20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659582 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2565 på: 06. April 2014, 23:48 »
Vi har fjerde svakeste defensive statisikk i PL. Kun tre andre lag har sluppet inn flere mål enn oss. Det er temmelig svakt for en manager hvis hovedfokus dreier seg om hvordan best stoppe motstanderen fra å score. Vi er akkurat midt på tabellen hva scorede mål angår.
Pardew og Big Sam er på en måte litt like typer rent taktisk sett. Ett av de virkelig store problemene jeg har med Pardew er at han konstant prater om hvordan han ønsker å spille offensivt, at alle hans lag alltid skal være "on the front foot". Så spiller han overhodet ikke slik. Var ganske treffende den linken lefsen la ut i Soton-tråden der Pardew ble diskutert på ESPN like etter han ble ansatt. Nettopp det ble dratt frem i kritikken av han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2566 på: 07. April 2014, 00:51 »
Jeg tyr nok en gang til copy paste fra andre kilder, men finner ofte folk som oppsummerer akkurat det jeg tenker. Fra "The Mag":

The season is over, we?re under no pressure, so why not try some real tactical variations? Maybe three at the back with Santon and Haidara on the wings? Why not give Armstrong some playing time instead of persisting with dead losses like De Jong or Shola Ameobi? Pardew?s grim determination to stick to one system and one formation couldn?t have been better underlined yesterday than when he reacted to Sissoko?s absence by simply throwing Gosling in (another dead loss) and asking him to be a like-for-like replacement.

Dead losses. Det er så på kornet det.
« Siste redigering: 07. April 2014, 00:53 av lefsen »

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2567 på: 07. April 2014, 08:09 »
Der er jeg veldig enig, lefsen. Veldig korttenkt å fortsette å bruke Remy, Ameobi og De Jong, som trolig ikke vil være her i august en gang. Worst case er at Armstrong heller ikke scorer, og da er vi sånn ca like langt

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2568 på: 07. April 2014, 08:21 »
Å setja inn Shola er jo heilt meiningslaust.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2569 på: 07. April 2014, 09:06 »
4 år i sjefsstolen, og skjønner fortsatt ikke en dritt av hva han prøver å få til.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2570 på: 07. April 2014, 09:22 »
De som sa Martinez ikke var et steg opp iforhold til Pardew......

Du får begynna leita i arkivet. ;) Eg får ikkje håpa eg har sagt det, men det eg og fleire har sagt er at han aldri ville ha sagt ja til Ashley. Og vertfall ikkje når Everton var aktuelt. Eigaren vår trur eg hindrar oss i å få dei fleste attraktive managerane. Det er eit realistisk

Hahaha, min kopp te!  :thumbu:

Når det gjelder resten, så er det jo helt korrekt. Men uten at jeg husker ett eneste navn, så mener jeg bestemt at det "florerte" med innlegg om at "Martinez ikke er bedre enn Pardew", "Han kjemper mot nedrykk hver gang", "Oppnår ingenting annet enn noen fancy kamper innimellom" osv.
Den type innlegg.

Men mitt innlegg var jo helst litt god, gammeldags erting ;)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2571 på: 07. April 2014, 10:22 »
4 år i sjefsstolen, og skjønner fortsatt ikke en dritt av hva han prøver å få til.

Eg orkar ikkje meira! Ser han skuldar på skadar no :lol:

So lenge Ashley sitt mål er kunn å ikkje rykka ned, so verte me aldri kvitt Pardew.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2572 på: 07. April 2014, 16:16 »
De som sa Martinez ikke var et steg opp iforhold til Pardew......

Du får begynna leita i arkivet. ;) Eg får ikkje håpa eg har sagt det, men det eg og fleire har sagt er at han aldri ville ha sagt ja til Ashley. Og vertfall ikkje når Everton var aktuelt. Eigaren vår trur eg hindrar oss i å få dei fleste attraktive managerane. Det er eit realistisk

Hahaha, min kopp te!  :thumbu:

Når det gjelder resten, så er det jo helt korrekt. Men uten at jeg husker ett eneste navn, så mener jeg bestemt at det "florerte" med innlegg om at "Martinez ikke er bedre enn Pardew", "Han kjemper mot nedrykk hver gang", "Oppnår ingenting annet enn noen fancy kamper innimellom" osv.
Den type innlegg.

Men mitt innlegg var jo helst litt god, gammeldags erting ;)

Føler ikke det var så mye bedre med de som var så utrolig gira på å få De Jong inn. "Får en ny start", "Passet bare ikke helt inn i Mönchengladbach" osvosv..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2573 på: 07. April 2014, 16:47 »
Alle har jo "bæsja på leggen" sånn sett - men ser jo ikke at det var så voldsomt stor risiko i å hente Luuk De Jong inn på lån. Vi hadde jo alt å vinne i vår situasjon.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2574 på: 07. April 2014, 17:30 »
Here's the record that has seen Hughton sacked:

Chris Hughton's last fourteen games: 13 points
(7 losses, 4 draws, 3 wins. 10 goals for, 20 against)

Here's the record that will see Pardew get a bonus:

Alan Pardew's last fourteen games: 13 points
(9 defeats, 1 draw, 4 wins. 9 goals for, 27 against) 

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #2575 på: 07. April 2014, 19:09 »
Vi har fjerde svakeste defensive statisikk i PL. Kun tre andre lag har sluppet inn flere mål enn oss. Det er temmelig svakt for en manager hvis hovedfokus dreier seg om hvordan best stoppe motstanderen fra å score. Vi er akkurat midt på tabellen hva scorede mål angår.
Pardew og Big Sam er på en måte litt like typer rent taktisk sett. Ett av de virkelig store problemene jeg har med Pardew er at han konstant prater om hvordan han ønsker å spille offensivt, at alle hans lag alltid skal være "on the front foot". Så spiller han overhodet ikke slik. Var ganske treffende den linken lefsen la ut i Soton-tråden der Pardew ble diskutert på ESPN like etter han ble ansatt. Nettopp det ble dratt frem i kritikken av han.

Spot on! Har merket meg Pardews begeistring for offensiv fotball når han stiller opp til intervju og på pressekonferanser. Men som vi har alle har sett så evner fyren ikke å få dette til i praksis. Håpløs fyr!
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2576 på: 07. April 2014, 19:19 »

Er Pardews bonus basert kun på de 14 siste kampene? Mener bestemt det er for en topp 10-plassering, noe vi utrolig nok ligger an til...

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #2577 på: 07. April 2014, 21:42 »
Hva er sjanses for at Pardew får sparken ? Jeg har virkerlig ikke sett noen framgang med han som manager. Jeg vil ha en ny manager.. Må Ashley selge for at vi skal få inn en ny manager?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2578 på: 08. April 2014, 11:47 »
Hva er sjanses for at Pardew får sparken ? Jeg har virkerlig ikke sett noen framgang med han som manager. Jeg vil ha en ny manager.. Må Ashley selge for at vi skal få inn en ny manager?

Ja, det trur eg. Eller at me rykker ned.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2579 på: 08. April 2014, 11:53 »

Er Pardews bonus basert kun på de 14 siste kampene? Mener bestemt det er for en topp 10-plassering, noe vi utrolig nok ligger an til...

Den er basert på plassering ved sesongslutt.