20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 664626 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3165 på: 29. Des. 2014, 18:39 »
Virker faktisk mer og mer legitimt dette her. Det må nesten være av familiære årsaker.

Jeg prøver å se objektivt på det, og er ikke en bestemt Pardew-hater. Eneste grunnen til at jeg vil ha Pardew inn er for noe bedre. Frank de Boer krysser av på mye av det jeg liker, og Ajax-profilen tror jeg passer Cashley også.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3166 på: 29. Des. 2014, 18:47 »
Telegraph melder nå om £2,5 mill for Pardew. Tipper Mike Ashley tror han drømmer. Steve Bruce skal være favoritt til å ta over.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3167 på: 29. Des. 2014, 18:52 »
Telegraph melder nå om £2,5 mill for Pardew. Tipper Mike Ashley tror han drømmer. Steve Bruce skal være favoritt til å ta over.

Bruce, Pulis og Sherwood er like "ille" som Pardew. Lure på kva det gjer med interessa til folk. For å setja det på spissen, ein har lite interresse med Pardew ved roret, kva då viss Kinnear erstattar Pardew?(veit det ikkje skjer, eller?)

Tremblem

• Gjest
« Svar #3168 på: 29. Des. 2014, 18:55 »
Blir partystemning på Strawberry i kveld om dette blir bekreftet...... :cheers2:

Venter i spenning sjøl :popcorn: og kommer til å smelle av en sjampiskork i taket om dette bli bekreftet i kveld! Kan jeg bruke neste år til å grue meg til å se hvem som kommer inn.....

Føler i bunn og grunn jeg ikke har noe å tape på om en klovn som Sherwood eller lignende kommer inn. Interessen min for Newcastle kommer til å dø uansett om Pardew fortsetter bak roret!  :nei:
« Siste redigering: 29. Des. 2014, 18:59 av Tremblem »

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3169 på: 29. Des. 2014, 18:58 »

Bruce, Pulis og Sherwood er like "ille" som Pardew. Lure på kva det gjer med interessa til folk. For å setja det på spissen, ein har lite interresse med Pardew ved roret, kva då viss Kinnear erstattar Pardew?(veit det ikkje skjer, eller?)

Enig. Vi drømmer nok om De Boer og Klopp og whatnot, men fra Ashley sitt perspektiv så er det nok Carver, Beardsley eller noen av de du nevnte som blir evaluert. Viktig å tenke på at Mike Ashley kan business, men kan like mye om fotball som en gjennomsnittlig svigermor.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3170 på: 29. Des. 2014, 19:10 »
Er det slik at Ashley no gjer som med alle våre gode spelara? So lenge nokon kjem med nok pengar so sler han til.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3171 på: 29. Des. 2014, 19:16 »
Business er business. Tenker at Ashley hadde sparket AP tidligere i år hvis ikke det hadde kostet han så mye penger.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3172 på: 29. Des. 2014, 19:39 »
Hadde vært en drøm om vi fikk De Boer. Da er jeg en fornøyd mann. Forhåpentligvis er hans uttalelser om å ikke forlate Ajax midt i sesongen strategiske ytringer slik at han går inn med best mulige kort i eventuelle forhandlinger med MA. Det er det håper, selv om det er liiite sannsynlig.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3173 på: 29. Des. 2014, 20:09 »
Jeg er jo en kjent "Pardew-hater", og har gjentatte ganger sagt at jeg vil ha ham ut fortest mulig. Men det er jo selvsagt gitt at vi får inn noe bedre - så om dette er reelt, så er jeg enormt spent nå! Generelt så har jeg for lite peiling til å uttale meg om alle alternativene, men jeg ser for meg at et bytte med alt annet enn Jor Kinnear, Pulis eller Dalglish er noe jeg er fornøyd med.

Selv trenger jeg ikke en veldig merittert trener, kan gjerne ta en utenlandsk manager med offensiv innstilling og baller til å satse ungt.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3174 på: 29. Des. 2014, 21:42 »
Allerede sendt inn søknad og lagt med fm-meritter.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3175 på: 29. Des. 2014, 22:39 »
Haha, dette er helt utrolig. Droppe NUFC for Palace? Hva skjer?
Noen som tror Ashley vil bruke pengene han får for Pardew til å hente en ny en eller henter han en som står uten jobb?
Sherwood, Pulis og Bruce er favoritter.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3176 på: 29. Des. 2014, 22:44 »
Var det ikke snakk om en årslønn på £2 mil.? Det er et bra hopp opp ifra det jeg mener å ha lest at han har i Newcastle....

Money talks!
« Siste redigering: 29. Des. 2014, 22:45 av chickenman »

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3177 på: 29. Des. 2014, 22:46 »
Objektivt sett er jeg enig Frode, men jeg tror 99% av grunnen er subjektiv - det massive presset han har, forhatt av supportere osv osv, kombinert med å venne tilbake til en klubb han har "legende"status tror jeg har veid veldig tungt.

Jeg skal ikke klage, men er utrolig spent på hva vi får inn! Jeg håper jo Ashley lærer av sine feil, og legger litt penger i neste manager + innser at han ikke bør ta dette valget alene, og rådfører seg med mer fotballfaglig sterke personer i Newcastle.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3178 på: 29. Des. 2014, 22:47 »
Er katastrofe om Pardew erstattes av Pulis eller Sherwood. Jeg vil ha en ung, offensiv manager. Hvis ikke jeg villig til å vente inntil den rette kandidaten dukker opp.

Sherwood er jo både ung og offensiv. Hvorfor er alder så viktig? :P

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3179 på: 29. Des. 2014, 22:54 »
Karanka i Boro har gjort en meget god jobb. Kunne vært spennende.