20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660823 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1770 på: 28. April 2013, 16:17 »
Er han blitt sparket ennå :lol: :phui:??
Hadde det vært en annen klubb så kunne det hendt at vi våknet til den nyheten i dag.
Kommer ikke til å skje denne sesongen, tror faktisk han følger med oss ned hvis det skjer.
Er jo tross alt Fat Mike som bestemmer :grine:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1771 på: 28. April 2013, 16:35 »
Jamen kjære deg, lgrinde. Fotball er ikke noen kjære mor - og måten vi har fremstått på sesongen gjennom er krise. Dette var akkurat det jeg frykte av Pardew da han ble ansatt - at han var en one season man. Mye som tyder på det dersom du ser på hans tidligere meritter - og han har kanskje en tendens til å slite på sine omgivelser. Hans totale mangel på taktisk kløkt skremmer meg også. Den totale mangelen på ærlighet i media er også patetisk. Ingen som hører på unnskyldningene om skader og tretthet lengre uansett. Andre lag har også fått merke at EL sliter på en tynn stall - men ingen lag har vært i nærheten av en slik kollaps som oss. Selvfølgelig skal ikke spillerne heller slippe unna. De har ikke gjort jobben sin i nærheten av forventet standard. Men det er nå en gang slik at Pardew sitter med hovedansvaret for å få disse spillerne til å prestere, samt fungere som et kollektiv.

Vi kan ikke la Pardew sitte bare for kontinuitetens skyld. Pardew er på tur å styre oss rett til Wankership igjen. Det er selvfølgelig ikke holdbart. Vekk med han.

Einig i det. Tykkjer likevel det verte for dumt å erstatta han med Martin O`Neill som ein på nufcblog.com presterer å skriva. Ein får inntrykk av at alt som kan krype og gå er betre. Då sit me berre her om 1-2 sesongar og diskuterar same temaet.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1772 på: 28. April 2013, 19:41 »
Koffor e ikkje denne klovnen sparka? Eg grine nesten her eg sitte

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1773 på: 28. April 2013, 19:48 »
Er ikke dette ett ganske bra tidspunkt å sparke på?
Om vi sparker Pardew nå, kan Carver ta over de 3 siste kampene. Jeg ser overhodet ikke hvordan det kan bli noe verre enn at Pardew styrer skuta de 3 siste. Det blir jo bare verre og verre for hver kamp vi spiller med Pardew som manager.
Om vi sparker nå ha vi frem til sesongslutt + hele sommeren til å lete etter en erstatter som forhåpentligvis også får litt tid til å bli kjennt med stallen før det braker løs neste sesong.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1774 på: 28. April 2013, 19:57 »
Ser ingen grunn til å vente, spark Pardew nå! Carver tar dei tre siste.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1775 på: 28. April 2013, 20:03 »
 :pardy:

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1776 på: 28. April 2013, 20:09 »

Kan etter langt si meg enig i at Pards må ut, men ikkje før sesongslutt. Og korleis skal det bli bedre om vi sparker Pards og lar Carver styre? For meg handler alt om å blø for drakta dei siste kampene no, og visst spillerne ikkje gjør det i den situasjonen klubben er i, så er det dei det er noe feil med.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1777 på: 28. April 2013, 20:22 »

Kan etter langt si meg enig i at Pards må ut, men ikkje før sesongslutt. Og korleis skal det bli bedre om vi sparker Pards og lar Carver styre? For meg handler alt om å blø for drakta dei siste kampene no, og visst spillerne ikkje gjør det i den situasjonen klubben er i, så er det dei det er noe feil med.

Selvfølgelig kan det bli bedre, kan hvertfall ikkje bli spessielt mye verre når me går på vårt største hjemmetap på 88 år. Det å få en ny person te å ta ut laget hadde vert en revolusjon, kanskje til og med jonas ikkje va å se på banen....tenk så herlig det hadde vært.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1778 på: 28. April 2013, 20:26 »
Pardew har gang på gang, visst at han ikkje kan snu den negative trenden. Han fekk også mange nye inni Januar, som han ikkje har brukt godt nok. Det er ikkje håp for Pardew, desverre!

Tremblem

• Gjest
« Svar #1779 på: 28. April 2013, 21:12 »
Pardew har hatt en nedangående trend siden i fjor vår. Jeg er ingen fan av å sparke managere i tide og utide, men for mitt vedkommende er det helt tydelig at spillerne har mistet troen, taktikken har vært helt på trynet lenge, spillere brukes på feil plasser, målene renner inn!! Alt vi var gode på i fjor, har vært katastrofalt dårlig i hele år. At vi blir rundspillt store deler av kamper mot lag som Reading sier sitt. Vi blir presset i senk på hjemmebane av nesten alle lag som kommer, og hvor mange kamper har vi ikke rotet bort et resultat med en elendig andre omgang? Senest mot WBA.

Pardew bør gå, med han på benken er de 3 siste kampene tapt.

Managere som hadde vært spennende å få inn vil jeg foreslå Lee Clark, hatt gode resultater med begrensede midler i både Huddersfield og Birmingham og har et hjerte for Newcastle. Andre er Martinez i Wigan, eller Gianfranco Zola som har gjort underverker med Watford.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1780 på: 28. April 2013, 21:19 »
Veit heller ikke hvorvidt det har noe for seg å sparke Pardew før etter sesongen. Veit ikke om Carver overhodet kan gjøre noenting bedre,
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1781 på: 28. April 2013, 21:28 »
Har du skreve det sjølv snkz? ;)

Det er faktisk ikkje so enkelt. Kor mange ville ha Pardew når han først vart ansett? Ingen trur eg. Når mi først måtte ha han so handlar det for meg om å gi ein manager tid. Grunna vår historie sidan eg begynte heia på dette laget. Mi har sparka so ekstremt mange managerar og det vil alltid vera folk som skriker om dette uansett korleis laget spelar. Går det dårleg so vil folk sparka manageren. Slik er fotballen, men eg ga Pardew ein sjanse grunna av at når ein manager først er ansatt so bør han få god tid på seg til å vinna eit trofé. Utifrå denne sesongen bør Pardew få sparken, men då må mi vita at sen rette mannen kjem inn å erstatta han. Det har eg ingen tru på vil skje. Dessutan tykkjer eg ein del har eit urealistisk syn på kor gode mi skal vera. Eg vil heller ha eit trofé enn å fokusera på kor fantastisk fin angrepsfotball mi skal spela i kvar kamp. Der er jo og veldig mange måtar å tolka kva fin angrepsfotball er. Ingenting er dessutan so enkelt med Ashley og Co. Dessutan brukar du KK sin æra på god taktikk so då må vel nokre kunne sei at 5.plassen i fjor var ein bra plassering og noke ein kunne byggje vidare på.

Nei, det ser du vel ;)

Men er 99 % enig.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1782 på: 28. April 2013, 21:41 »
 ;)
Same old Shearer, always scoring!

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1783 på: 28. April 2013, 21:44 »
Vil ikke akkurat si at det er deilig å ha rett, når det kan medføre nedrykk, men nå ser det heldigvis ut som øynene har gått opp for de fleste. Pardew er ikke rett mann. Han skal ha sin del av æren for fjorårssesongen, på lik linje som alle andre faktorer som spilte inn også skal ha sin del av æren.

Men at det tar to og ett halvt år før folk faktisk klarer å se det som er så smertelig åpenbart, er nesten uforståelig. Det eneste jeg faktisk har etterlyst, er vilje og forsøk på å utvilke oss, spille offensiv fotball og vinne fotballkamper. Og også vilje og forsøk på å forandre ting som åpenbart ikke fungerer. Men han har jo vist dette gjennom hele sin tid i Newcastle at dette er noe han faktisk ikke makter. Nå er det rett og slett på tide å stikke fingeren i jorden og bare erkjenne at Pardew rett og slett ikke er en god nok manager. På samme måte som vi (ser det ut som) stikker fingen i jorden og sier at Abeid og Amalfitano ikke er gode nok spillere, takker dem for samarbeidet og avslutter forholdet. Litt annen kontekst, men resultatet er det samme, Pardew er bare ikke god nok.
Som mange andre har påpekt, Tiote, Perch og Jonas på midtbanen i en hjemmekamp, når motstanderen mangler sin soleklart viktigste offensive spiller? KOM IGJEN. Og attpåtil når vi har Gouffran og Ben Arfa på benken...
Spillere skal ha sin del av skylden de også, absolutt, det er ikke representativt for noen hvordan enkelte fremstår. Men til syvende og sist er det Pardew som har det overordnede ansvaret for å få folk til å prestere også, og det gjelder ikke bare enkeltspillere, men tydeligvis hele laget, og da velger jeg å rette en (velplassert) finger i retning Pardew som noe (en betydelig del) av forklaringen.
Stemningen og moralen virker rett og slett å være helt elendig. Og jeg forstår de faktisk delvis også, når vi ser hvordan tilnærmingen til kampene er osv, og ikke minst om det stemmer at det er defensiv terping 4/5 dager i uken. Og de skal selvsagt kritiseres for å ikke brette opp armene og gå i krigen når alvoret er som det er, men en tilstrekkelig del av skylden ligger på Pardew likevel.

Så var det det med alternativer da..

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1784 på: 28. April 2013, 21:52 »
? Det er opp til meg å få potensialet ut av laget. Det har jeg ikke gjort nå. Vi er nødt til å gjøre en del grep, sier han.
Dette sa solskjær i dag. Skulle likt å se pardew si noe sånt
lt;3 Newcastle <3