20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 663777 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2505 på: 04. Mars 2014, 10:57 »
And Pardew?s chief problem appears to be he has none. From his West Ham days, comes an extraordinary anecdote ­courtesy of club ­photographer Steve Bacon, one of several staff to dine with Pardew in a hotel before a game at Sunderland.

?When the gaffer sat down with his backroom team, deciding on his order, he asked fitness coach Tony Strudwick what he was getting ? and told him he?d take it if it looked good.

?When the meals arrived, Pards said to Tony, ?Yours looks better, I?m having that,? and swapped plates.

?I told him you can?t just take someone else?s dinner. Pards retorted, ?When you?re the king, you can do anything?.?
www.mirror.co.uk/sport/football/news/alan-pardew-headbutt-newcastle-not-3203713

Det her kan jo ikke være seriøst? :ler:
Nei.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #2507 på: 11. Mars 2014, 16:51 »
Jaja, syv kamper på Pardew. De 4 første er han Utestengt fra stadion, resten på tibunen

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #2508 på: 11. Mars 2014, 16:56 »
Rettelse. De 3 først ute av stadion og de resterende på tribunen. God grunn til å gi han fyken?

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2509 på: 11. Mars 2014, 17:03 »
Tror nok ikke Pards får noe mer straff fra klubben enn de pundene han har blitt bøtelagt fra før av.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2510 på: 11. Mars 2014, 17:06 »
Er vel ikke noen større grunn til å gi han fyken nå. Tipper han hadde fått det tidligere om det var så ille. I og med vi var blitt forespeilet ti kamper ute så er jo denne straffen brukbar og riktig. Blir vel også den første manageren som får denne "ute av stadion"-utestengelsen.

Utestengt:

Fulham (b) - "ute av stadion"
Crystal Palace (h) - "ute av stadion"
Everton (h) -  "ute av stadion"
Southampton (b)
Man Utd (h)
Stoke City (b)
Swansea (h)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2511 på: 11. Mars 2014, 17:16 »
Ute av stadion syns jeg var overkill da...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2512 på: 11. Mars 2014, 17:36 »
Bot på £60.000 fikk han også. Dette har nå kostet ham 1,6 millioner kroner.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2513 på: 11. Mars 2014, 22:48 »
Eigar og manager går saman om å øydeleggja mest mogleg for klubben. Skjer berre med oss...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2514 på: 11. Mars 2014, 23:06 »
Jepp, vi har åpenbart både den verste eieren og manageren i PL....

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2515 på: 12. Mars 2014, 09:28 »
"Pardew's a good manager, organising teams well. Will surely be an even better manager when channeling his ultra-competitiveness better #nufc" - Henry Winter.

good one.....!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2516 på: 13. Mars 2014, 11:02 »
Liknende ting ble sagt om Glenn Roeder i sin tid. Skulle tro at med en gang du får brukbare resultater med Newcastle er du en helt sinnsykt god manager. Selv om du har blitt utskjelt og latterliggjort tidligere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2517 på: 13. Mars 2014, 13:38 »
Nå var jeg egentlig ikke i utgangspunktet en av de som skrek høyest om at vi burde sparke Pardew før dette skjedde, og jeg er fortsatt ikke det med tanke på resultatene. Jeg synes ikke resultatene er spesielt bra, men det handler jo litt om dette med å la noen få nok tid, og at han ikke har gjort seg fullstendig bort. Jeg har derimot aldri forsvart han, og egentlig alltid sagt at jeg vil ha en annen manager.

Etter denne episoden er jeg derimot svært skuffet over at klubben bare gir han en bot. Straffen i seg selv synes jeg er rettferdig nok isolert sett, og på tross av at situasjonen ikke er så ille, så er det hvem som gjør det som gjør det spesielt.

Klubben skulle sparket han etter dette, utelukkende på hvordan han står frem. Han er en rollemodell for supportere, spillere (særlig de unge), og en av våre viktigste ansikt utad. Det at Pardew får beholde jobben er en tragedie i mine øyne, og jeg er meget skuffet over at han bare får en bot. Dette handler om å statuere et eksempel for fremtiden, i tillegg til å straffe manageren umiddelbart. At han ikke sparkes vitner om at man i verste fall får en (relativt sett) liten bot, noe som fint kan gi totalt feil signaler til mange andre mennesker, og eventuelt kommende spillere/managere.

Pardews oppførsel kombinert med den siste tidens dårlige resultater ville vært mer enn nok i de aller fleste klubber for å sparke han.

Skuffa.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2518 på: 13. Mars 2014, 13:46 »
Syns vel ikke resultatene under ett sett denne sesongen er noen årsak til å sparke Pardew. Er vel akkurat som forventa, verken mer eller mindre.
Syns også han fikk en ganske grei straff fra klubben. 100 000 pund er ikke småpenger.
Når alt kommer til alt er Pardew en grei manager. Skulle selv gjerne sett en mer offensivt anlagt type med større vilje til å angripe. Tror ikke klubben hadde tatt skade av å hente noe spennende fra utlandet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2519 på: 13. Mars 2014, 14:51 »
Nei, resultatmessig er jeg i grunn ikke så skuffet. Ting har vært greit, kanskje litt ustabilt, men totalt sett ok.

Men jeg syns det er feigt å la en manager oppføre seg slik, og fortsatt beholde jobben. Bøter og utestengelse er en liten pris å betale for å fortsatt få jobben. Straffen i seg selv er helt ok, men han burde sparkes i mine øyne.

Jeg har lyst til å se noen som tør litt mer, spesielt offensivt. Syns Pardew har gjort det greit, men jeg ser ingen plan hos han. Han viser ingen tydelige ambisjoner om endring på sikt. Det er det samme, gamle, men trygge og enkle.

Jeg er av meningen at vi ikke kommer noe sted i denne farta. Det er på tide med ny mentalitet og ny filosofi, og den får vi ikke med Pardew ved roret. Denne situasjonen kunne, og burde gitt oss denne "gratismuligheten", til å erstatte Pardew, men dessverre er ikke MA enig.