20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: UTSATT: Birmingham - Newcastle 18. Desember, kl. 16.00  (Lest 22625 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
To strake bortetap og 2-8 i målforskjell. Vi bør kunne kjempe om poeng på St.Andrews! Colo og Williamson er tilbake etter suspensjon, mens Ranger var med å snudde kampen mot Liverpool. Harper er også 100% tilbake etter skaden, og Pardew må gjøre et beintøft valg på keeperplassen Blir helt sikkert forandringer foran denne kampen. Skriver preview på forsiden senere i uken.

Dette er laget jeg håper på:

----------------Krul---------------
Simpson - Colo - Taylor - Jose
Barton - Nolan - Tiote - Jonas
-----------Ranger - Carroll-----

« Siste redigering: 18. Des. 2010, 13:21 av Andy »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Birmingham - Newcastle 18. Desember, kl. 16.00
« Svar #1 på: 14. Des. 2010, 01:44 »
Pardew gjør det taktisk lurt om han ikke starter med Ranger.
Gan canny doon Toon!

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: 14. Des. 2010, 01:45 »
Tror egentlig ikke å sette ranger inn fra start er det smarteste valget. Heller sette inn løvenkrands som kan være smart i sine valg av løp. Så når carroll har gitt forsvaret litt juling så kan ranger komme inn med energien sin å løpe de i senk på alt som er av gjennombrudspasninger og baller som lempes framover.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 14. Des. 2010, 01:58 »
Jeg er forsåvidt enig i at Ranger har fungert godt som innbytter i noen kamper, og at vi spiller oss vekk et godt kort ved å starte med han. Det som derimot er greia for meg er at han fortjener en sjanse til å starte nå! Mot Chelsea, Arsenal og Liverpool har han hatt glimrende innhopp. Er det en spiss som fortjener en sjanse fra start, så er det Ranger sin tur nå.

Og Løvenkrands?? Nei og nei. Er det en spiller i stallen vår av våre etablerte spillere som tydelig ikke holder nivået så er det dansken.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #4 på: 14. Des. 2010, 10:28 »
Det blir nok mange tøffe dueller mellom Carroll og Zigic på døballer. "Gigantenes møte"!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 14. Des. 2010, 10:33 »
Laget til Kyrre støttes! Meget spent på hvilket lag Pardew kommer til å velge!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #6 på: 14. Des. 2010, 10:38 »
Det som derimot er greia for meg er at han fortjener en sjanse til å starte nå! Mot Chelsea, Arsenal og Liverpool har han hatt glimrende innhopp. Er det en spiss som fortjener en sjanse fra start, så er det Ranger sin tur nå.
Har jeg påstått en stund :) Helt enig!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 14. Des. 2010, 10:42 »
Det blir nok mange tøffe dueller mellom Carroll og Zigic på døballer. "Gigantenes møte"!

"Gigantenes møte" i den form at dei er godt over gjennomsnittleg høge, ja. Men er overbevist om at Carroll er ein langt bedre duellspelar enn Zigic. Sistnemnte har null mobilitet og har også blitt slått i lufta av spelarar som er betrakteleg lavare. Elendig sesong til no, og vi håpar den tendensen står ved lag også i kampen mot oss.

Men så klart; Får Zigic eit perfekt innlegg litt over to meter over bakkenivå skal vi ta han seriøst, jf. målstatistikken i Spania. Satsar på at vi får blokkert servane frå kant, for då trur eg midtstopparane bør ha god kontroll på både Jerome og Zigic.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 14. Des. 2010, 10:55 »
Av prinsipell karakter vil jeg ikke starte med en spiller som nekter å signere ny kontrakt. Dessuten er Williamsons defensive hodestyrke viktig å ha i denne kampen. Krul er bedre på strek enn Harper, mens Harper er bedre i feltet. I denne kampen kommer det til å bli mange innlegg. Derfor vil Harper være det beste kortet. I tillegg vil jeg ikke starte med Ranger, men med Shola. Han har vært flink til å binde opp Carroll og midtbanen og å holde på ball slik at resten av laget får flytte seg oppover. I tillegg er det viktig å ha ham på defensive dødballer pga hans hodestyrke. Men som mot Pool, vil jeg ha inn Ranger i det 60 minutt. Da regner jeg med Sholadinhio er tom for krefter.

Harper                 
Simpson    Colo   Williamson   Enrique

Barton   Nolan   Tiote       Jonas

Sholadinhio Carroll.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #9 på: 14. Des. 2010, 11:24 »
Shola har ikke vært flink til noe som helst de siste fire-fem kampene. Å starte med han bare fordi Ranger er god å hive innpå etter 60-70 min er ganske tragisk synes jeg. Men så er ikke alternativene Loven, Xisco eller Best noe særlig å skryte av heller.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 14. Des. 2010, 11:42 »
Han har ikke vært god fremover de siste kampene. Men han bruker mye krefter på å jobbe bakover. Han er bedre enn Nolan til å støtte midtbanen. Ofte er han å finne som den 5. midtbanespilleren. I tillegg skal han da komme seg opp og hjelpe Carroll. Les gjerne den lenken CHristan la ut om hvorfor vi slo Arse under Tiote-tråden. I tillegg har han også vært flink til å holde på ballen/spille en/to slik at laget får flyttet etter. Dette har Nolan ikke klart som hengende spiss fordi han ikke er tilsvarende teknisk-/bevegelig-/pasningssterk. Denne rollen skal ikke undervurderes. Essensen med å sette innpå Ranger er å ha en spiller som kan transformere kampen når den har satt seg i et visst spor, dvs å ta motstanderlaget på senga. Det gjør vi ikke når Ranger starter kampen.

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 14. Des. 2010, 12:22 »
Jeg håper på dette laget:

Krul
Simpson - Campbell - Colo - Jose
           Ameobi - Carroll

Blir fornøyd med uavgjort, er en kamp vi lett kan tape.

Taylor er fjerdevalg på stopperplass i min bok. Altfor ukonsentrert og baserer seg for mye på innsats fremfor evner. Kontraktsituasjonen hjelper ikke akkurat på.

Syns Ameobi bør spille hvis han er 100%. Ranger har gjort det godt som innbytter og da er det ikke noe vits i å endre på det i mine øyne, pluss som jeg har nevnt tidligere, han har gjort gode innhopp, men han har ikke vært sinnsykt god og har ennå ikke scoret, så jeg syns det passer bra at han heller er jokern på benken.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 14. Des. 2010, 12:39 »
Campbell er eit soleklart 4. valg spør du meg!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 14. Des. 2010, 12:46 »
Jeg håper på dette laget:

Krul
Simpson - Campbell - Colo - Jose
           Ameobi - Carroll

Blir fornøyd med uavgjort, er en kamp vi lett kan tape.

Taylor er fjerdevalg på stopperplass i min bok. Altfor ukonsentrert og baserer seg for mye på innsats fremfor evner. Kontraktsituasjonen hjelper ikke akkurat på.

Syns Ameobi bør spille hvis han er 100%. Ranger har gjort det godt som innbytter og da er det ikke noe vits i å endre på det i mine øyne, pluss som jeg har nevnt tidligere, han har gjort gode innhopp, men han har ikke vært sinnsykt god og har ennå ikke scoret, så jeg syns det passer bra at han heller er jokern på benken.

Kjære navnebror, dette må da være tull?

Mitt lag mot Birmingham:

----- ------------Krul
Simpson - Taylor - Colo - Enrique
           Ranger - Carroll

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 14. Des. 2010, 13:11 »
Hva er logikken med å bruke en stopper som åpebart vil vekk i stedet for Williamson som har hatt like mye utvikling i løpet av EN sesong som Taylor har hatt i sine 10 år i klubben? Williamson har hatt en dårlig kamp og det var mot Bolton, men  hvem var ikke dårlige da? Skal virkelig Taylor spille fordi han er en local lad, fremfor en som er lojal og har signert langtidskontrakt? At Talyor sier han vil bli i klubben blir det rene svada: "Jeg elsker klubben min, men bare så lenge jeg får 50 000 i uka."  For mange her ligger det mere følelser til  grunn enn fornuft for å la Taylor spille.  En annen viktig forskjell mellom Williamson og Taylor er at førstnevnte er ydmyk og virker interesset i å stadig bli bede. Taylor er en arrogant spiller, som allerede tror han er kongen på haugen og som åpenbart ikke har innsikt i sine egne begrensinger. Et sitat fra  NO er godt illustrerende: "From the way he conducts himself on the pitch it looks like he already thinks he has made it, this is the biggest factor on him not improving imo." Godt sagt!
« Siste redigering: 14. Des. 2010, 13:19 av InspectorC »