20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659472 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2640 på: 03. Mai 2014, 18:49 »
Smarte fans.. Jaja har ialfall dere sjøl å takke når det blir championship 2016.  :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2641 på: 03. Mai 2014, 19:03 »
Pardew: "Some of the criticism has been left field and over the top and that has fuelled the anger here"

:clap:

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #2642 på: 03. Mai 2014, 20:16 »
Skjønner ikke den fyren når nok er nok?? Skal han på liv og død tvilholde på managerjobben selv om mesteparten av fansen har uttrykket sin avsky? Han må jo skjønne nå at han ikke er ønsket med videre.

Ber til høyere makter nå om at han blir tuppet ut døra på St. James' Park så fort som mulig!
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2643 på: 03. Mai 2014, 21:00 »
Han håper nok det skal roe seg over sommeren (selv etter at vi tar tapt stort mot Liverpool) Det eneste som jeg tror kan være med å redde han er et fantastisk overgangsvindu. Men hva er sjangsen for at Ashley betaler "silly money" for nye spillere da? Vi kan jo knapt kjøpe en spiller som en annen PL klubb viser intrs. for ettersom Ashley alltid skal gi 2-3 mill pund mindre enn hva spiller er verdt.

Håper ikke dette roer seg over sommeren. Vil jo være helt merkelig om Ashley vil ha en manager som ikke kan gå fram til sidelinjen lenger. Skal en få litt troen og gnisten tilbake må Pardew vekk i første omgang (Ashely også, men det er ikke så realistisk)

Moyes tror jeg kan være en bra mann selv om det har blitt en god vane å håpe at han taper kamper.

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #2644 på: 03. Mai 2014, 21:22 »
Da skal han håpe langt og lenge. Kan ikke forestille meg et særlig fantastisk overgangsvindu når vi blir linket til spillere som Snodgrass, Colback og Cresswell. Søppel i mine øyne.

I første omgang så må Pardew vekk, og inn med en ny mann som besitter en helt annen filosof enn Pardew. Så kan vi håpe at Ashley selger etter hvert.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2645 på: 03. Mai 2014, 23:23 »
Teink neste sesong mot Mackems då?!?! Djises, mannen kjem til å verte lynsja.

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #2646 på: 03. Mai 2014, 23:33 »
Teink neste sesong mot Mackems då?!?! Djises, mannen kjem til å verte lynsja.

Du må ikke snakke. Jeg grøsser av tanken.

Jeg lurer på om Pardew har tillit i spillergruppen?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2647 på: 05. Mai 2014, 20:07 »
Har han ikke fått sparken enda??

« Siste redigering: 05. Mai 2014, 20:09 av Thomas Beckheim »

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #2648 på: 05. Mai 2014, 21:11 »
Har han ikke fått sparken enda??

Har et håp om at hver gang jeg går inn på en nettavis som skriver om fotball, at det da står at Pardew er ferdig i klubben. Måtte den dagen komme snarest mulig.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2649 på: 05. Mai 2014, 22:17 »
Har et håp om at hver gang jeg går inn på en nettavis som skriver om fotball, at det da står at Pardew er ferdig i klubben. Måtte den dagen komme snarest mulig.

Word! Men for hver dag som går frykter jeg det motsatte. Han sa jo nylig at han ikke hadde snakket med Fat Mike på noen uker. Vet ikke om det er et godt eller dårlig tegn.

Det verste er at Pardew nå helt sikkert er frustrert over mangelen på vinnervilje i laget (han har selvfølgelig ingen skyld selv) og vil følgelig handle britisk. Og hvem vil komme til vår klubb? Sånt ræl somt nevnt over. Blir han værende, tror jeg dette endelig blir vinduet som jeg alltid har fryktet, hvor vi bruker alt for mye penger på 3-4 overprisete briter. Gud, som vi trenger en forandring i denne klubben!!!!

Fra Guardians korrespondent Louise Taylor. Ganske uenig i ansvarsfraskrivelsen her altså!! Pardew kommer til å få suksess i nær framtid? Hva faen bygger hun den påstanden på?

Pardew let down by players and owner too

The game seems all but up for Alan Pardew and he knows it. He spent Newcastle's 3-0 victory over Cardiff penned into the back of his dug-out because the mere act of poking his head out would have sent St James' Park into apoplexy. Pardew has protected both his players who have betrayed him appallingly ? while Mike Ashley, Newcastle's owner, who has failed to invest in the squad during the past two transfer windows ? has also let him down badly. Very badly. Granted, Pardew erred in forgetting his once strong purist principles, erred in exiling Hatem Ben Arfa but he's essentially a good manager. Do not doubt that he will enjoy success in the near future. If Ashley stays true to his maverick tradition it might even be at Newcastle ? but don't bet on it.
Louise Taylor

« Siste redigering: 05. Mai 2014, 22:22 av lefsen »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2650 på: 06. Mai 2014, 12:57 »

Nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2651 på: 07. Mai 2014, 11:56 »
Pardew har hatt særdeles begrenset suksess i tidligere klubber, men har vel plukket med seg en ligacuptittel på veien. Det er bare i Newcastle det ville vært en stor prestasjon.

Ja, han har ikke fått optimale vilkår av Ashley, men til syvende og sist burde de fleste med fotballintelligens se at Pardew ikke er i nærheten av å få maks ut av mannskapet han har til rådighet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2652 på: 07. Mai 2014, 12:53 »
Helt enig med Joakim, vi ha kanskje ikke topp6-mannskap for øyeblikket. Men det er svært mye bedre enn at vi skal være det totalt mest rævva laget i hele ligaen hele vårsesongen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2653 på: 07. Mai 2014, 15:51 »
Pardews cuptittel er med Soton,og var Johnstone's Paint Trophy i 2010 for klubber i League One og Two. Noen ligacup har han aldri vunnet. Nærmeste Pardew har vært noe slikt var med Hammers da de tapte FA-cup-finalen. I vår tid som Newcastle-supportere har vi vel aldri vært vitne til manager med mer elendig cupstatistikk enn Pardew.
For meg er det fremste ankepunktet mot Pardew hans totale mangel på fotballfilosofi eller vilje/evne til å implementere noe slikt. Han finner rett og slett ikke ut hvordan han egentlig ønsker at vi skal spille fotball - og resultatet er at vi er et fotballag totalt blottet for spillmessig identitet. Kanskje etter to år til veit vi kanskje hvilken rolle Sissoko er tiltenkt i dagens lag for eksempel?

Da gidder jeg ikke nevne alt annet av piss jeg er misfornøyd med. En kjip, feig manager som gradvis kveler lysten en har til å se fotballkamper er vel mest beskrivende. Antakeligvis var en av grunnene til at jeg starta holde med Newcastle at det var en underholdende klubb. En manager som i siste hjemmekamp for sesongen presterer sette innpå en stopper for en midtbanespiller for å holde unna en 1-0-ledelse mot ligaens svakeste fotballag ønsker jeg ikke i klubben.
« Siste redigering: 07. Mai 2014, 21:18 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2654 på: 08. Mai 2014, 11:52 »
Det er vel også noe av problemet med laget vårt, vi har mange gode spillere, men ikke ett fast system de skal spille i. Etter så mange år Pardew har vært i sjefsstolen burde vi klare å se en plan over spillet og taktikk.

Spiller for spiller mener jeg laget vårt faktisk er ganske bra, men de får ikke brukt styrkene sine. Det tror jeg en annen manager hadde klart bedre, og det er derfor jeg vil bytte vekk Pardew. Vi har flere offensivt GODE spillere, som ikke kommer til sin rett.

Jeg håper vi satser på Haidara på VB neste sesong, og ser så lite som mulig til Dummet. Dummet har ikke gjort noenting som har imponert meg sålangt, og jeg skjønner ikke hvorfor han blir prioritert (utenom at han er britisk, men det holder ikke...) Santon hadde jeg likt å sett blir brukt på høyre ving, da jeg mener han får brukt styrkene sine best der. Som mot bortekampen mot Wigan for ett par år siden, da han putta sitt eneste (?) mål for klubben. Han er god offensivt med høyrebeinet sitt, ikke sååå god defensivt, og klarer ikke slå inn med venstrebeinet. Ser egentlig ingen grunn til at han skal brukes som VB.

Sissoko er en maskin når han får jobbe og slite på midten. Hvorfor er han på kant? Ser gjerne han i en dypere rolle på midten sammen med Tiote, med Anita som backup. Ben Arfa vil jeg ha en offensiv 10`er rolle, der han har ansvaret for å være på deres banehalvdel, ikke våres. Det er der han får brukt sine styrker, og jeg tror han kan produsere mye målpoeng, og skape mye rom for andre i den posisjonen.

Det viktigste jeg sa syns vi mangler, er en god venstre ving og en spiss. Gouffran har vært middelmådig siden jul, og vi har ingen spisser som scorer mål nå som Remy forsvinner. Gouffran kan være god backup på ving og spiss.

Gi meg en offensiv plan, og en VV og spiss! (Minst...)
« Siste redigering: 08. Mai 2014, 13:58 av John Marius »