20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 28. des: Tottenham - Newcastle  (Lest 21909 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 28. des: Tottenham - Newcastle
« Svar #90 på: 28. Des. 2010, 17:57 »
Med Nolan og Enrique ute blir jo laget veldig svekket. Lennon hadde aldri fått gått så langt innover med Enrique på backen f.eks. Vi møter et godt bortelag og når vi i tillegg har sholadinhio og ben arfa ute (dvs 4 førstelagsspillere tilsammen) sier det seg selv at det skal godt gjøres å få noe ut av denne kampen. Carroll jobber som en slave men får jo absoultt ikke noe å jobbe med. Utall antall ganger har Jonas og Routledge vært upresset på kant, men evner likevel ikke få til gode nok innlegg. Det holder rett og slett ikke.  Kampen viser igjen at Jonas og Routledge ikke holder mål, og at vi har behov for en bedre spiss..

Samt at Barton hadde en meget dårlig kamp. Likevel, vi skal skape mer fremover. For en trist romjul. Nå skal vi faen meg ha poeng mot Birmingham.

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #91 på: 28. Des. 2010, 17:58 »
Sesongverste av Barton i dag hvertfall. Veldig dårlige frispark og pasninger generelt. Syntes heller ikke Tiote var helt i slaget i dag. Han kan ha en tendens til å rote bort ballen, tillegg til at han han veldig sjeldent sender offensive pasninger. Jeg vet han er en defensiv midt, men det må vel gå an å sende en ball fremover i ny og ne.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 28. Des. 2010, 17:59 »
Neste kamp håper jeg vi slipper Perch, Smith og Routledge, og ser Enrique, Nolan og Ranger/Løven fra start.

Fikk inntrykk av at Pardew ikke satset på mer enn ett poeng i dag, dessverre.
Nei.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #93 på: 28. Des. 2010, 18:00 »
Tafatt tap, men vi må huske på at vi har nøkkelspillere i Ben Arfa, Enrique og Nolan ute med skade. Savnet innleggene til oksen i dag. Både Simpson og Perch er dårlige fremover. Vi har fått tre poeng på tre kamper mot Pool, City og Spurs. Jeg vil si at dette er akkurat som forventet. Kanskje til og med litt i overkant. Nå møter vi Wigan neste søndag, og da er saken en helt annen. Tap vil være komplett uakseptabelt.

Spillerbørs:
Krul 6

Taylor 4
Colo 6
Perch 4
Simpson 4

Gutierrez 4
Barton 3
Tiote 3
Smith 5
Routledge 3

Carroll 4
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 28. Des. 2010, 18:01 »
Akkurat, vi har hatt mange dødballer og innleggsmuligheter som vi ikke klarer å ta vare på. Dessverre er det slik at vi er nyopprykket og ikke har god nok dekning når spillere er ute. I tillegg er visst Carroll også småskadet.  Synes Tayls, Colo, Taylor og Simpson klarte seg godt i dag. tiote var solid. Barton klarte ikke å håndtere sin offensiv rolle og var skuffende på dødballene også. smith var god bakover, men vi skal ikke forvente av ham at han tar tak offensivt. Routledge og Jonas var katastrofale fremover. Hvis Ben Arfa skal spille venstrekant, har vi faktisk i større grad behov for fart og bevegelse sentralt pga Bartons gode spill på høyre.  Det er ingen sentralt i stand til å slå stikkpasninger.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 28. Des. 2010, 18:02 »
Herregud nå må dere ikke slakte pardew fullstendig, det er ikke hans skyld at rout og jonas er udugelige til å slå innlegg. Vi hang godt med i kampen lenge, men ettersom tottenham har PL beste vingpar, skal det godt gjøres å overliste de, med de spillerne vi hadde tilgjengelig idag.
Når det er sagt synes jeg vi var veldig dårlig fremover på banen idag, og om det er et resultat av dårlig taktikk, eller rett og slett at spillerne er for slitne etter et meget tett kamprogram, kan jo spekuleres i. Men Pardew fortjener ikke å bli slaktet riktig enda, men må få noen kamper å vise seg frem på. Jeg kommer ikke til å gjøre meg opp en mening om hans managerferdigheter før etter sesongslutt. Vi må huske at det tross alt tok en god stund før folk var spesiellt begeistret for Hughton!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 28. Des. 2010, 18:03 »
Pardew begynner å få satt sitt preg på laget!

Hehe teinkte på det eg og. Skremmande. Det var tydleg at han gjekk for 0-0 og 1 poeng idag. Lure på kva han sa i pausen, for 2 omg var ekstremt dårleg.

Veldig tafatt forsvarsspel av Perch og Taylor på måla. Eg vil ha inn att Williamson.
« Siste redigering: 28. Des. 2010, 18:06 av lgrinde »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #97 på: 28. Des. 2010, 18:06 »
Jeg skjønner som alle andre at Nolan og Enrique hadde hjulpet på resultatet, men det er mangelen på samtidige bevegelser som er problemet. Hvor mange ganger måtte ikke Barton og Tiote stoppe opp og lobbe et innlegg rett fremover. Når da pasninsgfoten til Barton har tatt ferie, er vi sykt avhengige av at Jonas og Wayne faktisk klarer å legge inn når de kommer seg rundt på kant. Rout prøver jo nesten ikke det engang, og bør selges til sommeren. Da kan vi heller la Kaz Lua Lua modne seg inn i rollen, samt bruke pengene på ben arfa. Jonas har så mange andre kvaliteter at han kan vi beholde.

Kan ikke skjønne at AP har hatt noen som helst positiv innvirkning på laget, bortsett fra at han har signert Steven Taylor.

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #98 på: 28. Des. 2010, 18:09 »
La også merke til at Carroll haltet ganske heftig de siste 10 min elns. Kan nok hende vi må klare oss uten han mot Wigan  :-\

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 28. Des. 2010, 18:17 »
Frustrerende. Gutta fremstår som en gjeng slitne og umotiverte lefser, og Pardew's valg både før og i kampen er for meg helt sinnsykt tafatte. Jeez! ::)

Idiotisk å klage på innsatsen. Vi møter et av Europas beste lag på bortebane og gjennomfører en defensivt god kamp den første timen. Vi er absolutt med i kampen gjennom 80 minutter, men vi taper mot et veldig godt lag som har slaktet regjerende CL vinner på WHL denne sesongen. Patetisk og uvitende kommentar. Og hva er galt med laguttaket når vi mangler så mange....?

Hehe teinkte på det eg og. Skremmande. Det var tydleg at han gjekk for 0-0 og 1 poeng idag. Lure på kva han sa i pausen, for 2 omg var ekstremt dårleg.

Veldig tafatt forsvarsspel av Perch og Taylor på måla. Eg vil ha inn att Williamson.

Hva faen skal vi gjøre da?? Synes i gjør et ærlig forsøk i dag, og at vi har en klar gameplan. Vi taper mot et bedre lag i dag, vi gir dem god kamp og er vanskelige å score på i dag. Det synes jeg er positivt.

Sorry Nordin, men den poenggivvningen din er latterlig. Som sagt så møter vi et godt lag, og flere gjør en god jobb utpå der. Eks. 3poeng til Tiote er helt vanvidd, selv om han lå tynt an hos dommern i dag.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 28. Des. 2010, 18:18 »
Carroll var jo småskadet før denne kampen. I etterpåklokskapens lys skulle vi kanskje ha spart ham. Det er ikke vits å skylde på Pardew: Vi har FIRE førstelagsspillere ute og Carroll er småskadet. Når vår sentrale midtbane blir bestående av Smith og Tiote sier det seg selv at det blir begrenset med spill. Og i tillegg har Tham et av PLs beste vingpar offensivt, mens vi har kanskje det verste fremover, er det åpenbart at vi vil slite. Vi klarte oss godt i store deler av kampen, og Tham hadde 2 fantastiske avslutninger som reddet dem. De hadde nesten ikke muligheter.

Ingen grunn til å bekymre oss: vi møter et av PLs beste lag på bortebane med bøttevis av skader og suspensasjon. Hadde vært mye mer katastrofalt om vi hadde levert som vi gjorde med alle spillere friske og raske.

GeordieLad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #101 på: 28. Des. 2010, 18:30 »
Jaja, synes ikke dette ser så halvgærent ut. Vi er på høyde med Tottenham i 60 minutter, og det er over forventning med det laget vi stilte med idag.
Ingen vits i å henge ut Pardew. Planen var en suksess helt til Perch mistet retningssansen. Kanskje hadde vi fått med oss poeng hvis Enrique hadde spilt. Vi hadde værtfall holdt ut lenger.
Vi kommer sterkere tilbake mot Wigan. Da håper jeg Perch, Smith og Routledge/Jonas er ute og Enrique, Nolan og Ranger er inne.

Støtter Pardews lagoppstilling idag, men mot Wigan BØR han satse offensivt med 4-4-2. Ranger fortjener virkelig en sjanse fra start nå!
We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 28. Des. 2010, 18:45 »
Frustrerende. Gutta fremstår som en gjeng slitne og umotiverte lefser, og Pardew's valg både før og i kampen er for meg helt sinnsykt tafatte. Jeez! ::)

Idiotisk å klage på innsatsen. Vi møter et av Europas beste lag på bortebane og gjennomfører en defensivt god kamp den første timen. Vi er absolutt med i kampen gjennom 80 minutter, men vi taper mot et veldig godt lag som har slaktet regjerende CL vinner på WHL denne sesongen. Patetisk og uvitende kommentar. Og hva er galt med laguttaket når vi mangler så mange....?

Hva faen skal vi gjøre da?? Synes i gjør et ærlig forsøk i dag, og at vi har en klar gameplan. Vi taper mot et bedre lag i dag, vi gir dem god kamp og er vanskelige å score på i dag. Det synes jeg er positivt.

Sorry Nordin, men den poenggivvningen din er latterlig. Som sagt så møter vi et godt lag, og flere gjør en god jobb utpå der. Eks. 3poeng til Tiote er helt vanvidd, selv om han lå tynt an hos dommern i dag.

Ro deg ned. 1 omg var jo veldig bra, men i 2 omg tykkjer eg mi er veldig svake. Og eg forventar litt meir når mi ligger under 1-0 og dei får 1 mann utvist. Viss ein ser på tabell og lag so er det sjølvsagt ikkje noko å sei på tap her, men slik kampen utvikla seg so tykkjer eg det er rart at mi er sopass mykje svakare i 2 omg. Og speiselt etter dei får ein utvist. Mi har tydlegvis ein klar gameplan der mi skal vera solide bakøve, men det må gå an med litt stridsledelse når den planen går i vasken.

Kanskje det harde kampprogrammet teke på, mi har jo ein veldig tynn stall. Det er jo berrre å sjå på City idag, noko slikt har jo ikkje mi breidde til. Og slik er det å vera nyopprykka med lite pengar.

Forventar at mi sler tilbake mot Wigan.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #103 på: 28. Des. 2010, 18:47 »
Jeg synes det er patetisk at enkelte her VET bedre enn resten hva som er riktig og feil. (KØ1 m.fl)
I min virkelighet er saken ganske enkel. Rout og Jonas er for dårlige til å komme til innlegg, og ikke minst å faktisk utføre dette innlegget. Dette klandrer jeg AP for. Det er han som må fortelle dem at det må bli slutt på piruetter og støttepasninger når man har kommet seg forbi backen. Begge er gode nok til det mot de fleste backer, men da må de faktisk prøve også.

Enkelte sier de så en gameplan, og den må ha vært rimelig enkel: innsats, innsats og atter innsats. Det kommer man sååååå langt med, men ikke langt nok. Vi må faktisk gjøre noe mer enn å bryte ned spillet til motstanderne, så som å kontre eller doble på kant for å komme til innlegg mot PL's farligste hodespiller.

Så AP har ikke vist noe som helst ennå, og jeg forbeholder meg retten til å tvile på ham, som jeg gjorde med CH også.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #104 på: 28. Des. 2010, 18:54 »
Kø1: Klar gameplan? Du mener taktikken med å stenge igjen bak lengst mulig og håpe å holde ut i 90 minutter mot et lag som har VdV, Bale, Lennon og Modric på laget?

Vi var gode i forsvar i 1. omgang, men når det tar oss 91 minutter for å skape en eneste målsjanse så sier det seg selv at taktikken ikke funket, om vi i det hele tatt hadde en taktikk.

Tiote gjorde svært lite riktig. Mange idiotiske pasningsfeil, lite kreativ, og bør være sjeleglad for at han fikk fullføre kampen. Burde vel hatt omtrent fire gule kort totalt sett. Jeg synes sjeiken er en veldig god spiller, men han har i flere tilfeller vist at han har lite i toppetasjen. Når han allerede har fått et gult, fortsetter han med nedsparkingene og kranglene sine. Det er et eneste stort mirakel at han ikke har blitt utvist enda. F.eks. mot Wigan skulle han vært vist ut ved tre forskjellige anledninger.

Perch og Taylor får solide trekk fordi de lar hhv. Lennon og Bale gjøre akkurat som de vil. Man kan da for faen ikke rygge og rygge på 20 meter når en av disse har ballen!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!