20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: UTSATT: Birmingham - Newcastle 18. Desember, kl. 16.00  (Lest 22624 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Birmingham - Newcastle 18. Desember, kl. 16.00
« Svar #15 på: 14. Des. 2010, 13:13 »
Han virker åpenbart til å vil spille for klubben sett ut fra hans siste kamper. Nå er det foreløpig ikke noen andre enn Sunday Sun som har meldt at han har avslått et nytt kontraktstilbud - så forhåpentligvis lever håpet enda.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 14. Des. 2010, 13:26 »
Inspector: Når ble Harper kjent for sitt gode feltarbeid?
Det har han aldri vært i min levetid som Newcastle-supporter. Jeg synes feltarbeidet er Harpers kanskje aller største svakhet som keeper. Han er altfor passiv og står altfor mye på streken.

Krul på sin side går kanskje litt mye ut, men jeg synes han er mye mer offensiv og bedre i feltet enn det Harper er. Jeg ser ingen grunn til at Harper skal stå mot Birmingham. Overhodet ingen grunn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 14. Des. 2010, 13:30 »
Til hvilken pris? Taylor tjener 40 000 i uka, hvilket er for mye allerede. Si at han er tilbudt 45 i uka. Det er akkurat det samme som Arteta tjente før han nå signerte en ny 5årskontrakt. . Mener flertallet  her inne at Taylor er like god som Cahill/Arteta eller Pienaar? For det er faktisk i realiteten det dere og Taylor selv sier. Disse tre Evertonspillerne er ren klasse og jeg ville vært euforisk hvis en av dem hadde spilt i sort og hvitt. De har prestert over mange, mange sesonger og derfor er det rimelig at de har en kontrakt fra 45 000 og utover. Taylor vil ha akkurat den samme lønna. Og han har aldri vært i nærheten av tilsvarende nivå og kontiniuitet. Nå spekuleres det i at Pienaar har avslått et tilbud på 60 000 i uka fra Everton. Det synes jeg derimot blir for drøyt.  Jeg vil gjerne ha Pienaar, men ikke hvis vi må betale 70 000 i uka.. En av hovedårsakene til at vi havnet på kjøret var klubbens tilbøyelighet til å betale middelmådigheter alt for mye i lønn. Klubbens inntekter er avhengige av prestasjoner på banen, og da kan det ikke være slik at mediokre spillere som ikke forbedrer klubbens prestasjoner på banen, er de som skal stå i front når lønna  skal utbetales.
« Siste redigering: 14. Des. 2010, 13:39 av InspectorC »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 14. Des. 2010, 13:34 »
Ja, la oss selge en forsvarsspiller og hente inn tre offensive midtbanespillere. Det høres ut som en kjempegod idé.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 14. Des. 2010, 13:38 »
Ja, la oss selge en forsvarsspiller og hente inn tre offensive midtbanespillere. Det høres ut som en kjempegod idé.

Tror ikke du har forstått innlegget mitt Jokke...

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 14. Des. 2010, 15:00 »
Hva er logikken med å bruke en stopper som åpebart vil vekk i stedet for Williamson som har hatt like mye utvikling i løpet av EN sesong som Taylor har hatt i sine 10 år i klubben? Williamson har hatt en dårlig kamp og det var mot Bolton, men  hvem var ikke dårlige da? Skal virkelig Taylor spille fordi han er en local lad, fremfor en som er lojal og har signert langtidskontrakt? At Talyor sier han vil bli i klubben blir det rene svada: "Jeg elsker klubben min, men bare så lenge jeg får 50 000 i uka."  For mange her ligger det mere følelser til  grunn enn fornuft for å la Taylor spille.  En annen viktig forskjell mellom Williamson og Taylor er at førstnevnte er ydmyk og virker interesset i å stadig bli bede. Taylor er en arrogant spiller, som allerede tror han er kongen på haugen og som åpenbart ikke har innsikt i sine egne begrensinger. Et sitat fra  NO er godt illustrerende: "From the way he conducts himself on the pitch it looks like he already thinks he has made it, this is the biggest factor on him not improving imo." Godt sagt!

Enkelt og greit fordi jeg har mer tiltro til Taylors kvaliteter. Personlig har jeg enda ikke blitt helt trygg på Williamson. At han kun har én dårlig kamp er en vurderingssak. Flere kamper har jeg sett ham malplassert og på etterskudd. Kontraktsgreiene er greit nok, men akkurat nå er jeg som sagt mest trygg på Taylor.  Og jeg må si det er spesielt å mene at man kan vurdere en spillers vilje til å forbedre seg, i kamp.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 14. Des. 2010, 15:02 »
Til hvilken pris? Taylor tjener 40 000 i uka, hvilket er for mye allerede. Si at han er tilbudt 45 i uka. Det er akkurat det samme som Arteta tjente før han nå signerte en ny 5årskontrakt. . Mener flertallet  her inne at Taylor er like god som Cahill/Arteta eller Pienaar? For det er faktisk i realiteten det dere og Taylor selv sier. Disse tre Evertonspillerne er ren klasse og jeg ville vært euforisk hvis en av dem hadde spilt i sort og hvitt. De har prestert over mange, mange sesonger og derfor er det rimelig at de har en kontrakt fra 45 000 og utover. Taylor vil ha akkurat den samme lønna. Og han har aldri vært i nærheten av tilsvarende nivå og kontiniuitet. Nå spekuleres det i at Pienaar har avslått et tilbud på 60 000 i uka fra Everton. Det synes jeg derimot blir for drøyt.  Jeg vil gjerne ha Pienaar, men ikke hvis vi må betale 70 000 i uka.. En av hovedårsakene til at vi havnet på kjøret var klubbens tilbøyelighet til å betale middelmådigheter alt for mye i lønn. Klubbens inntekter er avhengige av prestasjoner på banen, og da kan det ikke være slik at mediokre spillere som ikke forbedrer klubbens prestasjoner på banen, er de som skal stå i front når lønna  skal utbetales.

Nei takk til Pienaar.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 14. Des. 2010, 15:15 »
Williamson og Colo har jo vore veldig gode, før dei plutsleg fekk blackout mot Bolton, so eg skjønnar ikkje kvifor mi då skal stilla me endå eit nytt stopparpar i Colo-Taylor.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 14. Des. 2010, 15:17 »
Skal vi bli det nye gamle Tottenham?  ;)

Simmi

• Gjest
« Svar #24 på: 14. Des. 2010, 15:54 »
Noen andre enn meg som lurer på hva som har skjedd med Campbell siden i fjor? Da spilte han veldig bra for Arsenal, og holdt hvertfall grei PL-klasse.
I år ser han ut som en 57-år gammel mann med leddgikt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 14. Des. 2010, 16:12 »
[Enkelt og greit fordi jeg har mer tiltro til Taylors kvaliteter. Personlig har jeg enda ikke blitt helt trygg på Williamson. At han kun har én dårlig kamp er en vurderingssak. Flere kamper har jeg sett ham malplassert og på etterskudd. Kontraktsgreiene er greit nok, men akkurat nå er jeg som sagt mest trygg på Taylor.  Og jeg må si det er spesielt å mene at man kan vurdere en spillers vilje til å forbedre seg, i kamp.

Taylor har aldri vært kjent for å være trygg i sine plasseringer .Williamson har hatt et par feilplasseringer ja, nen generelt sett plasserer han seg godt. Colo og Williamson har et bedre samspill. De passer sammen: Colo tar seg av bakrom, mens Williamson tar seg av hodeduellene. Og det fungerer stor sett. I tillegg er det flink til å sette linja. Se høydepunktene mot Arsenal, linja var stor snorrett. Og det er ikke noe man ser ofte som castlesupporter.

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #26 på: 14. Des. 2010, 16:22 »
Er enig med kø1 sitt lag.
Er Taylor klar til kamp er det bare å kjøre på, spiller han bra så så kan vi kanskje håpe på høyere pris med tanke på salg:)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 14. Des. 2010, 16:31 »
Inspector: Når ble Harper kjent for sitt gode feltarbeid?
Det har han aldri vært i min levetid som Newcastle-supporter. Jeg synes feltarbeidet er Harpers kanskje aller største svakhet som keeper. Han er altfor passiv og står altfor mye på streken.

Krul på sin side går kanskje litt mye ut, men jeg synes han er mye mer offensiv og bedre i feltet enn det Harper er. Jeg ser ingen grunn til at Harper skal stå mot Birmingham. Overhodet ingen grunn.

Helt riktig Joakim. Harper står altfor mye på strek, og er generelt treg i det meste han foretar seg. Krul kommer mye oftere, og da skjer det at man bommer en og annen gang. Men Krul er i utvikling og han lærer stadig mer og mer om hvordan det er å være keeper i PL. Krul har ikke vært outstandig eller umennesklig god, men han har vært solid, sikker, tøff, tapper og god. Mye mer offensiv keepertype som du nevner Joakim, og han er også et hav bedre med beina enn Harper selv vel også Krul hadde en kamp her hvor utspillene var skrekkelige(chelsea??).
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 14. Des. 2010, 16:33 »
Nå har vi ikke slått Birmingham borte siden 2002/2003 sesongen. Så forventer en tøff kamp for poengene.
Andreas Martins

Holmen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #29 på: 14. Des. 2010, 17:04 »
Tips: Borteseier 0-3

Carroll knuser Zigic i lufta to ganger på corner.
Barton setter et frispark fra 35 meter klint i krysset!  ;)

HOWAY!
Could have been worse, I could have been born a Mackem.