20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660619 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2341 på: 01. Okt. 2013, 16:47 »
Nei, ikke om vi skal tro The Chronicle. Som forøvrig også melder at Ashley vil snu seg til jævla JoKe dersom han selv skulle bestemme seg for å sparke Pardew.

Vi sitter altså fint i det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2342 på: 01. Okt. 2013, 19:45 »
JoKe kan umulig ha helse til å være noen manager over lengre tid. Jobben han har nå kan han dessverre finne på å overleve lenge i frykter jeg.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2343 på: 01. Okt. 2013, 20:04 »
En manager som Joke dævver nok før første omg er spillt, hvis ikke han har bæljet neppa en flaske sprit da.
Da tar fatty over for å spare penger sikkert.
Who else...... Alan Shearer

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2344 på: 02. Okt. 2013, 07:49 »
Tapar me mot Cardiff og Liverpool so trur eg faktisk at Pardew sit utrygt, for første gong, men det skjer nok ikkje noko før eventuelt i januar. Viss me ligger blandt dei 4 siste då, so trur eg at Ashley får ut fingeren.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2345 på: 02. Okt. 2013, 11:37 »
Pardew har sittet utrygt lenge, noe som vel egentlig bare ble veldig klart når JoKe ble ansatt. Fortsetter det i elendig form en liten stund nå tror jeg han er ferdig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tremblem

• Gjest
« Svar #2346 på: 02. Okt. 2013, 12:07 »
Pardew har sittet utrygt lenge, noe som vel egentlig bare ble veldig klart når JoKe ble ansatt. Fortsetter det i elendig form en liten stund nå tror jeg han er ferdig.

Ser praten og spekulasjonene om sparking begynner å gå i engelske medier. Mulig jeg er naiv, men om så skjer, tror jeg faktisk ikke Ashley ansetter Kinnear i noe annet enn en caretakerrolle muligens?

Hva kan i så fall være realistisk å håpe på? Et toppnavn er bare å glemme, men håper de kan følge noenlunde samme blueprinten som ved spillerkjøp da. En lovende manager, med sult, potensiale og en klar filosofi. Pratet med et par Birminghamsupportere, de er godt fornøyd med Lee Clark. Fått inn en local lad som brenner for klubben hadde vært fint. Om ikke han, vil jeg håpe å tro man kan hente noe fra kontinentet, a'la Laudrup, Pochetino e.l.

Lo høy når jeg så noen prate om Steve McLaren! :) Etter mitt skjønn ville det være å bytte likt mot likt. Bortsett fra en god sesong med Twente(?) i Nederland, har han hatt dårlige resultater stort sett.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2347 på: 02. Okt. 2013, 12:16 »

Ser praten og spekulasjonene om sparking begynner å gå i engelske medier. Mulig jeg er naiv, men om så skjer, tror jeg faktisk ikke Ashley ansetter Kinnear i noe annet enn en caretakerrolle muligens?

Hva kan i så fall være realistisk å håpe på? Et toppnavn er bare å glemme, men håper de kan følge noenlunde samme blueprinten som ved spillerkjøp da. En lovende manager, med sult, potensiale og en klar filosofi. Pratet med et par Birminghamsupportere, de er godt fornøyd med Lee Clark. Fått inn en local lad som brenner for klubben hadde vært fint. Om ikke han, vil jeg håpe å tro man kan hente noe fra kontinentet, a'la Laudrup, Pochetino e.l.

Lo høy når jeg så noen prate om Steve McLaren! :) Etter mitt skjønn ville det være å bytte likt mot likt. Bortsett fra en god sesong med Twente(?) i Nederland, har han hatt dårlige resultater stort sett.

Spørsmålet er vel heller hvem som vil ha Ashley som sjef.
Og Steve McClaren er vel annonsert som ny sjef for Derby (http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/24331558). Og bare en god sesong i Twente er feil. Vant Ligacup med Boro, samt tok dem til finale i UEFA-Cupen. Også vært England-sjef.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Tremblem

• Gjest
« Svar #2348 på: 02. Okt. 2013, 12:29 »
Og Steve McClaren er vel annonsert som ny sjef for Derby (http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/24331558). Og bare en god sesong i Twente er feil. Vant Ligacup med Boro, samt tok dem til finale i UEFA-Cupen. Også vært England-sjef.

Mange som har en oppfatning av at Newcastle og Ashley ikke er attraktive, det tror jeg er feil. Vi får aldri noen topp manager på grunn av manglende vilje til å bruke pengene som er nødvendige, men at vi kunne klart å hentet en fyr som Lee Clark, Zola, eller en fra kontinentet ser jeg på som realistisk.

Graeme Souness og Alex McLeish hadde også en del brukbare resultater, uten at jeg vil kalle noen av de gode, attraktive manager. Føler McClaren er i samme kategori, og ser ikke han er mannen til å ta en klubb som Newcastle videre. Men, er han klar for Derby, så er det uaktuellt uansett, OM nå Pardew får fyken?

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2349 på: 02. Okt. 2013, 12:45 »

Mange som har en oppfatning av at Newcastle og Ashley ikke er attraktive, det tror jeg er feil. Vi får aldri noen topp manager på grunn av manglende vilje til å bruke pengene som er nødvendige, men at vi kunne klart å hentet en fyr som Lee Clark, Zola, eller en fra kontinentet ser jeg på som realistisk.

Graeme Souness og Alex McLeish hadde også en del brukbare resultater, uten at jeg vil kalle noen av de gode, attraktive manager. Føler McClaren er i samme kategori, og ser ikke han er mannen til å ta en klubb som Newcastle videre. Men, er han klar for Derby, så er det uaktuellt uansett, OM nå Pardew får fyken?

Souness og McClaren i samme kategori? Nå får du gi deg. I nyere tid har McClaren mer å vise til. Sa ikke at McClaren var god nok for oss, men synes du viste lite innsikt i hva han faktisk har fått til. Det jeg rettmessig tok deg på.
Bobby Robson:

Tremblem

• Gjest
« Svar #2350 på: 02. Okt. 2013, 13:34 »

Souness og McClaren i samme kategori? Nå får du gi deg. I nyere tid har McClaren mer å vise til. Sa ikke at McClaren var god nok for oss, men synes du viste lite innsikt i hva han faktisk har fått til. Det jeg rettmessig tok deg på.

Hehe, du bør lese deg opp.

Graeme Souness som manager 86' - 06':
- 3x ligamester med Rangers
- 3x cupmester med Rangers
- 2x FA-cupvinner med Liverpool
- 1x cupmester i Tyrkia m/Galatasaray
- 1x ligacup med Blackburn

Tok også Newcastle til Fa-cupsemifinale.

Så, vil påstå at Souness er i minst samme kategori.

Kilde Wikipedia.

McClaren har noen resultater ja, men i mitt syn, er han en elendig manager, det er det som er poenget mitt.
Forøvrig, eneste grunnen til at han ble landslagsmanager for England, var fordi FA ( som faktisk først tilbød stillingen til Scolari ) ble presset av folkeopinionen og media til å ansette en engelsk landslagssjef etter Svennis. McClaren fikk så jobben (andre kandidater var Curbishley, big Sam og Martin O'Neill),  og helt korrekt, han hadde noen brukbare resultater rundt den tiden, samt hadde vært assistenten til SAF, noe som ble sett på som positivt.
« Siste redigering: 02. Okt. 2013, 13:58 av Tremblem »

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2351 på: 02. Okt. 2013, 14:53 »
Tror nok Poyet kan være en kandidat som manger. Kan er vel fremdeles ledig etter han fikk fyken i Brighton?
Er hvertfall en type som liker å spille langs bakken. Brighton var artige å se på de under Poyet.

Hvordan han er taktisk eller som person er jeg usikker på. Gikk vel noen rykter om grunnen til at han fikk sparken var den episoden med dritt i bortegarderoben.

Synd vi ikke gikk for Garcia fra Lille. Se hva han har fått til med Roma. ( Var linket tidligere)

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2352 på: 02. Okt. 2013, 15:17 »
Hadde ikkje sagt nei takk til Nigel Clough, han var langt frå håplaus i Derby på tross av knappe midlar. Synd at han ikkje er like dominant og storkjæfta som faren, men han er langt frå håplaus. Jamvel er det vell mulig at han hadde blitt en tøffelhelt for Fat-Mike og Joke....

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2353 på: 02. Okt. 2013, 19:43 »

Hehe, du bør lese deg opp.

Graeme Souness som manager 86' - 06':
- 3x ligamester med Rangers
- 3x cupmester med Rangers
- 2x FA-cupvinner med Liverpool
- 1x cupmester i Tyrkia m/Galatasaray
- 1x ligacup med Blackburn

Tok også Newcastle til Fa-cupsemifinale.

Så, vil påstå at Souness er i minst samme kategori.

Kilde Wikipedia.

McClaren har noen resultater ja, men i mitt syn, er han en elendig manager, det er det som er poenget mitt.
Forøvrig, eneste grunnen til at han ble landslagsmanager for England, var fordi FA ( som faktisk først tilbød stillingen til Scolari ) ble presset av folkeopinionen og media til å ansette en engelsk landslagssjef etter Svennis. McClaren fikk så jobben (andre kandidater var Curbishley, big Sam og Martin O'Neill),  og helt korrekt, han hadde noen brukbare resultater rundt den tiden, samt hadde vært assistenten til SAF, noe som ble sett på som positivt.

I nyere tid! Er vel du som bør lese deg opp på deg jeg skrier. Ved nyere tid mener jeg altså fra 2000 og til dags dato. Veit at Souness vant sitt når spillet var noe annet enn det som det er i dag, i dagens spill er McClaren i en annen liga.
Bobby Robson:

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2354 på: 02. Okt. 2013, 22:18 »
Uff, spar meg for Souness pjatt. Mannen ødela Robson sitt lag fullstendig på rekordfart. Han burde blitt dømt til livstid bak murene for sine bedrifter med LFC og NUFC. Til og med Ivar Hoff bør være foran Souness i køen.