20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 656848 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2625 på: 29. April 2014, 09:29 »
"Alan Pardew says Hatem Ben Arfa is fit but says he will only pick a side that he feels can net top 10 finish"

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/alan-pardew-says-hatem-ben-7044958

Jeg lurer på om Pardew er klar over hvor mye dritt som kommer ut av kjeften på han? Ben Arfa er altså ikke god nok for et top-10 lag, men Shola, Gosling, De Jong, Cisse og alle de andre som ikke bidrar med en dritt, de er gode nok...

Skjønn det den som kan.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2626 på: 29. April 2014, 09:35 »
Man management  :lol:

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2627 på: 29. April 2014, 09:46 »
Har stort sett vært semi-fornøyd med resultatene under Pardew, men kritisk til spillestil og fremgangsmåte. Han har hatt sine brukbare stunder med gode kamper mot god motstand, men det holder ikke i lengden.

Enhver manager med 6 tap på rad i PL ville enten sittet ekstremt utrygt, eller vært sparket for en stund siden.

Hvis Pardew kalles Newcastle-manager til neste sesong blir jeg provosert, sint, skuffa og irritert. Han står for kjedelig, forutsigbar fotball og får ikke nok potensiale ut av gutta på laget. Jeg er drittlei hans unnskyldninger og fremgangsmåte.

Driter litt i om Ashley styrer klubben, og det legges lite penger i spillerkjøp. Jeg vil bare ha en manager med en filosofi som hvertfall er artig og se på. Som Gary Neville sa, så er vi et lag som normalt skal ligge der vi nå er på tabellen, det er bare det at fansen vil se litt fotball, og heller taper 7-3 enn 3-0 og være tannløse.

Newcastle er en klubb som skal prøve å underholde. Vi kan godt ha litt svingende prestasjoner på tabellen, men jeg vil hvertfall ha hodet høyt hevet og være stolt over at vi alltid spiller for å vinne, og det skjer ikke med Pardew!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2628 på: 29. April 2014, 10:03 »
Det verkar som han trur at ein sliteseier og kanskje 1-0 mot Cardiff er nok til at alt er gløymt, og uansett kor mykje me taper med i siste kamp so er alt fryd og gammen.

Når det gjeld Ben Arfa so trur eg han er minst like mykje skuldig for det som har skjedd. Og det vil nok sikkert gjenta seg i neste klubb han går til.
« Siste redigering: 29. April 2014, 10:07 av lgrinde »

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2629 på: 29. April 2014, 10:37 »
Helt riktig Igrinde. Seier mot både Cardiff og Liverpool vil ikke rette opp inntrykket mitt. Ingenting vil rette opp inntrykket mitt, for jeg vet med 100% sikkerhet at vi ryker på en slik smell igjen.

Enig angående Ben Arfa, han har nok god nok skyld i problemet i dette tilfellet. Men en bedre manager kunne fått mer ut av han, og dermed også unngått et problem vil jeg nok tro.

Pardew må gå etter sesongen. Om han får sparken akkurat nå ekke så sabla viktig, men vi bør starte en prosess for å finne ny manager asap.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2630 på: 29. April 2014, 17:52 »
The Ajax manager [Frank de Boer] claimed his fourth consecutive Eredivisie title on Sunday and has made yet another hint that he would be interested in moving to the Premier League.

"I see a perspective at Tottenham Hotspur, just as Liverpool and Newcastle United sometimes are, they are sleeping giants"

Hadde ikke det vært særdeles spennende?

Edit: Ser at han allerede har vært i kontakt med Spurs. Det viser dog at vi absolutt har et navn som bør selge ut til gode, utenlandske trenernavn.
« Siste redigering: 29. April 2014, 17:55 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2631 på: 29. April 2014, 17:56 »
Det hadde vært jævlig spennende. Står for lekker fotball, og det er mer enn nok for min del.
Nei.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2632 på: 29. April 2014, 19:27 »
Det hadde vært noko ja.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

StP

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2633 på: 29. April 2014, 19:27 »
?Pardew has a worse form record than the last 28 managers to get sacked in the Premier League.?

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2634 på: 30. April 2014, 05:50 »
først håpet jeg virkelig på benitez, da han var ledig, så håpet jeg virkelig på Villas Boas, og nå håper jeg virkelig på Moyes,,, oddsen man kan selge på betfair var nede i 9 sist jeg sjekket så noe sier jeg at vi har værtfall en nidels sjanse på å få moyes innen august... med tanke på resultatene pardew har hatt i tidligere klubber har jeg ikke spessielt lyst på han i utgangspunktet,, og med resultatene han har hatt siden han tok over har jeg heller ikke tro på han,, vil gi æren for alle gode salg og kjøp til speider teamet, og at vi klarer være sta i forhandlinger,,, spessielt at han ble ansatt på grunnlag at han er venn med eiern visstnok gjør det bare verre,,, hadde han faktisk sett noe i pardew, og ikke bare ansatt en spiller med lite suksess,,,, jeg skal ikke si jeg har mer peil enn en PL trener, men virker som pardew velger bla. veldig mange spillere i 11erne sine som han favorieserer, og omvendt,,, kjøpene og salgene han har hatt hell med vil jeg gi carr æren for, et strengt forhandlingsystem, og tipper han ble pusha eller ble med på å selge carroll pga eiern og vennskapet deres,,, ikke  fordi han var et geni og forutså at carroll skulle bli dårlig,,, skal ikke si jeg er verdens beste taktisk og har noe trenerkurs,,, men syns det er rart han ikke har mer kreativitet i laget,, og ofte spiller med 2 så stillestående spisser,,, noen merkelig bytter også,, syns jeg husker han byttet inn 2 krigere mot arfa og cabaye da vi lå under, med kun en høy ameobi på topp,,, årets trener fordi han fikk resultater pga et hardtarbeidene lag med mange gode enkeltspillere,, og vil gi æren til speidern for det,,, når blir denne mannen egentlig sparket? har en dårlig følelse pga vennskapet med eiern, den lange kontrakten som bare symboliserte at han har all verdens tid uansett,,, selv om jeg har hørt noe om at han for hvert år kan få sparken uten å få lønn for mer enn 1 år, og visstnok ikke har så høy lønn,

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2635 på: 01. Mai 2014, 16:58 »
Leser at Pardew no seier at det aldri var noko målsetnad om topp 10. Er det noko eg fekk nok av førre sesong og vertfall har fått nok av denne sesongen, so er det  alt Pardew seier. Ver so snill, Ashley. Finn ein ny. Pardew har hatt sin sjanse. Om me so bommar med neste manager og må byta tidleg, so er det verdt det. Ashley har eigd klubben i 7 år no. Kva har han fått til med klubben sportsleg sett?

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2636 på: 01. Mai 2014, 17:15 »
Denne mannen bør snart forstå hvor hatet og uønsket han er. Er det noen andre enn Mike Ashley og Sunderland fans som virkelig vil ha denne mannen i Newcastle? Tenk hadde han resignert etter 5plass-sesongen. Da skulle jeg ha husket denne mannen som en god mananger. Hadde han resignert etter forrige sesong, ville jeg ha respektert han som en manager som såg sine grenser og hadde litt sympati for klubben. Resignerer han nå, vil jeg huske han som en idiot som heldivis tok til fornuft til slutt, selv om det var alt for sent. Om vi må vente til han blir sparket, vil jeg huske dette mennesket som ett totalt tafatt og ubrukelig menneske som får Souness til å se ut som Jose Mourinho.

mr. fresh

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2637 på: 02. Mai 2014, 16:48 »
Vel... Den siste jeg skal forsvare er Mike Ashley,, men mannen skal faktisk ha for at han har fått en sunn økonomi, med lave lønnskostnader, lave overgangssummer for meget gode spillere, og fått solgt spillere til overpris... Økonomisk har Newcastle vært den beste klubben i england, samtidig som vi ikke har svekket laget etter opprykket, men fått inn mange spennende spillere, og potensielt gode spillere om noen år....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2638 på: 03. Mai 2014, 18:02 »
Pardew er ikke med på æresrunden etter matchen. Så direkte resignert ut i dag på benken. Trekker han seg?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2639 på: 03. Mai 2014, 18:19 »
Pardew er ikke med på æresrunden etter matchen. Så direkte resignert ut i dag på benken. Trekker han seg?

Det er lov å håpe Kristoffer. Han satt stort sett på stolen sin hele kampen i dag og da han gikk mot mot linjen ble det buet. Kan ikke ha en manager som er hatet av store deler av fansen.
Pardew har sagt at han ikke trekker seg, så her må det sparking til tror jeg.