20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659584 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1545 på: 10. Mars 2013, 19:12 »
Den er god.

Hvor har jeg sagt at jeg IKKE tror det? Jeg stilte deg bare et spørsmål. Alt har ikke en baktanke. Oppa illuminati style
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1546 på: 10. Mars 2013, 19:12 »
Hvorfor forsvinner det ord? -Spørsmål-

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1547 på: 10. Mars 2013, 19:13 »
Den er god.

Hvor har jeg sagt at jeg IKKE tror det? Jeg stilte deg bare et spørsmål. Alt har ikke en baktanke. Oppa illuminati style

Du pleier som regel å ha en baktanke når du kommenterer mine poster ;)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1548 på: 10. Mars 2013, 19:16 »
Hadde ikke det nå ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1549 på: 10. Mars 2013, 19:35 »
Pardew er ikke en verdensklassemanager, langt ifra. Men problemene forsvinner ikke bare man får Pardew ut dørene. Risikoen for at det kan gå dårligere er meget stor, noe vi smertelig har fått erfare før som newcastle-supportere. Så jeg er litt der at det skal f*** meg være litt av en klassemanager som banker på døren på st. james's før jeg forhaster meg og vil bytte ut manageren.

Tror vi kunne fått Martinez om vi prøvde oss?

Er han virkelig noe bedre? Hver sesong kjemper han i bunnen av ligaen og laget hans er nok engang ett av de værste defensivt. Er bare Reading som har sluppet inn flere mål (1) denne sesongen, men de har også 1 kamp mer spilt. Flere av kjøpene han gjør er også meget svake. Han henter mye rart på transferfronten.

Synes laget begynner å se ganske bra ut. Fremdeles noen posisjoner som er manko på kvalitetspillere. Defensivt begynner laget å virke bedre og bedre. Har vel ikke vært så gode der siden Sir Bobby Robson sin tid. Offensivt er det fremdeles en del å hente, men dette vil forhåpentligvis bedre seg med en Ben Arfa tilbake i form, minst 1 og gjerne 2 gode spisser som kan gi Cisse litt mer konkurranse på topp og Pardew litt mer å velge i når det kommer til formasjoner og taktikk. Pr nå har vi kun Cisse som er god nok, det er altfor lite. Gouffran kan jo også regnes som spiss kanskje, men det har vært begrenset med tid han har fått i den posisjonen.

Jeg synes det er tull å begynne å snakke om manager bytte nå. NUFC er fremdeles med i Europa League, og en topp 9 eller 10 plassering er absolutt innenfor rekkevidde. Med en solid avslutning på sesongen er heller ikke WBA (har igjen både ManCity, ManU, Arsenal og NUFC) på 8. plass en umulighet å hente inn.
Så lenge det er mulighet for å fullføre den 2. solide sesongen på rad så synes jeg man skal la laget og klubben forøvrig få fortsette å jobbe sammen og håpe på enda noen forsterkninger til sommeren som gjør laget enda litt bedre sånn at man kan være med fra start av neste sesong.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1550 på: 10. Mars 2013, 20:02 »
 :gp:

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1551 på: 10. Mars 2013, 20:09 »
Å sparke Pardew nå som han er på vei mot trygg plass ville vært latterlig. Han har sine svakheter, men alle de positive tingene han har fått til har en tendens til å bli avskrevet med et skuldertrekk av alle som vil ha han bort. I min bok er han en av de mest kompetente managerne i England i gruppa bak de aller beste, og da blir det meningsløst å bytte han ut. Han må utvikle seg for å ta steget opp blant de beste, og jeg mener vi skal gi ham ro til å gjøre det.
Håper Pardew blir sittende kontrakten ut, og gjerne enda lengre  :)

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1552 på: 11. Mars 2013, 14:00 »
Har lenge vert "PArdew Out, så vart eg "Pardew stay ... ivertfall fram til plassen er berga".. no er plassen så godt som berga, av en fransk revolusjon.... Og er no "Pardew out når sesongen er over", vi trenger en som har trua på engelske spelara, viss ikkje kan vi heller flytte klubben til Frankrike viss spelarae der er så fantastisk mykje bedre enn PL/britiske spelara!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1553 på: 11. Mars 2013, 14:02 »
Nå er vi i gang igjen!  :ler:

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1554 på: 11. Mars 2013, 14:07 »

KarlRudolf  ::p

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1555 på: 11. Mars 2013, 14:09 »
Nå er vi i gang igjen!  :ler:

You bet! Party just begun

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1556 på: 11. Mars 2013, 15:35 »
 :frenetisk:

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1557 på: 11. Mars 2013, 15:50 »
You all play nice now!

Så har jeg sagt det... (preventiv moderering) ;)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1558 på: 11. Mars 2013, 16:43 »
Har lenge vert "PArdew Out, så vart eg "Pardew stay ... ivertfall fram til plassen er berga".. no er plassen så godt som berga, av en fransk revolusjon.... Og er no "Pardew out når sesongen er over", vi trenger en som har trua på engelske spelara, viss ikkje kan vi heller flytte klubben til Frankrike viss spelarae der er så fantastisk mykje bedre enn PL/britiske spelara!

Ja, helt enig! Franskmenn som har reddet oss, ikke Pards! Inn med en fransk manager og flere utenlandske spillere, så kan vi begynne å se oppover mot topp 6 igjen! :)

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1559 på: 11. Mars 2013, 17:10 »

Ja, helt enig! Franskmenn som har reddet oss, ikke Pards! Inn med en fransk manager og flere utenlandske spillere, så kan vi begynne å se oppover mot topp 6 igjen! :)

Poenget mitt er vell at eit lag med britisk majoritet hadde gjort det betre enn franskmennene våre... Laget vårt er langt frå topp 6! Og å få inn Blanc vil ikkje hjelpe noke!