20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 664598 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3195 på: 30. Des. 2014, 00:35 »
Blir det noe ræl ala Steve Bruce eller Pulis, så drar jeg ens ærend over nordsjøen for å plante champagneflasken et sted hvor sola aldri skinner hos MA.... Med kork

Forsiktig nå! Dette kan fort skje.
Vi kan vel egentlig slå fast at Ashley går for den som krever minst lønn og minst bryderi.

Det sies at Pardew dobler lønna si i Palace!?! Er det virkelig så dårlig betalt i en klubb som NUFC at de minste klubbene i PL gir det dobbelte til sine managere?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3196 på: 30. Des. 2014, 00:39 »
Shieldsgazette:
Pardew ? who wanted the club to sign another striker ? was reportedly told that there would be no funds available.

This is understood to be a more significant factor in his decision than the fan hostility he has faced during a troubled 12 months on the field for his team.

Transfertråden er vel bare å legge ned..

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3197 på: 30. Des. 2014, 01:02 »
Tror MA er et større problem enn AP....tviler på at det kommer noe godt ut av dette....Poisoned Chalice...

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3198 på: 30. Des. 2014, 01:12 »
Tror MA er et større problem enn AP....tviler på at det kommer noe godt ut av dette....Poisoned Chalice...

Syns det virket lite sannsynlig at MA ville selge seg ut når han fikk nikkedukken Pardew. Et managerbytte virker jo som et skritt i riktig retning for at det skal skje.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3199 på: 30. Des. 2014, 02:43 »
http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/fabricio-coloccini-set-for-newcastle-united-job-9949277.html

Colo??

Ellers hiver jeg meg med på sjampiskorkene over!  :toon:

Blir mye spilletid på Ferreyra dersom dette skjer. ::p

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3200 på: 30. Des. 2014, 02:53 »
Shieldsgazette:
Pardew ? who wanted the club to sign another striker ? was reportedly told that there would be no funds available.

This is understood to be a more significant factor in his decision than the fan hostility he has faced during a troubled 12 months on the field for his team.

Transfertråden er vel bare å legge ned..

Er det spiss vi trenger nå da? Synes faktisk vi er greit besatt i den posisjonen. Det vi trenger mer av er for eksempel stopper, venstreback, ving og sentral midtbane. Min mening.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3201 på: 30. Des. 2014, 03:36 »
http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/fabricio-coloccini-set-for-newcastle-united-job-9949277.html

Colo??

Ellers hiver jeg meg med på sjampiskorkene over!  :toon:
Tipper dette er ganske nært fasit  :coloccini: Independent er blant avisene som ikke skriver sånne saker uten å ha gode kilder. Styrker håpet om at Frank de Boer kommer inn til sommeren :drool:

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3202 på: 30. Des. 2014, 08:42 »
Jeg kan godt forstå Pardew. Doble lønna, mulighet for å bli helt i favorittklubben, samt nærhet til familie, men ikke minst kunne si at det var han som valgte å forlate NUFC og ikke motsatt.

Etter å ha holdt med laget siden midten av 90- tallet vil jeg rangere Pardew som en middels manager som med Houghton, foran Souness, Dalglish og Gullit, men selvfølgelig et hav bak Keegan og sir Bobby.

Vi har hatt fine enkeltoplevelser med Pardew f.eks. er han den eneste av de overnevnte som har vunnet mot Manudt borte (Moyes eller ei). 5. plass i ligaen ett år er også et naturlig høydepunkt med seier på Brua som kronen på verket.

Men det er alltid et men i denne klubben. Pardew skal også ha sin del av skylden for at jeg fryser på hodet uten lue når det er under 5 grader ute. Cupene, Tyne-wear og oppfølgingen av 5. plassen er det sportslige som skuffer mest.  Taktikken i enkeltkamper likeså. Transferpolitikken er mer sammensatt enn Pardew.

Så hva vil framtiden bringe? Historien sier britisk manager med enkel filosofi og enkel utdannelse. Håpene sier en mer internasjonal retning.
Jeg tror Sherwood eller Bruce intil det motsatte er bevist. Pulis sa opp i CP pga misnøye med transferpolitikken. Det er grunn nok til å utelate ham. Dette vil si at jeg er litt gla for at Pardew forsvinner, men mest redd for hva vi har i vente...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3203 på: 30. Des. 2014, 09:10 »
Sherwood er et ubeskrevet blad, og han imponerte ikke særlig i Tham. Han var litt som Souness, fant sine favoritter, og brukte disse uansett prestasjoner. Bruce kan vi også glemme, han holder på å rykke ned med Hull.

Pulis er dessverre et mer realistisk alternativ. Vi kommer garantert ikke til å rykke ned med Pulis, men det blir heller ikke festfotball.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3204 på: 30. Des. 2014, 09:11 »
De kan ansette hvem de vil uten at det nødvendigvis vil hjelpe. Sammen med den nye manageren må det også hentes nye spillere, og da selvfølgelig spillere som passer den nye managerens filosofi.
Å tro at en ny manager vil føre nåværende lag opp på CL plass eller i nærheten, vel, det har ihvertfall jeg liten tro på

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3205 på: 30. Des. 2014, 09:20 »
Irvine har fått sparken i WBA. Sherwood skal være favoritten til å overta.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3206 på: 30. Des. 2014, 09:29 »
Det betyr mindre kva Pardew meiner me burde kjøpe av spillere Eriksen!Det får evt ein ny manager ta seg av! Pardew er ikkje min favoritt-manager akkurat!
Ser det som utelukkende positivt at han forsvinner, men håper det ikkje blir ansatt ein manager no i panikk.
Gjerne ein som kan styre noen måneder inntil me får ein permanent manager med ryggrad og peiling. (Visst MA tillater det då).

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3207 på: 30. Des. 2014, 09:35 »
De kan ansette hvem de vil uten at det nødvendigvis vil hjelpe. Sammen med den nye manageren må det også hentes nye spillere, og da selvfølgelig spillere som passer den nye managerens filosofi.
Å tro at en ny manager vil føre nåværende lag opp på CL plass eller i nærheten, vel, det har ihvertfall jeg liten tro på

Akkurat Frode.

Registrerer at folka på NO jubler nå, men jeg regner med at det blir rimelig stille hvis det blir Pulis eller lignende, noe som er sannsynlig siden vedkommende vil få lite frihet og penger. Den som ansettes skal være en veldig mye bedre manager enn Pardew for å få til bedre resultater under gjeldende rammebetingelser tror jeg.

Jeg er ikke glad for mangagerbyttet midt i en sesong fordi jeg er redd for at det kan sende klubben utenfor stupet. Pardew er mye rart,men han er faktisk flink med spillerne, og han har gjort det bra med ungdommene.  Det er trist om vi får inn en manager som er mindre dyktig på disse områdene. 

Jeg håper virkelig at MA skjønner viktigheten av å få inn rett person så snart som mulig og at han derfor er villig til å bruke nødvednige midler til å få inn De Boer asap. Det verste scenarioet er at ansetter en midlertidig manager nå som gjør det så dårlig at klubben vil være uattraktiv for de beste og mest lovende managerne når sesongen er over.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3208 på: 30. Des. 2014, 10:07 »
Til og med Pardew fekk til slutt nok av Ashley. Kven vil i det heile teke jobba under han?! Nei, dette kan bli stygt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3209 på: 30. Des. 2014, 10:18 »
Til og med Pardew fekk til slutt nok av Ashley. Kven vil i det heile teke jobba under han?! Nei, dette kan bli stygt.

Ambisjonslause,desperate og/eller managere som ikkje får sjangsen andre steder og som er gærne nok til å ta sjangsen på å bruke nufc som springbrett. Ingen av delene vil funke over tid. Sirkus castle opner allerede januar 2015 til fansens store begeistring .
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]