20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 662460 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1725 på: 26. April 2013, 08:21 »
Siterer en post for et annet forum

Sitat
Kom for øvrig over en link under en sjeldent visitt på VG Debatt. En forumtråd fra 2008 som omhandler Pardew som manager for Charlton. En bruker skriver:

Sitat
He is failing to accept that his game plan is not working and is unwilling to change it early enough,
He has failed to take accountabillty for his errors during these games also
He does not see the same game as anyone who i have read posting on here as his post match interview doesnt match one that most on here have witnessed themselves.
No passion within the team and failure to accept responsibility on the pitch
Unable to pass to each other with any quality in the final third or to retain the ball for any length of time

Høres det kjent ut?

Det virker ganske kjent, ja.

skrekk og gru vis denne mannen er manager her neste år

Mannen har bevist på 4 år han ikke kan forandre seg og er forsatt av samme ulla!

Jeg tror vi ALDRI kom utvikle oss under sølvreven!

Som jeg nevnte i en annen tråd:

dortmund leder 4-1 mot real madrid og presser på. Newcastle leder 1-0 mot reading og legger seg bakpå!

Dårlig sammenligning, men you get the picture.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1726 på: 26. April 2013, 11:23 »
Nytt intervju med Pardew:
http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/newcastles-relegation-battle-alan-pardew-1853595

Noen som har tatt seg bryet å plukke det fra hverandre også:
http://www.shiteseats.co.uk/post/48916981516/its-only-words

Snakker mer tull og vrøvl enn noen andre! (Inkludert meg selv)
Mannen er ferdig, ut med han!
« Siste redigering: 26. April 2013, 11:25 av snkz »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1727 på: 26. April 2013, 14:16 »

Og inn med? Eg trur fleirtalet ville bytta han ut med for eksempel Guardiola, men no er me i beste fall ein middelmådig PL klubb og har vore det sidan Sir Bobby sine dagar her, so ting er vel ikkje so ufatteleg enkelt. Slik du framstille det til tider :)
Det som provoserar meg mest for tida er at me ikkje vinne noko titlar. Uansett kor offansiv eller defansiv manager me har.

PS. Den tabellen med ned 11 plassar frå forrige sesong er grunn nok for å sparka han, men nok ein gong ikkje so enkelt. Eller det er so enkelt, men me tek berre 2-3 steg bak viss den som kjem inn ikkje er noko betre.
« Siste redigering: 26. April 2013, 14:24 av lgrinde »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1728 på: 26. April 2013, 14:27 »

Og inn med? Eg trur fleirtalet ville bytta han ut med for eksempel Guardiola, men no er me i beste fall ein middelmådig PL klubb og har vore det sidan Sir Bobby sine dagar her, so ting er vel ikkje so ufatteleg enkelt. Slik du framstille det til tider :)
Det som provoserar meg mest for tida er at me ikkje vinne noko titlar. Uansett kor offansiv eller defansiv manager me har.

PS. Den tabellen med ned 11 plassar frå forrige sesong er grunn nok for å sparka han, men nok ein gong ikkje so enkelt. Eller det er so enkelt, men me tek berre 2-3 steg bak viss den som kjem inn ikkje er noko betre.

Ser flere twitterykter om at Benitez har vært "linket" til oss.

Ikke at jeg er fan av Benitez, men tror det er flere steg opp fra Pardew eventuelt.

Tror heller ingen av trenerene som er i PL per dags dato passer oss verre en Pardew, så tror det meste er en oppgradering personlig selv. Men det er min mening.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1729 på: 26. April 2013, 14:37 »

så tror det meste er en oppgradering personlig selv. Men det er min mening.

Me får håpa dei som styrer skuta har litt betre vit og vurderingsevne enn deg ;)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1730 på: 26. April 2013, 14:40 »

så tror det meste er en oppgradering personlig selv. Men det er min mening.

Me får håpa dei som styrer skuta har litt betre vit og vurderingsevne enn deg ;)

Så hvem som er trener for noen av klubbene nå i PL, tror du ikke kunne gjort det bedre per dags dato med det spillermateriale vi har?

Din mening er jo like dum som min!

Synd det virker som det er folk som deg som styrer skuta vil jeg da si?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1731 på: 26. April 2013, 15:46 »
Hva med Zdenek Zeman eller Marcelo Bielsa som folk har nevnt ser jeg andre steder?

Begge hadde i hvert fall vært spennende! :D
« Siste redigering: 26. April 2013, 15:47 av snkz »

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1732 på: 27. April 2013, 10:01 »

så du ser på guardiola som den eneste som er bedre en pardew? Det blir for dumt og bare si får vi noe bedre.  Jeg vil heller si klarer vi å få noe verre? :)
lt;3 Newcastle <3

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1733 på: 27. April 2013, 10:07 »

så du ser på guardiola som den eneste som er bedre en pardew? Det blir for dumt og bare si får vi noe bedre.  Jeg vil heller si klarer vi å få noe verre? :)

Helt enig, jeg tror ikke det finnes et dårligere alternativ i PL per dags dato.

Kanskje noen som er like dårlige, men ingen dårligere...

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1734 på: 27. April 2013, 10:17 »
Snkz : Hva synes du om Alan Pardew som manager?
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1735 på: 27. April 2013, 18:50 »
Så starter Alan Pardew med Tiote og Perch sentralt og Anita på benk på hjemmebane i en kamp hvor vi må vinne.

Nå er det nok. Feige, bedritne taktikker. Han skal ut uansett hvordan divisjon vi ender med å spille neste sesong. Rykker vi ned er det hans feige innstillingen sesongen gjennom som er grunnen til at vi rykker ned - ikke skader, ikke spillermateriale.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1736 på: 27. April 2013, 18:54 »
Uavhengig av resultat idag synes jeg Pardew må ut. Han har et problem når han er så ultrafeig og defensiv og resultatene uteblir. Han kunne reddet seg og sin spillemåte med gode resultater, men når dette pr nå er fraværende er det for meg ingen tvil hvor ansvaret ligger.
Synes Pardew gir seg selv sparken med å gjentatte ganger starte med våre beste offensive bidrag på benken.

Så gjenstår det bare å se hvor "tøff" Ashley og Llambias er. Noe nytt må ihvertfall inn.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1737 på: 27. April 2013, 19:49 »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1738 på: 27. April 2013, 19:52 »
Snkz : Hva synes du om Alan Pardew som manager?

Det samme som de fleste andre? :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1739 på: 27. April 2013, 20:25 »
Hvilke andre managere er tilgjenglige nå da? Jeg vil absolutt ikke se Mark Hughes eller Martin O`
Neill eller noen andre i den samme kategorien. Kom opp med noen mer spennende navn som er tilgjenglige og som er litt spennende......