20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660658 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1950 på: 08. Mai 2013, 17:18 »
Pardrews 12,5 Millioner kroner i årslønn er vel ikke kjempe greier for en  manager (Vet ikke hva de andre PL ligger på, men har jo hørt rykter om opptil 50-60 mill. Blandt de beste), så han har kanskje gode kort om han skulle blitt sparket.

Allikevel tror jeg ikke Ashley teamet har gjort det slik. .

Uansett, etter denne sesongen, om vi holder oss oppe: Vi starter med blanke ark og burde få inn 2 nye spisser. Tror det vil gå bra i det lange løp.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Flixa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1951 på: 08. Mai 2013, 18:10 »
http://www.betting-directory.com/football/next-newcastle-manager-odds.php

Er veeeeeeeeeldig lav odds på at benitez tar over, og de gutta der veit hva dem driver med!

bigirimana

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1952 på: 08. Mai 2013, 18:46 »
Unitedsupportere pleier å si de kan lage gull av gråstein. Hvorfor er ikke Pardew da engang nevnt som mulig erstatter for Sjæfen?
Hadde et håp om at Bigirimana skulle slå til ved valg av forumnavn, det gjorde han aldri.
Men vi gir ikke opp fordi!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #1953 på: 08. Mai 2013, 20:46 »
Bare jeg som synes det er høy odds på Martinez?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1954 på: 08. Mai 2013, 21:01 »
Var også veeeeeeeldig lav odds på Clark, og det trur eg er uaktuelt av minst tre grunnar: a) at han ikkje har erfaring frå PL som manager, b) at han samanlikna med Hughton (som Ashley sparka) ikkje har gjort ein betre jobb med Birmingham, og c) at han slakta namnebyttet av SJP, og indirekte ikkje er den puppeten som Ashley og Llambias helst vil ha.

Benitez har jo blitt like sterkt linka til bl.a. Schalke og Monaco, så eg trur på ingen måte vi skal ta BetVictor sitt ord for at dette er klart. At det kan skje er greit nok, men Pardew har jo ikkje ein gong mista jobben enda. Om vi bergar plassen er det vel minst like sannsynleg at Pardew får ein sesong til, som at Benitez blir ny manager for NUFC.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1955 på: 09. Mai 2013, 11:15 »
No er me langt i frå trygge, men uansett so har dette vore ein katastrofal dårleg sesong i PL og ikkje overraskande dei engelske cupane. Eg ventar med å koma med ein skikkeleg oppsummering og evaluering til etter sesongen, men slik det har utvikla seg so helle eg mot at me bør skifta ut Pardew. Uansett kor dårleg eller god han er, uansett kven me hadde hatt so manager, so hatar eg å sei at me no må skifta ut manageren etter kunn 2 og 1/2 sesong. Denne klubben kjem aldri nokon stad med ein slik hyppig utskiftning av managerar.

TommyWee

• Gjest
« Svar #1956 på: 09. Mai 2013, 11:28 »
SkyBet har Rafael Benitez på 1/3 som neste PSG-manager, så tror ikke dere skal bekymre/glede dere så altfor mye.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1957 på: 12. Mai 2013, 18:15 »
Dette var nesten årsverste mot et meget svakt QPR lag. Pardew må ut uka etter at PL er ferdigspilt. Klarer ikke mer av denne grusomme og dørgende kjedelige fotballen. Offensivt er det så blekt og tannløst som det kan få blitt. Defensivt er det et eneste stort rot. Det var mer å juble for da Souness og Allardyce var managere.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1958 på: 12. Mai 2013, 18:24 »
Dette var nesten årsverste mot et meget svakt QPR lag. Pardew må ut uka etter at PL er ferdigspilt. Klarer ikke mer av denne grusomme og dørgende kjedelige fotballen. Offensivt er det så blekt og tannløst som det kan få blitt. Defensivt er det et eneste stort rot. Det var mer å juble for da Souness og Allardyce var managere.
Du har ikke sett mange kamper i år om du synes dette var årsverste  ::)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1959 på: 12. Mai 2013, 18:28 »
Det var fortsatt bedritent. Bortsett fra hva Ben Arfa gjør på egen hånd, skaper vi nada. Cisse løper rundt på topp uten noen form for service. I dag spiller vi med så masse kvalitet fremover at det er relativt patetiske det vi viser der utpå.

Han må ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1960 på: 12. Mai 2013, 18:40 »
Du har ikke sett mange kamper i år om du synes dette var årsverste  ::)

Med tanke på at vi møter ligaens desidert svakeste hjemmelag (QPR har den dårligste hjemmestatistikken i de 10 øverste nivåene i England), og blir reddet av motstanderens høyreback forteller det meste.

For meg er det ihvertfall nok. Feigheten Pardew viser i kamp etter kamp er jeg drittlei av.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1961 på: 12. Mai 2013, 18:45 »
Enig. Rett og slett en forferdelig kamp, og nøytrale som ser på dette her må jo lure på hva det er de ser på. Kontrakten ble sikret, men spillet ut på der er jo sjokkerende å se på. Det er to-tre trekk mellom spillerne før de mister ballen. Det var to dumpe kandidater ute på Loftus Road i dag, det var ikke vanskelig å se. Det er så lite fotball i dette nufc laget, og grep må tas i sommer. Helt klart, dette her går ikke mer.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1962 på: 12. Mai 2013, 19:00 »
Har en følelse på at Pardrew får fortsette også neste sesong.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1963 på: 12. Mai 2013, 19:48 »
Huff, får ikkje håpe det. Har han ein smule vett i skallen så gir han seg ::p ::p Håper for all del at vi sparker han og bruker god tid på å finne ein erstatter som kan få maks ut av spillerpotensialet vårt, for det klarer vertfall ikkje Pardew.

Spark.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1964 på: 12. Mai 2013, 19:51 »
Om det ikke hadde vært for en fantastisk Ben Arfa idag, så vet jeg ikke hva vi hadde gjort.

Ben Arfa og Pardew har så store ulikheter at det er helt skremmende når det kommer til fotballfilosofi og hva de vil / gjør.