20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 28. des: Tottenham - Newcastle  (Lest 21879 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 28. des: Tottenham - Newcastle
« Svar #135 på: 29. Des. 2010, 16:37 »
Synes Williamson og Colo begge spilte seg ut mot Bolton. Når du gjør en så dårlig kamp, og attpåtil drar på deg tre kampers karantene mener jeg bestemt at de som kommer inn og rydder opp i de tre kampene definitivt må spille seg ut igjen. Det gjorde Campbell, og da var Coloccini tilbake. Helt naturlig.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 29. Des. 2010, 17:55 »
Det var ikkje forsvaret vi tapte kampen med i går ::) Det var definitivt midtbana vår :o Der eg syns Jonas var den dårligaste av våre,med Barton og Routl hakk i hel! Tiote er vel vår beste på midten i går, men det er defensivt. Men det er offensivt vi var veldig dårlig i går ::) Jonas har dårlige valg i går. Han stopper opp og prøver på innlegg når han har mulighet til å utfordre mot spiller som ikkje har sikring. Og når innlegga kjem så blir dei blokkert eller er altfor dårlige. Routl har også ein dårlig dag på jobben i går, så det er først og fremst midtbana som me tape kampen med i går og ikkje forsvaret ::) Det som var merkeligaste i går var at me blei ikkje bedre med 10 mann mot oss, men enno dårligare!
« Siste redigering: 29. Des. 2010, 17:59 av Jonny »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #137 på: 29. Des. 2010, 18:19 »
Det er for meg ett fett hvem som spiller av Tayls og Willo, men jeg mener at Tayls har gjort seg fortjent til å fortsette i laget på grunnlag av jobben han gjorde i Willo sin karantene. Willo har hatt flaks at han ikke har laget flere straffer mot seg i år, så er ikke ovebevist om at han hadde gjort det bedre enn Tayls

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #138 på: 29. Des. 2010, 18:23 »
Enrique hadde muligens klart og gjort det noe bedre i situasjonen mot Lennon, men jeg er langt fra sikker.

Jeg er bombesikker. Enrique er en hel haug ganger bedre enn Perch deffensivt.

En ting jeg faktisk like i kampen var temperaturen. Noe som alltid blir høy når vi har Smith på banen <3
Toon till I die.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 29. Des. 2010, 18:24 »
Men Enrique har også blitt lurt denne sesongen. Adam Johnsons 2-1 mål CoMS for eksempel. Og Lennon er i alle fall i nærheten av samme klasse.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #140 på: 29. Des. 2010, 18:37 »
Med henblikk på gule kort og karantene er vel Enrique klar mot Wigan, men er Tiote ute ??? Er det andre på laget som er i faresonen?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 29. Des. 2010, 20:08 »
Men Enrique har også blitt lurt denne sesongen. Adam Johnsons 2-1 mål CoMS for eksempel. Og Lennon er i alle fall i nærheten av samme klasse.

Dette kan jo diskuteres i det uendelige uten å komme til enighet, men jeg mener ihvertfall at Lennon pr dags dato er flere hakk foran Adam Johnson. Begge er født i 87, men Lennon har herjet på sin høyreside flere sesonger allerede i PL. Johnson på sin side sliter benken i ManCity og er vel foreløpig inne i sin andre sesong i PL?

Om jeg kunne valgt en av dem til NUFC hadde det blitt enkelt for min del. Synes Lennon er en mye bedre spiller og tror han også har en bedre holdning. Ihvertfall etter alt jeg har lest om Adam Johnson i media, og jeg får sikkert bare med meg en liten brøkdel......

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 29. Des. 2010, 20:33 »
Observerte Disco på benken forøvrig. Synes han burde ha spilt noe av kampen. Gjorde en god figur mot Sland. Han bør jo ha bedre innleggsfot en Routledge, hvilket ikke skal så mye til forøvrig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 29. Des. 2010, 21:54 »
Veit ikke hvorvidt jeg er enig i at Lennon er noe bedre enn Johnson - tvert om føler jeg at Lennon er veldig begrenset og variabel i det han foretar seg. Han har en dødelig fart, men Johnson er i mine øyne bedre teknisk og langt mer målfarlig fordi han har et langt bedre skudd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 29. Des. 2010, 22:47 »
Synes Williamson og Colo begge spilte seg ut mot Bolton. Når du gjør en så dårlig kamp, og attpåtil drar på deg tre kampers karantene mener jeg bestemt at de som kommer inn og rydder opp i de tre kampene definitivt må spille seg ut igjen. Det gjorde Campbell, og da var Coloccini tilbake. Helt naturlig.

Hallo?? Sjekk laget vi stilte med den kampen mann. Den sentrale midtbanen vår bestod av Smith og Guthrie. Begge har vært grusomme i år. De gir jo midtstopperne null hjelp. Tror du virkelig Taylor og Campell har prestert bedre i den kampen? Vi har dårlig dekning, og når Barton, Nolan og Tiote alle var ute, har det mye å si for resten av lagets prestasjoner.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 29. Des. 2010, 23:10 »
Stopperne var utter shite den kampen samma faen, tapte dueller all over the place, og atpåtil pådro de seg amatørmessige suspensjoner.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 29. Des. 2010, 23:32 »

Hallo?? Sjekk laget vi stilte med den kampen mann. Den sentrale midtbanen vår bestod av Smith og Guthrie.

Det er vel feil.......
Den sentrale midtbanen bestod av Nolan - Smith og med Guthrie på høyre og Jonas på venstre. På topp spilte Ameobi og Carroll. Forsvaret var som vanlig på den tiden, Simpson - Coloccini - Williamson - Enrique. Krul i mål.

Tar ikke jeg feil har du også tidligere mast etter å få Nolan ned sentralt på midten fordi du mener han er for lite beveglig og for treg som bindeledd mellom midtbanen og spissene. I denne kampen fikk du ihvertfall oppfylt det ønske.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #147 på: 29. Des. 2010, 23:34 »

Hallo?? Sjekk laget vi stilte med den kampen mann. Den sentrale midtbanen vår bestod av Smith og Guthrie. Begge har vært grusomme i år. De gir jo midtstopperne null hjelp. Tror du virkelig Taylor og Campell har prestert bedre i den kampen? Vi har dårlig dekning, og når Barton, Nolan og Tiote alle var ute, har det mye å si for resten av lagets prestasjoner.

Det får vi ALDRI vite, så det blir hypotetisk

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #148 på: 31. Des. 2010, 11:13 »
Er det bare meg eller har Newcastle tapt samtlige kamper de har spilt når de spiller med bortedrakten??

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 31. Des. 2010, 12:11 »
Vel, den blå er vel iallfall rimmelig uaktuell mot Wigan heldigvis.  :D