20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 656889 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3225 på: 30. Des. 2014, 11:58 »
Nei herrefred, mine og Ashley sine ønsker er nok vidt forskjellige. Prøver bare å lese hans tankesett og komme med de alternativenehan tenker på. Kan kanskje føye til Psycho her? Middelmådig engelsk brølape som ikke har bevist noe som helst. Perfekt match.

Jeg derimot, vil ha han hollenderen som jeg ikke en gang tør nevne :toon:
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3226 på: 30. Des. 2014, 12:12 »
Hvordan kan Colo uten et snev av lisenser bli manager? Tar jo fort 1,5-2 år før det er klart?

Jeg tror Sherwood kommer. Ikke noe jeg håper på.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3227 på: 30. Des. 2014, 12:27 »
Midlertidig spillende manager fram til sommeren - De Boer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3228 på: 30. Des. 2014, 12:30 »
Coloccini-ryktene er avvist blant annet av The Chronicle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3229 på: 30. Des. 2014, 12:54 »
Shieldsgazette:
Pardew ? who wanted the club to sign another striker ? was reportedly told that there would be no funds available.

This is understood to be a more significant factor in his decision than the fan hostility he has faced during a troubled 12 months on the field for his team.

Transfertråden er vel bare å legge ned..

Er det spiss vi trenger nå da? Synes faktisk vi er greit besatt i den posisjonen. Det vi trenger mer av er for eksempel stopper, venstreback, ving og sentral midtbane. Min mening.

Har vi ikke trengt en god spiss siden salget av Demba Ba da? Han har jo aldri blitt erstattet. At NUFC sliter forran kassa oppsummerer vel det greit.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3230 på: 30. Des. 2014, 13:04 »
Helt åpenbart at vi trenger en spisstype som Ba. Cisse og Perez kan levere mål, men vi mangler en spiss av størrelse som evner holde på ball. Vi trenger i mine øyne spiss, stopper og ving.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3231 på: 30. Des. 2014, 13:45 »
Nå må vi først og fremst få inn en ny manager, og da hadde det vært fint med en som har potensiale til å bli likt. Jeg håper at Mike Ashley gir en utenlandsk manager muligheten for første gang. Kanskje Christophe Galtier? Kanskje han til og med ser for seg en første 11`er med Yanga-Mbiwa. Da er noe av stopper-problemet løst. Drømmen er selvsagt Frank De Boer, men agenten virket ikke så veldig positiv.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3232 på: 30. Des. 2014, 14:33 »
Nå må vi først og fremst få inn en ny manager, og da hadde det vært fint med en som har potensiale til å bli likt. Jeg håper at Mike Ashley gir en utenlandsk manager muligheten for første gang. Kanskje Christophe Galtier? Kanskje han til og med ser for seg en første 11`er med Yanga-Mbiwa. Da er noe av stopper-problemet løst. Drømmen er selvsagt Frank De Boer, men agenten virket ikke så veldig positiv.

Agenter meler først og fremst sin egen kake,og av og til passer de på klientens interesser. Hvis agenten går ut og sier at De Boer er interessert i NUFC,  vil det etter all sannsynlighet påvirke tilbudene de begge får, og det beløpet NUFC er villig til å betale Ajax. Den eneste muligheten som eksisterer for at vi skal få De Boer nå, er at Ajax får så godt betalt at de er villige til å gi slipp på ham midt i en sesong.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3233 på: 30. Des. 2014, 14:48 »

Agenter meler først og fremst sin egen kake,og av og til passer de på klientens interesser. Hvis agenten går ut og sier at De Boer er interessert i NUFC,  vil det etter all sannsynlighet påvirke tilbudene de begge får, og det beløpet NUFC er villig til å betale Ajax. Den eneste muligheten som eksisterer for at vi skal få De Boer nå, er at Ajax får så godt betalt at de er villige til å gi slipp på ham midt i en sesong.

Med andre ord større sjanse for at en av oss kommer til å bæsje tulipaner.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3234 på: 30. Des. 2014, 21:52 »
Er lov å tro at Ashley faktisk har lært seg noe, tar inn noen konsulenter og vi får ansatt en habil manager med tid og stund. Problemet er at the fat cockney bastard har en historie for å ansette folk han allerede kjenner, i tillegg til den tydeligvis manglende interessen han har av å faktisk gjøre det bra.

Så får vi se hvordan det ender. Synes Pardew har både sine gode og svake sider, og definitivt ikke den verste manageren vi kunne hatt de siste årene. Har hvertfall fått sykt mye mer kritikk enn det han har fortjent. Dessverre vil nok lite endre seg med nåværende eier, som ikke vil skjønne noe annet enn det som kommer fra et rent businessperspektiv. Da må nok folk slutte å gå på St. James, slutte å kjøpe produkter, osv osv.

Ser for meg Carver, eventuelt Beardsley, i en stund fremover. Kanskje De Boer blir dratt opp av hatten, men jeg har egentlig mine tvil. Gjør Ashley litt research så vil De Boer passe inn i hans modell på hvordan en fotballklubb skal styres.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3235 på: 31. Des. 2014, 09:56 »
Ryktene skal ha det til at Pulis har sagt nei til Newcastle.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3236 på: 31. Des. 2014, 10:01 »
Ryktene skal ha det til at Pulis har sagt nei til Newcastle.

Ryktene skal ha det til at mitt hjerte ikke gråter av dette.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3237 på: 31. Des. 2014, 10:07 »
Det går helt fint.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3238 på: 31. Des. 2014, 10:41 »
Jaja, blir vel ingen De Boer dette nei...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3239 på: 31. Des. 2014, 10:56 »
Jaja, blir vel ingen De Boer dette nei...

Det er iallfall veldig langt dit, jeg føler liksom at man begynte i motsatt ende av skalaen å lete hvis Pulis har vært tilbudt jobben.

Og når man ser på Pulis sin track-record så passer han jo egentlig bra til (C)Ashley sitt ambisjonsnivå.