20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659586 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2145 på: 22. Mai 2013, 07:32 »
Finner i hvert fall ingen av meg!
Gratulerer, Newcastle fikk sin høyeste plassering på år og dager, og du fant ikke en eneste positiv ting å si om Pardew gjennom hele sesongen. Jeg bøyer meg i støvet for kongen av negativitet.

Nei, jeg så bare i motsetning til flere andre bak resultatet ;)

Noen gjør det også vettu!
En mann med dine evner bør øyeblikkelig søke jobb som analysesjef i en Europeisk toppklubb. Der vi andre lot oss blende av resultater som 3-0 mot Man Utd og 2-0 mot Chelsea og Liverpool, der klarte du å se gjennom fasaden av godt spill og skimte Pardews egentlige natur. En udugelig, ubrukelig trener som bare brukte litt tid på å finne kursen rett mot avgrunnen.

:spytt:

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2146 på: 22. Mai 2013, 08:09 »
Finner i hvert fall ingen av meg!
Gratulerer, Newcastle fikk sin høyeste plassering på år og dager, og du fant ikke en eneste positiv ting å si om Pardew gjennom hele sesongen. Jeg bøyer meg i støvet for kongen av negativitet.

Nei, jeg så bare i motsetning til flere andre bak resultatet ;)

Noen gjør det også vettu!
En mann med dine evner bør øyeblikkelig søke jobb som analysesjef i en Europeisk toppklubb. Der vi andre lot oss blende av resultater som 3-0 mot Man Utd og 2-0 mot Chelsea og Liverpool, der klarte du å se gjennom fasaden av godt spill og skimte Pardews egentlige natur. En udugelig, ubrukelig trener som bare brukte litt tid på å finne kursen rett mot avgrunnen.

Ja, skal vi også ta opp alle de dårlige kampene vi hadde ifjor?

Eller er dette tatt opp en gang for mye allerede til og med her på forumet?

Du kan jo lese litt tilbake selv, så finner du vel ut av det ;)

Om du ikke har noe annet å gjøre enn å snakke bull om meg og mine meninger, så suit yourself :)

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2147 på: 22. Mai 2013, 08:13 »
Snakket med 2 personer uavhengig av hverandre i Newcastle i helgen som mente at Pardew er så nedtynget i gamblinggjeld til Llambias og Ashley, at jobben kun er en måte å betale på.... dette kunne jo forklare den lange kontrakten..

Ellers er byen like vakker som alltid, selv om ting ikke funker på banen ,)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2148 på: 22. Mai 2013, 08:24 »
Snakket med 2 personer uavhengig av hverandre i Newcastle i helgen som mente at Pardew er så nedtynget i gamblinggjeld til Llambias og Ashley, at jobben kun er en måte å betale på.... dette kunne jo forklare den lange kontrakten..

Hmm, det forstod jeg ikke?

Har Pardew også lånt penger av gutta for å gamble og tapt dem?

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2149 på: 22. Mai 2013, 08:24 »

Hehe, det hørtes spessielt ut. Var selv en tur til Newcastle og snakket mye med disse vennlige menneskene. Jeg tror ikke jeg snakket med noen som ville ha Caroll tilbake.

Ellers smakte Stella og Fosters bra  :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2150 på: 22. Mai 2013, 08:30 »

Hehe, det hørtes spessielt ut. Var selv en tur til Newcastle og snakket mye med disse vennlige menneskene. Jeg tror ikke jeg snakket med noen som ville ha Caroll tilbake.

Ellers smakte Stella og Fosters bra  :)

Stella smaker ALLTID nydelig!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2151 på: 22. Mai 2013, 10:54 »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2152 på: 22. Mai 2013, 11:01 »
Mannen er jo ikke lur alltid. Liverpool har jo en trener som spiller fotball Alan, det er ikke du!

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-boss-alan-pardew-4000078?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
« Siste redigering: 22. Mai 2013, 11:12 av snkz »

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2153 på: 22. Mai 2013, 11:30 »

Hmm, det forstod jeg ikke?

Har Pardew også lånt penger av gutta for å gamble og tapt dem?

I følge disse menneskene jeg snakket med, har jo Pardew en fortid med Llambias og Ashley fra London; og det er en kjennsgjerning at Pardew er glad i å spille......mulig det bare er et rykte, men ideen er jo ikke så dum.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2154 på: 22. Mai 2013, 11:44 »
Så Ashley lar Pardew fucke opp klubben fordi han skylder penger? Høres sannsynlig ut...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2155 på: 22. Mai 2013, 11:45 »
Så Ashley gir mannen millionlønn i 8 år fordi han står i gamblinggjeld til han?
Et av de mest idiotiske ryktene jeg har hørt.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2156 på: 22. Mai 2013, 11:47 »
Mannen er jo ikke lur alltid. Liverpool har jo en trener som spiller fotball Alan, det er ikke du!

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-boss-alan-pardew-4000078?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Herregud så mykje dumt mannen klarer å lire av seg. Blir oppgitt.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2157 på: 22. Mai 2013, 11:59 »
Ja fy fader. For en patetisk fyr. Skylder på ditt skylder på datt.. Europa bla bla bla. La oss alle krysse fingrene for at vi ikke kommer høyere neste år.
Shit manager!  :sint: :sint: :sint:
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2158 på: 22. Mai 2013, 12:03 »
Poenget er at han nesten jobber gratis....

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2159 på: 22. Mai 2013, 12:08 »
Kjenner jeg begynner å bli rimelig lei disse uttalelsene hans nå! Fremstår mer og mer som en komplett idiot, og en ubrukelig manager! Satan altså...