20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659607 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1530 på: 21. Feb. 2013, 21:33 »
Enig han er feig
lt;3 Newcastle <3

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1531 på: 21. Feb. 2013, 21:58 »
Syntes også Pardew gjør mye rart, det har han alltid gjort. Stiller store spørsmålstegn ved mye idag, både lagoppstilling og bytter.
Skal likevel ikke slakte alt, det er normalt at vi blir litt "overkjørt" på slutten, når Metalist naturlig nok må presse på for å få en scoring. Akkurat det har skjedd med bedre lag mot dårligere motstand vil jeg tro, selv om det er frustrerende når det skjer gang på gang på gang, finnes det vel kanskje ikveld en slags unnskyldning for akkurat det.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1532 på: 21. Feb. 2013, 23:30 »
Det gjør meg ingenting at at vi legger oss bakpå etter en ledelse sålenge det blir satser på overganger og i tilleg gjort gode forsøk på å skåre nr.2 i etablert spill. Jeg tror Pardew vil få til dette etterhvert med den farten som nå finnes i laget. Jeg synes også at dette har blitt mye bedre de siste kampene.

(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1533 på: 21. Feb. 2013, 23:50 »
Det jeg har mest imot Pardew er måten vi spiller på med ei gang vi får ett mål eller kanskje to om de kommer like etter hverandre, det er rett og slett horribelt. Dette er noe vi ser igjen idag.

Jeg tror Newcastle på samme måte som vi har vokst fra spillere som Simpson og Nolan, så har vi nå med det nye spillermateriale rett og slett vokst fra Pardew.

Kanskje andre som deler mine tanker og meninger? :)

Helt feil kamp å kritisere han på dette! I serien så ja, men på bortebane i Ukraina og mot et godt Metalist pg med to mål og gå på så synes jeg det er helt greit å trygge inn ledelsen. Litt manglende presisjon fra enkeltspillere var alt vi manglet for å øke også.

Vi avsnserte og da har vi gjort jobben. Dette var en taktisk god kamp.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1534 på: 22. Feb. 2013, 08:42 »
Ja, men på samme måte som vi vokste fra Nolan og Simpson osv. Så tror jeg vi med vårt nye fantastiske spillermateriale har vokst fra Pardew. Er det bare jeg som deler denne tanken?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1535 på: 22. Feb. 2013, 09:14 »
Ja, men på samme måte som vi vokste fra Nolan og Simpson osv. Så tror jeg vi med vårt nye fantastiske spillermateriale har vokst fra Pardew. Er det bare jeg som deler denne tanken?

Du baserar det på kva?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1536 på: 22. Feb. 2013, 09:21 »
Så hvis vi nå får inn Capello så har vi vokst fra spillergruppa igjen?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1537 på: 22. Feb. 2013, 10:25 »
Jeg baserer det på at jeg TROR ikke Pardew er mannen til å få det beste ut av alle disse nye vidunderne våre.

Det er min mening og jeg tror at en annen manager kunne fått mye mer ut av den spillestallen vi har nå.

Men dere skal jo få lov til å sitte å rive dere i håret all den tid man ser Cisse løpe rundt på kanten og man legger seg bakpå for å forsvare en 1-0 ledelse med 40 min igjen på klokka mot et lag som er MYE dårligere enn oss. (Tenkte ikke på i går nei).

:pard:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1538 på: 22. Feb. 2013, 14:06 »
Nå har vi ansatt en mann som til nå har fått brukbare resultater, som vi lever veldig godt med, inntil videre. Han gjør en del rart, og han har en del merkelige vaner, men så lenge resultatene er levelige, så ser jeg overhodet ingen fornuftig grunn til å bytte manager IGJEN.

Nei, Alan Pardew er ikke perfekt, og det kan godt hende en bedre manager hadde fått mer ut av potensialet som bor i laget. Men med vårt nye mannskap har Pardew hatt så mye som 1 og en halv måned. Jeg synes det er aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltfor tidlig å konkludere med at Alan Pardew ikke er god nok for spillerne våre, etter bare halvanned måned. La oss nå i det minste vente til sesongen er over.

Den eneste fornuftige grunnen til å bytte ut Pardew hadde vært om Sir Bobby Robson plutselig var 60 år igjen. Eller om Mourinho hadde gått ut og sagt: "Jeg vil bli Newcastle-manager". Som om det kommer til å skje.

Nå har vi den manageren vi har, og så får han ha sine styrker og svakheter, og vi får fortsette å klø oss i hodet over hvorfor han insisterer på å bruke en dukk-opp-spiss som ving. Vi får ikke noe godt svar uansett. Men så lenge vi rykker fra bunnstriden i PL, og går videre i EL, så kan han gjøre omtrent hva pokker han vil for meg. Så lenge det - på sitt vis - fungerer, så kan jeg umulig ta han på det.

Taktikken og lagoppstillingen fungerte - på sitt vis - i går. Og da kan jeg vanskelig argumentere for at det var feil av Pardew, og at en annen taktikk og en annen lagoppstilling ville vært bedre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1539 på: 10. Mars 2013, 18:43 »
Pardew er ikke en verdensklassemanager, langt ifra. Men problemene forsvinner ikke bare man får Pardew ut dørene. Risikoen for at det kan gå dårligere er meget stor, noe vi smertelig har fått erfare før som newcastle-supportere. Så jeg er litt der at det skal f*** meg være litt av en klassemanager som banker på døren på st. james's før jeg forhaster meg og vil bytte ut manageren.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1540 på: 10. Mars 2013, 18:46 »
Pardew er ikke en verdensklassemanager, langt ifra. Men problemene forsvinner ikke bare man får Pardew ut dørene. Risikoen for at det kan gå dårligere er meget stor, noe vi smertelig har fått erfare før som newcastle-supportere. Så jeg er litt der at det skal f*** meg være litt av en klassemanager som banker på døren på st. james's før jeg forhaster meg og vil bytte ut manageren.

Tror vi kunne fått Martinez om vi prøvde oss?

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1541 på: 10. Mars 2013, 18:59 »
Det er nok mulig. Svært imponerende å se på Wigan i 10-15 kamper per sesong. Hvis de hadde spilt så bra hele sesongen hadde de kjempet om europaspill hver sesong. Det er vel den stabiliteten de har manglet noen sesonger nå. Martinez  har dog et svært begrenset budsjett å jobbe med, noe som kanskje er det mest imponerende. Hvem vet hva han hadde fått til med flere midler? Vertfall ikke jeg. Har ikke lyst til å teste det ut heller, per dags dato.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1542 på: 10. Mars 2013, 19:08 »
Det er nok mulig. Svært imponerende å se på Wigan i 10-15 kamper per sesong. Hvis de hadde spilt så bra hele sesongen hadde de kjempet om europaspill hver sesong. Det er vel den stabiliteten de har manglet noen sesonger nå. Martinez  har dog et svært begrenset budsjett å jobbe med, noe som kanskje er det mest imponerende. Hvem vet hva han hadde fått til med flere midler? Vertfall ikke jeg. Har ikke lyst til å teste det ut heller, per dags dato.

Med en spillerstall som vår så tror jeg han kunne utrettet store ting i hvert fall ;)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1543 på: 10. Mars 2013, 19:09 »
Hvorfor tror du det?
Same old Shearer, always scoring!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1544 på: 10. Mars 2013, 19:10 »
Hvorfor tror du det?

Fordi han spiller en fotball og står for en filosofi som jeg tror passer spillertypene vi har i laget utmerket og virkelig kunne fått frem det beste i alle :)

Hvorfor tror du IKKE det? :)