20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 664680 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3150 på: 29. Des. 2014, 14:35 »
Nettopp. Virker som folk tar det for gitt at han stikker. Jeg gidder ikke diskutere erstatter før det er sikkert at Pardew ikke lengre er manager for Newcastle. Vi har gjort det så mange ganger over lang tid nå, og det er fortsatt Pardew som sitter som manager.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3151 på: 29. Des. 2014, 14:39 »
Tja, han er vel bare et menneske han også. Leve konstant med å være mislikt over lengre tid må slite på kropp og sinn. Han har vel ikke så mye betalt for jobben han gjør i Newcastle heller?

Meget mulig han også vet at Ashley planlegger å selge f.eks Sissoko, Tiote og at det er ingen planer om å hente inn nye spillere i januar heller.

I Palace vil jo målet være å overleve i PL, noe som kler Pardew.

Vil dog ikke ha noe forhåpninger om at det skjer noe, for jeg tror enda vi skal slite noen år med han som manager.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3152 på: 29. Des. 2014, 14:43 »
Tja, han er vel bare et menneske han også. Leve konstant med å være mislikt over lengre tid må slite på kropp og sinn. Han har vel ikke så mye betalt for jobben han gjør i Newcastle heller?

Meget mulig han også vet at Ashley planlegger å selge f.eks Sissoko, Tiote og at det er ingen planer om å hente inn nye spillere i januar heller.

I Palace vil jo målet være å overleve i PL, noe som kler Pardew.

Vil dog ikke ha noe forhåpninger om at det skjer noe, for jeg tror enda vi skal slite noen år med han som manager.

Husk at den nye kontrakten hans ble skrevet i den perioden han gjorde det ganske bra. Kan godt hende han fikk en aldri så liten lønnsøkning.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3153 på: 29. Des. 2014, 14:50 »

Er mye av dette som går igjen i rykteavisene. I Palace får han en fanskare som liker han, og som ikke komme til å bue og rope ved enhver anledning. Det er også en god mulighet for at han vil få en bedre lønn også. Til trener i pl å være så har Pardew en pisslønn pluss bonuser om laget gjør det bra. En annen historie som går igjen er at Pardew og Ashley hadde møte for noen uker siden. Der ble det sagt at Pardew må fortsette med laget han har og at det ikke vil bli brukt noen penger i januarvinduet. Dette skal ha skuffet Pardew en del, og i tillegg ha blitt fortalt at det er en mulighet for at spillere blir solgt isteden. Mye rykter, men kjenner man Ashley rett så høres det veldig realistisk ut.
Så har man selvfølgelig de som sier at Pardew ikke vil bytte vekk en topp ti klubb tilfordel for en klubb med mindre penger osv.
Kan rett og slett være at Pardew har fått litt nok og igrunnen begynner å bli litt lei. Jeg forstår han til en viss grad om det stemmer.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3154 på: 29. Des. 2014, 14:52 »
Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden de siste dagene, men det er vel ikke akkurat sånn at hele forumet tar det for gitt at Pardew går? For meg virker det som om folk flest er skeptiske til det, av naturlige årsaker. Jeg har selv ikke trua på det, men det er lov å håpe. Det er vel derfor vi har et diskusjonsforum  :)

Kanskje er han klar for en ny start hvor han ikke er mislikt, kanskje vil han mot familie. Kanskje driter han tynt i det og vil motbevise skeptikerne i nord.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3155 på: 29. Des. 2014, 15:31 »
Synes media har slengt seg på denne litt unødvendig, med Chronicle Live nå som kjører et livestudio på hele greiene.

Palace trengte jo manager i sommer også. Da sa AP "?My romantic vision is to aim a bit higher than that.

?I am not being disrespectful to Palace as it is still a club which is close to my heart.?

Og det virker veldig, veldig merkelig om han skal droppe Newcastle til fordel for Palace. Vi har potensiale til Europa, Palace kommer til å kjempe om nedrykk på sitt beste.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3156 på: 29. Des. 2014, 15:35 »
Jeg vil bli veldig overrasket om Pardew tar Palace jobben, men samtidig så virker det veldig rart det han gjorde i går. Hvorfor ikke møte media etter en av sesongens beste nufc kamper?

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3157 på: 29. Des. 2014, 15:52 »
Jeg vil bli veldig overrasket om Pardew tar Palace jobben, men samtidig så virker det veldig rart det han gjorde i går. Hvorfor ikke møte media etter en av sesongens beste nufc kamper?

Det er jo nettopp det som gir litt bensin på bålet i dette tilfellet. Virker jo ikke helt logisk av han å gjøre det, men man vet aldri. Jeg forventer at det kommer en statement som avskriver dette som vissvass rimelig snart, hvis ikke tror jeg faktisk det kan være noe i det. De har ikke råd til at folk skal bli urolige for noe slikt nå i januar-vinduet tror jeg.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3158 på: 29. Des. 2014, 16:39 »
Folk burde vera meir bekymra for kven som kjem inn enn glad for at evt Pardew skiftar klubb.

Akkurat. Med tanke på hvor godt bevoktet pengesekken til MA er, kan jeg ikke forestille meg at de mest lovende managerne står i kø for å trene oss.

Hvis MA gir De Boer penger å handle ville et managerbytte være interessant.Men en De Boer som må jobbe med småpenger, og som mister hver gode spiller vi få opp, vil sannsynligvis ikke tilføre oss så mye.

De Boer er jo vant med å miste de beste spillerene i Ajax. Han liker også å jobbe med yngre talenter. Hadde vært perfekt. Men jeg tror ikke han forlater Ajax midt i sesongen.

Tror heller ikke Pardew forsvinner :(

De Boer har uttalt at han kan tenke seg en jobb i LFC, Tottenham eller NUFC, som ett springbrett til noe større. Så vi skal ikke helt utelukke han. Men han har også sagt at han aldri forlater Ajax midt i sesongen. Jobb bytte er først aktuelt etter en sesong.

Men om han vil jobbe under de omstendighetene som Pardew har gjort er jeg ikke sikker på. Keegan ga til slutt opp og vant i retten. Så hva Ashley og co putter i kontrakten vil nok ha mye å si for hvem som kan være aktuelle.......

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/alan-pardew-should-go-crystal-4888176

Synes denne artikkelen treffer ganske godt. Og de managerne som er nevnt i bunnen som favoritter til å overta Palace kan vi fort finne som favoritter til å overta NUFC også.
Sherwood, Pulis, Kinnear, Bruce, Souness, det er nok mange som vil ha NUFC jobben og som aksepterer nesten alt. Men er de gode nok?

Curbishley kan vi utelukke. Han vant i retten mot West Ham for akkurat det samme Keegan gjorde mot Ashley og co. Så han står på sitt og skal ikke ha noen over seg som dikterer hva han skal gjøre.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3159 på: 29. Des. 2014, 17:26 »
Ser for meg et scenario der Pardew går etter å ha sendt noe cash over til Mike Ashley, hvor på feiten slår på stortrommen og henter Klopp og Hummels dagen derpå. Howay!
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

pane

• Gjest
« Svar #3160 på: 29. Des. 2014, 17:42 »
Venter bare på at det skal bli offisielt nå.

Synd for Crystal Palace. Stakkars jævler.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3161 på: 29. Des. 2014, 17:46 »
Venter bare på at det skal bli offisielt nå.

Synd for Crystal Palace. Stakkars jævler.

På tide stikka den velkjente fingeren i jorda?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3162 på: 29. Des. 2014, 18:06 »
Ser ut som Pardew blir Palace trener, utrolig nok.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3163 på: 29. Des. 2014, 18:13 »
Er katastrofe om Pardew erstattes av Pulis eller Sherwood. Jeg vil ha en ung, offensiv manager. Hvis ikke jeg villig til å vente inntil den rette kandidaten dukker opp.

Tremblem

• Gjest
« Svar #3164 på: 29. Des. 2014, 18:23 »
http://www1.skysports.com/football/news/11678/9624819

Ingen avtale enn så lenge, men samtaler er tydeligvis på gang.  :toon:

Som mange andre her er inne på, har mistet neste all glede med å følge Newcastle grunnet møkkafotballen Pardew står for. Skal suge godt på karamellen et par dager om han forsvinner.

Så, skal gi dere den dere som ikke misliker Pardew så mye som en del av oss, det er skremmende å se hvem Ashley drar opp av hatten? Kan han for en gangs skyld overraske positivt å få inn en trene med evne til å utvikle spillere og lag på en positiv måte, eller blir det nok en tulling med dinosaurfotball?

Er dog uenig med dere som påstår ingen andre enn Pardew vil ta jobben i Newcastle. Vil tro de fleste managere utenom toppklubbene rundt i Europa vil være interessert. Laget har kvalitetsspillere, det blir kontinuerlig hentet inn talentfulle spillere selv om det ikke er de største summene det er snakk om, samt klubben er et fint utstillingsvindu for de som vil videre (dessverre!).

« Siste redigering: 29. Des. 2014, 18:32 av Tremblem »