kant, da Ranger ikke er tidenes hodespiller. Putter han derfor bak med Tioté

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 01. Jan. 2011, 14:48 »

Krul
Barton, Tioté
Jonas, Nolan, Løven
Ranger

1. Hadde vært gøy å se samarbeidet mellom Williamson og Coloccini blomstre igjen
2. Latterlig lei av å se den elendige venstrefoten til Gutierrez nå, så han må gjerne få prøve seg på høyre kant for min del
3. Ikke er det nødvendig med Barton på kant, da Ranger ikke er tidenes hodespiller. Putter han derfor bak med Tioté

Fryker at det laget der kan li litt vell defensivt. På bortebane må vi bare gamble og ut å angripe

Simmi

• Gjest
« Svar #13 på: 01. Jan. 2011, 14:50 »

Krul
Barton, Tioté
Jonas, Nolan, Løven
Ranger

Helt enig i alt, bortsett fra midtstopperplassen. Har lyst til å se Taylor mer, men egentlig er det litt hipp som happ.

Og steppe, den er mindre defensiv enn 4-4-1-1 hvertfall.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #14 på: 01. Jan. 2011, 15:04 »
Denne kampen MÅ vinnes. Dessverre ser jeg ikke lyst på mulighetene om 3 poeng, men jeg blir gjerne positivt overasket.

Håper på følgende lag

Krul
Simpson-Colo-Taylor-Enrique
     Barton-Tiote-Jonas
                Nolan
     Ranger-Løven

Liker godt det laget. Vil gjerne se 2 spisser på topp igjen. Liker ikke den 4-4-1-1 formasjonen. Har ikke fungert de to siste kampene ihvertfall.