20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660476 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1935 på: 08. Mai 2013, 12:44 »
Fått summet meg etter L'pool og Sunderland, og komt til den konklusjon at om vi holder plassen og ikkje det er intern misnøye til Pards, vil eg gi han muligheten neste sesong

??????? Utdyp gjerne.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1936 på: 08. Mai 2013, 12:54 »
Alt eg har å bidra med ang pardew:
« Siste redigering: 08. Mai 2013, 12:57 av Skogis »

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1937 på: 08. Mai 2013, 14:04 »
Fått summet meg etter L'pool og Sunderland, og komt til den konklusjon at om vi holder plassen og ikkje det er intern misnøye til Pards, vil eg gi han muligheten neste sesong
Jeg har lenge vært skeptisk til å sparke Pardew, mye på grunn av hans fenomenale fjorårssesong og mangel på gode alternativer. Jeg mener faktisk at han omstendighetene tatt i betraktning har gjort en grei jobb denne sesongen - fram til de siste to månedene! Her har alt raknet, og alle hans mottrekk mot elendig form har vært håpløse. Nå håper jeg vi får inn en ny trener med en klar offensiv angrepsfilosofi, gjerne fra utlandet. Men det som hadde vært typisk hadde vært en gammel spillerstorhet uten annet en et stort navn å vise til - type Gary Neville.

Samtidig vil jeg advare mot å tro at alle våre problemer skyldes Pardew - det stemmer ikke! Har vi noen med mye fritid som er ekstremt glad i tall her inne? En utregning av vår poengfangst de siste to årene MED og UTEN Coloccini på banen tror jeg hadde vært interressant.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1938 på: 08. Mai 2013, 14:20 »
Lurer på om lgrinde fortsatt mener vi burde beholde Pardew for kontinuitetens skyld..

Eg er einig i at Pardew må bytast ut, so ein treng ikkje kasta meg på bålet her no.

Eg trur me held oss oppe med eit naudskrik og at Ashley må starta oppreinskinga i apparat og tropp med Pardew ut først.

Pardew har mi alle gitt opp. Han er jo heilt granatsjokka og tullerusk i sine uttalelsar i da sista.

-
Komisk at ein skal hovere over dei som prøver å legge standarden på forumet til noko over "fleire utropsteikn enn ord i eit innlegg"-nivået. At folk skriv innlegg der dei prøver å sjå litt nyansert på situasjonen er - i alle fall for min del - langt meir interessant enn å blade meg forbi ørten .gif-filer som eg sikkert kunne ha søkt meg fram til sjølv.

Det må ikkje bli slik at det minste avvik frå hylekoret, automatisk blir sett på som ein hyllest av Pardew.
HYLL HYLL!
Jeg synes det er patetisk slik enkelte holder på med hyl og skrik heller enn velformulerte innlegg. Kamptråden kan man kanskje unnskylde, men ellers bør man tenke gjennom at kvalitet er bedre enn kvantitet, og ord er bedre en gif

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1939 på: 08. Mai 2013, 14:21 »
Jeg mener faktisk at han omstendighetene tatt i betraktning har gjort en grei jobb denne sesongen - fram til de siste to månedene! Her har alt raknet, og alle hans mottrekk mot elendig form har vært håpløse.

Vi skal heller ikke glemme perioden i november  da vi vikk gikk hele 7 kamper på rad uten seier. Så littegrann av og på, og så en ny periode på 6 kamper uten seier i desember/januar. (Eller noe i den duren?)

Det er selvsagt ikke KUN managers feil. Sesongen har også vært preget av skadeproblemer, tynn stall, og personlige problemer.  Det er allikevel Pardews jobb å steppe opp og ta grep som kompenserer for de problemene som oppstår.

Det er "lett" å være en manager i medgang slik vi var i store deler i fjorårssesongen. Men når Pardew sliter så ekstremt med å snu vår dårlige form, noe jeg syns han har bevist ved hele 3 forskjellige perioder, da må det tas grep.  I tillegg har han etter min mening allt for begrenset taktisk forståelse, er allt for defensiv og kjip i byttene, og det virker nå som han etter hvert har begynnt å miste spillergruppa.

På tide å bytte mannen ut.
Genius by birth. Slacker by choice.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #1940 på: 08. Mai 2013, 15:37 »

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1941 på: 08. Mai 2013, 15:48 »
Klovn, hvordan er det mulig å ikke ha klausul i denne kontrakten ?

http://www.dailymail.co.uk/sport/article-2320978/Mike-Ashley-pay-Alan-Pardew-10m-sacks-Newcastle-manager-year-deal-Charles-Sale.html
Skal ikke være mulig!!! Om dette stemmer er det ingen vits i å spekulere i hvem som skal bli ny trener, vi er stuck med Pardew i overskuelig framtid.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1942 på: 08. Mai 2013, 15:54 »

??????? Utdyp gjerne.

Har ikke tro på at å få inn en ny manager vil gjøre sakene bedre. Vi har hatt masse utur i år, i en sesong der vi har fått nye erfaringer vi tsr lærdom av. Neste sesong begynner vi med blanke ark igjen, og då har eg tri på at vi er med igjen. Spillerane må ta en minst like stor del av kaka som Pardew og co skal, og spesielt spillere som Cabaye, Tiote og Cisse

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1943 på: 08. Mai 2013, 16:06 »

??????? Utdyp gjerne.

Har ikke tro på at å få inn en ny manager vil gjøre sakene bedre. Vi har hatt masse utur i år, i en sesong der vi har fått nye erfaringer vi tsr lærdom av. Neste sesong begynner vi med blanke ark igjen, og då har eg tri på at vi er med igjen. Spillerane må ta en minst like stor del av kaka som Pardew og co skal, og spesielt spillere som Cabaye, Tiote og Cisse

Skal Cisse, Cabaye og Tiote ta sin del av skylden for Pardews totalt håpløse taktiske disposisjoner i løpet av kampen, lagoppstilling og tilnærming til kamp? Er det spillernes feil at Ben Arfa og Gouffran benkes til fordel for Perch og Jonas hjemme mot Pul uten Suarez?
Spillerne skal ta sin del av skylden, men det er likevel, på tross av skader, formsvikt osv, så utrolig latterlige disposisjoner av Pardew at jeg har mistet all tro på ham. Og jeg skjønner ikke hvorfor disse disposisjonene skal bli bedre til neste sesong? 

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1944 på: 08. Mai 2013, 16:39 »
Tror nok at eneste håp om å bli kvitt Pardew er at det er "interne" problemer i troppen og at Pardew muligens har mistet garderoben.

Synst også det er litt merkelig at det ikke er komt noen uttalelser om at Pardew f.eks sitter trygt ettersom media skriver mye om at "han er på vei ut"

Et statement fra ledelsen hadde vært på sin plass, men sikkert ikke smart nå vi nå står sånn halveis med en fot i Championship og si at han får sparken etter sesongen.

Etter Arsenal kampen uavhengig av hvilken divisjon vi spiller i neste sesong bør det komme en uttalelse.

Jeg personlig har det siste halvåret fått Pardew så langt i vrangstrupen at jeg ønsker han vekk.
Hans taktiske disposisjoner i løpet av kampen, lagoppstilling og tilnærming til kamp gjør at jeg ikke ser fram til ny sesong enda.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1945 på: 08. Mai 2013, 16:45 »

Hans taktiske disposisjoner i løpet av kampen, lagoppstilling og tilnærming til kamp gjør at jeg ikke ser fram til ny sesong enda.

Takk! Selv om vi har hatt skader, har det vært mer enn nok alternativer hver eneste gang, så det argumentet blir for tynt.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1946 på: 08. Mai 2013, 17:10 »
Tror nok at eneste håp om å bli kvitt Pardew er at det er "interne" problemer i troppen og at Pardew muligens har mistet garderoben.

Synst også det er litt merkelig at det ikke er komt noen uttalelser om at Pardew f.eks sitter trygt ettersom media skriver mye om at "han er på vei ut"

Et statement fra ledelsen hadde vært på sin plass, men sikkert ikke smart nå vi nå står sånn halveis med en fot i Championship og si at han får sparken etter sesongen.

Etter Arsenal kampen uavhengig av hvilken divisjon vi spiller i neste sesong bør det komme en uttalelse.

Jeg personlig har det siste halvåret fått Pardew så langt i vrangstrupen at jeg ønsker han vekk.

http://www.teamtalk.com/premier-league/8679552/Newcastle-boss-Alan-Pardew-hopes-he-has-the-backing-of-Mike-Ashley

http://www.dailymail.co.uk/sport/article-2320978/Mike-Ashley-pay-Alan-Pardew-10m-sacks-Newcastle-manager-year-deal-Charles-Sale.html

Det der er jo sikkert bare dailymail som glemmer at det faktisk er mulig med klausuler i kontrakten, og regner med at Newcastle må betale hele lønna. Alt de har gjort er å regne ut sånn cirka hvor mye lønna hans over 8 år totalt vil koste. Ville ikke lagt så mye vekt på den artikkelen.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #1947 på: 08. Mai 2013, 17:12 »

Skal ikke være mulig!!! Om dette stemmer er det ingen vits i å spekulere i hvem som skal bli ny trener, vi er stuck med Pardew i overskuelig framtid.

Dette kan ikke stemme! Jeg er 99% sikker på at det finnes en utkjøps klausul i kontrakten som sier noe annet,, Tilogmed Ferguson har ikke en så gull kanta kontrakt!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1948 på: 08. Mai 2013, 17:13 »
Det har vært artikkeler på at det er ei årslønn før.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1949 på: 08. Mai 2013, 17:13 »
Jepp, skader kan han ikke skylde på. Gang på gang blir spillere med offansiv slagkraft nedprioritert mot spillere som er lite kreative og i hans øyne bedre deffansivt.

Så lite suksess vi har hatt kunne jeg levd med det en stund mot en cup pokal i ny og ne, men når vi i tillegg er det laget som slipper inn mest mål og knapt får med oss noen poeng på bortebane er det noe fullstendig galt.

En velger bare ikke Jonas og Perch over spillere som Ben Arfa, Gouffran eller Marve for den slags skyld når vi spiller i vår lekestue og skal angripe.