20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 664719 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3135 på: 29. Des. 2014, 00:00 »
http://www.shieldsgazette.com/sport/football/alan-pardew-fuels-palace-job-talk-with-media-no-show-after-newcastle-win-1-7023455

Om Ashley klarer å skvise noen kroner ut av Crystal Palace, tipper jeg Pardew sitter på første fly til London.

:thumbu:

Så er det bare å stålsette seg for hvilke manager vi får inn som erstatter evt?  :nervøs:

Han droppet det nok fordi han er lei synsingen til media og visste de kom til å spørre han ut om det? Dette betyr ikke at han er på vei til CP.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3136 på: 29. Des. 2014, 00:46 »
Søte rykter på Twitter skal ha det til at vi har kontaktet Frank de Boer!
Selvsagt meget usannsynlig, ræva source og mye "hvis" inne i bildet, men absolutt en spennende etterfølger HVIS Pards velger å flytte tilbake til London..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3138 på: 29. Des. 2014, 02:34 »
Er noe på gang. Når var sist Pardew droppet en pressekonferanse etter seier?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3139 på: 29. Des. 2014, 03:04 »
Tanken slo meg også. Etter en så viktig seier, spesielt med tanke på tapet sist søndag, hadde pressekonferansen i dag vært en enorm mulighet for PR-kåte Pardew å slå tilbake! Det kan neppe være fordi Pardew ville gi Carver æren..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3140 på: 29. Des. 2014, 10:02 »
Høres gøy ut å bli kvitt han, men er som mange andre veldig skeptisk til hva vi får inn. I det minste er 2 av 3 borte, men den værste er fortsatt igjen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3141 på: 29. Des. 2014, 11:02 »
Folk burde vera meir bekymra for kven som kjem inn enn glad for at evt Pardew skiftar klubb.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3142 på: 29. Des. 2014, 11:10 »
Jeg er litt der at jeg rett og slett bare trenger å få ut Pardew nå. Han er så nær å ta fra meg absolutt all interesse for Newcastle. Hvem som kommer inn kjenner jeg at jeg driter litt i akkurat nå, trenger bare å få ut den kødden.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3143 på: 29. Des. 2014, 11:26 »
Føler det på samme måte. Har hatt en fallende interesse for klubben, men jeg vet ikke om det er pga Pardew. Når klubben viser null ambisjoner på alle fronter kjenner jeg at jeg blir litt likgyldig til resultatene.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3144 på: 29. Des. 2014, 12:21 »
Folk burde vera meir bekymra for kven som kjem inn enn glad for at evt Pardew skiftar klubb.

Akkurat. Med tanke på hvor godt bevoktet pengesekken til MA er, kan jeg ikke forestille meg at de mest lovende managerne står i kø for å trene oss.

Hvis MA gir De Boer penger å handle ville et managerbytte være interessant.Men en De Boer som må jobbe med småpenger, og som mister hver gode spiller vi få opp, vil sannsynligvis ikke tilføre oss så mye.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3145 på: 29. Des. 2014, 12:29 »
Jeg slenger meg på i gjengen som melder om fallende interesse for klubben, mye takket være Pardew. Er oppriktig lei hans lederstil, spillestil og tankegang, og vil bare ha noe nytt inn ved roret. Hvem det blir er jo selvsagt verdt å reflektere over, men jeg tar disse De Boer ryktene med en stor klype salt. Særlig når du veit det er MA som skal godkjenne og ordne det hele. Hadde vært helt rått da, under riktige omstendigheter.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3146 på: 29. Des. 2014, 13:23 »
Jeg også har mistet en del interesse. Følger fortsatt kampene, men jeg kan ikke huske sist jeg jublet for Newcastle-scoring. For min del så må Alan Pardew ut, koste hva det koste vil. Dessverre så ser jeg for meg at Mike Ashley jobber på spreng for å beholde Super Alan. Lokker med litt ekstra pund nå i januer, samt full støtte i tykt og tynt!
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3147 på: 29. Des. 2014, 13:29 »

Akkurat. Med tanke på hvor godt bevoktet pengesekken til MA er, kan jeg ikke forestille meg at de mest lovende managerne står i kø for å trene oss.

Hvis MA gir De Boer penger å handle ville et managerbytte være interessant.Men en De Boer som må jobbe med småpenger, og som mister hver gode spiller vi få opp, vil sannsynligvis ikke tilføre oss så mye.

De Boer er jo vant med å miste de beste spillerene i Ajax. Han liker også å jobbe med yngre talenter. Hadde vært perfekt. Men jeg tror ikke han forlater Ajax midt i sesongen.

Tror heller ikke Pardew forsvinner :(

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3148 på: 29. Des. 2014, 13:53 »
Salako told TalkSport: "Obviously Alan is at Newcastle, a very big club, and doing a great job. He had a rough 2014 but it has picked up.

?I can?t believe that he would leave a massive job like Newcastle to come to the Palace job ? at the moment.

?I think at sometime in his career he would love to come back because I know his family live in the south still and he has to travel between [them and Newcastle].

?It?s one of those things, we?d love to have Alan come down and manage Palace but with the financial restrictions and the position of Palace [in the Premier League table] compared to Newcastle, I don?t think that will happen.?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3149 på: 29. Des. 2014, 14:25 »
Fatter ikke helt at ikke folk her inne spør seg hvorfor Pardew skulle ønske forlate oss til fordel for Palace?
Nærheten til familien, ja okei. Men resten med jobben er jo langt mindre attraktivt enn den han har.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida