20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659628 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2130 på: 21. Mai 2013, 20:53 »
Ja, er nok snakk om i samme klubb! Og der ryker Moyes også.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2131 på: 21. Mai 2013, 20:57 »
Finner i hvert fall ingen av meg!
Gratulerer, Newcastle fikk sin høyeste plassering på år og dager, og du fant ikke en eneste positiv ting å si om Pardew gjennom hele sesongen. Jeg bøyer meg i støvet for kongen av negativitet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2132 på: 21. Mai 2013, 21:53 »
Gratulerer, Newcastle fikk sin høyeste plassering på år og dager, og du fant ikke en eneste positiv ting å si om Pardew gjennom hele sesongen. Jeg bøyer meg i støvet for kongen av negativitet.

;D
Same old Shearer, always scoring!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2133 på: 21. Mai 2013, 23:30 »
Mange rykter på Twitter nu om at AP er/blir sparket, skal etter ryktene bekreftes av klubben i morgen tidlig...
sunt pueri pueri puerilia tractant

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2134 på: 21. Mai 2013, 23:48 »

Nei, jeg så bare i motsetning til flere andre bak resultatet ;)

Noen gjør det også vettu!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #2135 på: 21. Mai 2013, 23:51 »
Mange rykter på Twitter nu om at AP er/blir sparket, skal etter ryktene bekreftes av klubben i morgen tidlig...

Stammer nok fra denne:  http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/10069853/Newcastles-Alan-Pardew-hoping-for-one-more-chance-from-Mike-Ashley.html
sunt pueri pueri puerilia tractant

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2136 på: 22. Mai 2013, 00:00 »
The indications are that Pardew will keep his job as manager - to the disappointment of some fans - and will make a plea to Ashley to tweak the transfer policy.

Pardew wants ?two strikers? signed as a priority, with Liverpool's Newcastle old boy Andy Carroll, a cut-price Loic Remy of relegated Queens Park Rangers and St Etienne's Pierre-Emerick Aubameyang all under consideration.

Ajax attacking midfielder and skipper Siem de Jong is also an option.

Newcastle also want to bring in a towering centre-half, and Pardew went into the meeting demanding some ?experience? is added among the three players he believes are required.

A key dynamic will be how different Pardew?s demands are from scout Carr?s recommendations.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/newcastle-stage-summit-ensure-relegation-1902868

Hmm...

Nei.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2137 på: 22. Mai 2013, 00:01 »

Stammer nok fra denne:  http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/10069853/Newcastles-Alan-Pardew-hoping-for-one-more-chance-from-Mike-Ashley.html

Hadde sett litt lysere mot neste sesong om Pardew hadde fått sparken.. Dessverre tror jeg han får en ny mulighet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2138 på: 22. Mai 2013, 00:13 »
Punktene Pardew nevner der er dog gode punkter. Skader overhodet ikke med forsterkninger som veit hva PL går ut på - fremfor utelukkende rekrutter fra andre ligaer som trenger tilvenningstid. En spiss med fysisk tilstedeværelse er det åpenbart at vi trenger da Cisse er alt, alt for lett der fremme og Shola Ameobi ikke bør spille PL-fotball.
« Siste redigering: 22. Mai 2013, 00:15 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2139 på: 22. Mai 2013, 00:15 »
La oss be!
lt;3 Newcastle <3

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2141 på: 22. Mai 2013, 00:21 »

En mann med dine evner bør øyeblikkelig søke jobb som analysesjef i en Europeisk toppklubb. Der vi andre lot oss blende av resultater som 3-0 mot Man Utd og 2-0 mot Chelsea og Liverpool, der klarte du å se gjennom fasaden av godt spill og skimte Pardews egentlige natur. En udugelig, ubrukelig trener som bare brukte litt tid på å finne kursen rett mot avgrunnen.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2142 på: 22. Mai 2013, 01:36 »

For de med ekstreme fritidsproblemer så kan de se at jeg kritiserte AP i fjor og forsvarer han i år, nettopp fordi det er mer enn resultater som er svaret på alt.

Nå hadde jeg tenkt å skrive en lang post om pro's og con's med AP for så å komme med en konklusjon, men siden jeg allerede har ytret mine meninger så kommer jeg bare med konklusjonen.

Etter å ha sovet litt på sesongen så mener jeg mannen bør få sparken. Jeg mente egentlig at vi burde gitt han til neste sesong og se hvordan det gikk, men hovedgrunnen jeg tenker sånn er hans manglende erfaring til å prestere over tid + det største ankepunktet hans denne sesongen: totalt mangel på offensiv plan. Vi er til syvende og sist Newcastle United, og det laget jeg vokste opp med som liten med Keegan spilte (til tider) nesten hodeløst offensiv fotball.

Jeg vil ikke nødvendigvis juble hvis twitter-ryktene stemmer, han har tross alt gitt meg en topp 3 beste sesong så lenge jeg har fulgt laget, så jeg vil ikke være respektløs.

Men hvem skal inn? Det lukter jo berg-og-dalbane lang vei nå. Mitt største pro-argument for AP er kontinuitet og la mannen vokse med klubben.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2143 på: 22. Mai 2013, 01:53 »
Beholder heller Pardew enn å ansette noe som Pulis, Houllier eller Mark Houghes.
Men hvis Ashley ordner Rafa, Guus Hiddink eller Di Matteo (har sansen for han, føler han er blitt en bedre manager siden han ble sparka av WBA) da takker jeg gledelig ja til forandring.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2144 på: 22. Mai 2013, 07:20 »

En mann med dine evner bør øyeblikkelig søke jobb som analysesjef i en Europeisk toppklubb. Der vi andre lot oss blende av resultater som 3-0 mot Man Utd og 2-0 mot Chelsea og Liverpool, der klarte du å se gjennom fasaden av godt spill og skimte Pardews egentlige natur. En udugelig, ubrukelig trener som bare brukte litt tid på å finne kursen rett mot avgrunnen.

:spytt:  Hahaha  :smitten: