20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: UTSATT: Birmingham - Newcastle 18. Desember, kl. 16.00  (Lest 22704 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Birmingham - Newcastle 18. Desember, kl. 16.00
« Svar #75 på: 15. Des. 2010, 18:34 »
Sitat
Og ja, jeg synes også at Colo tjener for godt. Hvis han vil ha tilsvarende lønn ved kontraktsslutt må han også selges.

Så hvis jeg har forstått deg riktig, så vil du altså selge Coloccini og Taylor?
Håper ikke at du får viljen din her! Coloccini har vist seg som en meget godt midstopper, etter en dårlig første sesong i klubben. Jeg vil se Coloccini i Newcastle-drakt i lang, lang tid fremover!
Når det gjelder Taylor, så håper jeg at partene kommer til enighet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 15. Des. 2010, 19:14 »
Han snakker om ved kontraktslutt, og da er jeg helt enig. Aldri i verden om Colo skal få en ny kontrakt til 800-900 000 i uka!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 15. Des. 2010, 21:02 »
Hvordan i guds hellige navn fikk du det til å bli at jeg hevda at Tayls har en bedre pasningsfot enn Colo? Det sa jeg aldri. Jeg poengterte bare at Tayls har vært god med oppspillene sine etter at han kom inn. Jeg syns de har vært av høyere kvalitet enn hva vi har sett tidligere denne sesongen. Jeg lever overhodet ikke i den illusjonen at Tayls er en bedre spiller med ball i beina enn Colo. Men du overdriver selvsagt grusomt hva Tayls gjelder i negativ retning. Han er slettes ikke så håpløs i den delen av spillet, selv om han i likhet med både Sol og Willie ikke kan nærme seg Colo som spillende stopper.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 15. Des. 2010, 21:35 »
For min del er dette veldig enkelt. Har Williamson spilt seg ut av laget?

Nei. Ergo bør han og Colo starte neste kamp! Spiller for spiller synes jeg Taylor og Williamson er på det jevne. Men som makker til Colo ser jeg på Williamson som et langt bedre alternativ, derfor ser jeg ingen grunn til at Taylor skal ta hans plass.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 15. Des. 2010, 21:49 »
Synes ikke Taylor har gjort seg bort, og etter seieren mot Liverpool synes jeg ikke andre enn Sol skal vike plass om det ikke er skader. Hvem eg vil ha i midtforsvaret i en kamp mot Birmingham er eg også usikker på, med både Jerome og Zigic på topp, samt andre beist som kommer sigende ved dødball.

Håper på følgende lag:
                         Krul
Simpson     Willy         Tayls    Enrique
Barton             Nolan    Tiote         Jonas
              Carroll            Shola (Ranger)
« Siste redigering: 15. Des. 2010, 22:27 av Sebastian »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 15. Des. 2010, 21:57 »
Williamson - Taylor kan også virke, med tanke på hvordan Colo ofte lar seg pisse på av de største og sterkeste tanksenterne. Likevel tror jeg at det kan bli en tanke panikkartet, at ingen av dem besitter den roen som både Colo og Campbell har. Det er nok en veldig viktig egenskap å ha hos minst en av stopperne.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #81 på: 15. Des. 2010, 22:09 »
Synes ikke Taylor har gjort seg bort, og etter seieren mot Chelsea synes jeg ikke andre enn Sol skal vike plass om det ikke er skader.

Var vel mot Liverpool vi vant, der Sol gjorde en dårlig opptreden? Ikke mot Chelski ;)  :P Hvis du ikke sikter til cup-kampen?

Uansett, så er eg for å la Tayls spille! Han og Colo kunne blitt et bra stopperpar! Så hadde vi hatt en god back-up i Willy :)
« Siste redigering: 15. Des. 2010, 22:11 av Jonas99 »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 15. Des. 2010, 22:26 »
Synes ikke Taylor har gjort seg bort, og etter seieren mot Chelsea synes jeg ikke andre enn Sol skal vike plass om det ikke er skader.

Var vel mot Liverpool vi vant, der Sol gjorde en dårlig opptreden? Ikke mot Chelski ;)  :P Hvis du ikke sikter til cup-kampen?

Uansett, så er eg for å la Tayls spille! Han og Colo kunne blitt et bra stopperpar! Så hadde vi hatt en god back-up i Willy :)

Tenkte selvfølgelig på Liverpool :)

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #83 på: 15. Des. 2010, 22:37 »
For min del er dette veldig enkelt. Har Williamson spilt seg ut av laget?

Nei. Ergo bør han og Colo starte neste kamp! Spiller for spiller synes jeg Taylor og Williamson er på det jevne. Men som makker til Colo ser jeg på Williamson som et langt bedre alternativ, derfor ser jeg ingen grunn til at Taylor skal ta hans plass.

+1
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 15. Des. 2010, 22:37 »
Vil vel ikke være feil å si at både Colo og Willie spilte seg ut av laget i Bolton-kampen da. Spesielt ikke mtp de forferdelige suspensjonene de pådro seg. De sto begge til klare strykkarakterer - og pådro med fullt overlegg klare suspensjoner. Det gav igjen våre to andre stoppere muligheten til å spille seg inn på laget. Sol har ikke benyttet seg bra nok av den sjansen, Tayls har derimot gjort sakene ganske bra. Jeg ser dermed ingen grunn til at de skal spasere rett inn i laget.
« Siste redigering: 15. Des. 2010, 22:40 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 15. Des. 2010, 22:40 »
Da bør dere sjekke kamptrådene, har ikke vært mange negative ord om Williamson, bortsett fra boltonkampen. Taylor har ikke holdt et bra nivå, det er det som er poenget mitt. Han er alt for ofte skadet, og utviklingen har stoppet opp. Mannen blir 25 år i januar, og er ikke lenger et talent, men en middelmådig stopper.

Det nytter ikke å bare ta frem de positive sidene til Williamson, og bare de negative til Taylor når du argumenterer. Høres nesten ut som en kunne spasert inn på Real Madrid, mens den andre skulle slitt med startplass i Nybergsund.

Williamson har hatt sine feil denne sesongen(blant annet mot Wigan da han er elendig på begge målene), men har gjort et bra totalinntrykk synes jeg. Feilfrie stoppere finnes knapt nok. Når det gjelder Taylor vs. Williamson så synes jeg det er veldig jevnt. Vanskelig å vurdere hvem som skal spille sammen med vårt soleklare førstevalg; Colo. Taylor var bra mot Liverpool, grei mot Chelsea og helt ok mot WBA bortsett fra 0-3 målet som var helt natta for 11 Newcastlespillere. Jeg heller litt mot Taylor, men det er igrunn hipp som happ for min del.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 15. Des. 2010, 22:56 »
Vil vel ikke være feil å si at både Colo og Willie spilte seg ut av laget i Bolton-kampen da. Spesielt ikke mtp de forferdelige suspensjonene de pådro seg. De sto begge til klare strykkarakterer - og pådro med fullt overlegg klare suspensjoner. Det gav igjen våre to andre stoppere muligheten til å spille seg inn på laget. Sol har ikke benyttet seg bra nok av den sjansen, Tayls har derimot gjort sakene ganske bra. Jeg ser dermed ingen grunn til at de skal spasere rett inn i laget.

Både Williamson og Colo hadde en grusom kamp mot Bolton, men jeg synes det skal mer til enn èn kamp for å miste tilliten når han har holdt svært godt nivå frem til den kampen. Riktignok med noen blundere, men som Kø1 sier; det har de alle.

For meg virker det som om folk vil at Taylor skal spille, bare fordi det er Taylor, ikke fordi han er en bedre spiller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 15. Des. 2010, 23:19 »
For all del - men de hjelper ikke egen sak når begge pådrar seg soleklare suspensjoner. Nå har vi hatt to gode kamper mot to gode lag med de to stopperne på lag, og en svak en. Taylor har jevnt over vært god, mens Campbell på ingen måte har imponert veldig. Syns derfor ikke det er noen automatikk i at Williamson skal spasere inn å ta Tayls sin plass. De er i utgangspunktet jevngode og Taylor har også 3 år tilgode på Willie - og et lass bedre erfaring. Det er vel dermed ikke nødvendigvis så dumt tenkt.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #88 på: 15. Des. 2010, 23:19 »

For meg virker det som om folk vil at Taylor skal spille, bare fordi det er Taylor, ikke fordi han er en bedre spiller.
[/quote]

Kunne ikke vært mer enig! Og det er latterlig at det er sånn.. Men folk er forskjellig, så vi får vel bare akseptere det :)
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 15. Des. 2010, 23:22 »
Dæven - det er lovende at du kjenner til måten mange tenker på her inne. Jeg er imponert!