20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659474 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1425 på: 20. Jan. 2013, 16:07 »
Pards må ut ingen tvil om det

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1426 på: 20. Jan. 2013, 16:41 »
Er i mot å sparke AP no, mener heller vi skal ta evaluering ved sesongslutt. Sparker vi han no vil kaoset bli komplett, og sjøl om spesielt.byttene i går var dårlige har vi hatt en ekstremt turbulent sesong, mest skader og alt, nokke som har medført at vi har stilt drittlag alt for ofte. Bak våre beste, som bar oss forrige sesong, er det ekstemt skral vil eg påstå... AP blei og årets manager i fjor, og gav oss masse å glede oss over. Blir litt dobbeltmoralsk av dei som slakter sparkinga av Adkins å ville ha Pardew ut for alt i verden.  Er på langt nær fornøyd med sesongen hittils, men mener spillermaterialet vi har hatt til rådighet ikkje gjør ei sparking av Pards riktig no midt i sesongen/transfervinduet

1. Du vil ha en evaluering ved sesongslutt? En EVALUERING? Hvorfor i huleste skal man evaluere komplett inkompetent kampledelse og ikke minst under 1p i snitt per kamp, inkludert den forferdelige rekken vi har nå. Og du vil attpåtil ha denne EVALUERINGEN ved sesongslutt.

2. Det er ikke dobbeltmoralsk. Southampton har gjort det veldig bra i år, alt tatt i betraktning(nyopprykket, forventet plassering bla bla bla). Vi har gjort det hinsides drittdårlig, og det er absolutt ingen tegn til forbedring, eller noe som helst form for grep fra Pardew sin side på å snu den dårlige trenden. Så det er en helt latterlig stor forskjell på Atkins og Pardew.

3. Selv med skader, med kanskje en eller to kamper som unntak, så har ikke laget vårt vært så forbanna dårlig at man skal forsvare resultatene med det. Ja - Williamson er dårlig, Perch er dårlig, Simpson er dårlig, men vi har også gode spillere som skal kunne klare å hamle opp med Swansea, Reading, West Ham osv (Hvertfall til en viss grad)

Forøvrig enig i at det ikke er noen garanti for at alt automatisk blir bedre av å sparke Pardew, selv om jeg mener det ikke kan bli noe verre nå, og til og med jeg kunne ledet de fleste kamper bedre enn han.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1427 på: 20. Jan. 2013, 16:49 »
Det gjør vel deg til en heller lite innsiktsfull fyr. Det er ikke gitt at det blir suksess hvis Pardew får fyken, og noen andre kommer inn.

Kan vel sei det samma om deg, ka i allverden som får deg te å tro at Pardew ska snu ting? Ting blir bare verre for kver kamp som blir spelt. Har jo venta siden september på at ting sko snu. Men for all del, e enige i at det å sparka ein manager ikkje nødvendigvis automatisk vil snu ting, og spørsmålet blir vel kem som ska komma inn her å ta over for Pardew.

Hvor står det at jeg tror at Pardew klarer å snu trenden? Les det jeg skriver. Tulling.

Jeg bare påpeker at det ikke er gitt at ting blir bedre hvis Pardew blir sparket. Kanskje det blir enda mer kaos i klubben, kanskje Ashley enda en gang ansetter en av kompisene hans? Vi aner INGENTING om hva som kommer til å skje!

Jeg er for å sparke Pardew, HVIS det er en plan bak det hele, og vi har et par gode managernavn på blokka. Hvis Ashley ikke har en slik plan, heller jeg mot å beholde han til sesongslutt for så å erstatte ham da. Det siste Newcastle trenger er sparking i hytt og pine uten noe plan bak det hele.

Hvor skriver Peter at vi kommer til å få suksess med en gang Pardew får fyken? Og ikke kom med noe "les hva jeg skriver, sier ikke noe om at Peter har skrever det", fordi jeg vet at det er det du mener med den setningen.

Og til slutt. Hvis du ikke har troa på at han kommer til å snu det, hvorfor ønsker du da å beholde Pardew fordi Ashley ikke har noen god plan over erstatter? Om Pards kjører oss i grøfta uansett har vi ikke lengre noe å tape, og selv Carver som manager ville være verdt et forsøk.

Simmi

• Gjest
« Svar #1428 på: 20. Jan. 2013, 17:06 »
Herlighet, Eriksen...

For det første så skriver Peter at det ikke finnes noe annen løsning enn å sparke Pardew, det er ikke vits i å diskutere det engang. Her insinuerer Peter klart og tydelig at han tror alt blir bedre ved å sparke Pardew. Det må vel også du evne å se?

For det andre så har jeg ikke skrevet at jeg ikke tror at han kommer til å snu det. Jeg vet rett og slett ikke, men hvis vi har noen gode navn på blokka, type Martinez som kommer til å bli ansatt, er jeg for å sparke Pards. Hvis vi ikke har det vil jeg beholde Pardew slik at det ikke blir enda mer kaos, noe som jeg tror kan forårsake nedrykk.

Hehe, litt gøy at du prøver arresterer meg og så går du i fella selv! Makan.

Tilslutt. Kan du slutte å være en så kjip fyr som hele tida skal kverulere og prøve å "ta" folk? Hva med å diskutere ordentlig, og slutte å være så himla sur? Skaper jo kun dårlig stemning, noe vi har nok av i disse tider ;)

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1429 på: 20. Jan. 2013, 17:20 »
Herlighet, Eriksen...

For det første så skriver Peter at det ikke finnes noe annen løsning enn å sparke Pardew, det er ikke vits i å diskutere det engang. Her insinuerer Peter klart og tydelig at han tror alt blir bedre ved å sparke Pardew. Det må vel også du evne å se?

For det andre så har jeg ikke skrevet at jeg ikke tror at han kommer til å snu det. Jeg vet rett og slett ikke, men hvis vi har noen gode navn på blokka, type Martinez som kommer til å bli ansatt, er jeg for å sparke Pards. Hvis vi ikke har det vil jeg beholde Pardew slik at det ikke blir enda mer kaos, noe som jeg tror kan forårsake nedrykk.

Tilslutt. Kan du slutte å være en så kjip fyr som hele tida skal kverulere og prøve å "ta" folk? Hva med å diskutere ordentlig, og slutte å være så himla sur? Skaper jo kun dårlig stemning, noe vi har nok av i disse tider ;)

Ose selvinnsikt her må eg sei, når du åpne med følgende utsang mot en som heilt fair meiner at Pardew ikkje e rett man for jobben: "Det gjør vel deg til en heller lite innsiktsfull fyr."

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1430 på: 20. Jan. 2013, 17:26 »
Herlighet, Eriksen...

Hvilken felle?

Jeg er ikke ute etter å arrestere deg. Skogis brukte jo akkurat samme argument mot deg som du brukte mot Peter. Derfor blir det bare for dumt når du begynner med ditt favoritt-argument "Hvor har jeg skrevet det? Les hva jeg skriver." når din post lett kan tolkes til at du faktisk mener at det kanskje er bedre å beholde Pards enn å sparke han uten en god nok plan. Peter skriver: "Pardew maa ut saa fort som mulig - for enhver pris. Skjoenner ikke at det er mulig aa diskutere engang." Direct quote. Han skriver ikke at vi kommer til å få umiddelbar suksess ved å sparke Pardew, men at han burde udiskutabelt få fyken på grunn av svake resultater. Det kan vinkles som at han mener sparking vil gi suksess, men da kan også ditt innlegg vinkles som at du mener Pardew kommer til å snu trenden.

"Hvor står det at jeg tror at Pardew klarer å snu trenden? Les det jeg skriver. Tulling." blir jo derfor helt feil av deg å skrive, da du begikk samme tabben selv. Var bare det som irriterte meg litt, og derfor kunne jeg ikke styre meg fra å legge inn en kommentar på det.
« Siste redigering: 20. Jan. 2013, 17:28 av Eriksen »

Simmi

• Gjest
« Svar #1431 på: 20. Jan. 2013, 17:30 »
...

Peter skrev at det ikke er vits i å diskutere det engang! Det mener jeg, og garantert mange andre, er lite innsiktsfullt. Må da være lov å si det, når han slenger noe så håpløst (ja, det er jo en diskusjon som i høy grad lever. Garantert ikke noe fasitsvar) ut.

Skjønner virkelig ikke hva som er så ille.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1432 på: 20. Jan. 2013, 17:37 »
Er greit nok det, e vel mer måten du skreiv innlegget på :) Men nok om det, det får ver hans meining.

Simmi

• Gjest
« Svar #1433 på: 20. Jan. 2013, 17:45 »
Eriksen:
Det jeg mener med fella, er når du påstår at jeg trekker konklusjoner fra Peters innlegg, og så gjør du akkurat det samme senere når du skriver "hvis du ikke har troa på at han kommer til å snu det", noe jeg aldri har skrevet.

Skogis trekker konklusjoner fra mitt innlegg, og har tydeligvis ikke lest godt nok. Jeg gjør ikke det på Peters innlegg, da det han skriver ikke kan tolkes på en annen måte enn at han tror at sparking av Pardew vil gi mer suksess, enn å beholde ham. Stor forskjell på mitt og Skogis innlegg.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1434 på: 20. Jan. 2013, 17:56 »
Eriksen:
Det jeg mener med fella, er når du påstår at jeg trekker konklusjoner fra Peters innlegg, og så gjør du akkurat det samme senere når du skriver "hvis du ikke har troa på at han kommer til å snu det", noe jeg aldri har skrevet.

Skogis trekker konklusjoner fra mitt innlegg, og har tydeligvis ikke lest godt nok. Jeg gjør ikke det på Peters innlegg, da det han skriver ikke kan tolkes på en annen måte enn at han tror at sparking av Pardew vil gi mer suksess, enn å beholde ham. Stor forskjell på mitt og Skogis innlegg.

Hvis/dersom/om det har seg slik at...

Føler ikke Skogis trekker noe særlig mer konklusjoner enn deg. Det Peter mener med sitt innlegg er nok at Pardew har fått nok sjanser til å snu det, og at de fleste managere burde fått fyken i PL etter slike prestasjoner uavhengig av fortsettelsen. Pardew burde sparkes. Nesten uansett hva. Han fortjener ikke å fortsette, og vi burde sparke han nesten bare for endringens skyld.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1435 på: 20. Jan. 2013, 18:20 »
Fytti hel--- da. Sparker ein Pardew no så er jo sirkuset i gang igjen for fullt! Sjønner ikkje at det er eit alternativ eingang.  :'( Å gi manageren 8 års kontrakt er sykt nok men om ein sparker han etter 3,5 mnd inn i kontraktstiden så blir jo klubben nok ein gang dratt ned til bunnen og det er lite sannsynlig ein kommer seg opp derifra bare fordi ein ersatter ein tulling med ein annen tulling. Folk gløymer fullstendig at laget overpresterte så inn i helv--- forrige sesong. Dei fleste med bakkekontakt var vel fornøyd med å beholde plassen før sesongen i fjor. Stallen er jo tilsvarende i år. Minusene er derimot mange. Stallen inneheld ein gjeng som trur dei er bedre enn det dei er, pondusen fra i fjor er dermed ersatta av primadonna nykker, fansen har kunstig høge forventninger, stallen er tilbake til normalen ang skader, i tillegg kommer europaleague kamper etc. Det sier seg selv at dette blir ein sesong som er nødt til å ende i nedtur. Det er faktisk ikkje bare noken dårligere bytter som skiller nufc fra ein topplassering.

Alle sko vel sett ein kvalitetsmanager inn. Problemet er bare at det ikkje vil skje. Sparkes Pardew no tør eg ikkje tenke på kem ashley plukker opp av hatten. Men tipper det står mellom "Joke in here og Dennis Wise".
Det er ein fortvila situasjon dette her (men det har den vert lenge) og den blir ikkje bedre av å gjøre den enda værre. :(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1436 på: 20. Jan. 2013, 18:37 »
Det kan jo ikke bli værre enn det er uansett hva vi ansetter.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1437 på: 20. Jan. 2013, 19:27 »
Selvdølgelig kan det bli bli verre enn årets trener i fjor, som ledet laget til 5 plass. Inntrykket mitt er og at han er likt i spillergruppa, basert på intervjuer. NUFC fans og fans generelt har så dårlig hukommelse og tenker så kort at det er på grensen til det latterlige...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1438 på: 20. Jan. 2013, 19:29 »
Selvdølgelig kan det bli bli verre enn årets trener i fjor, som ledet laget til 5 plass. Inntrykket mitt er og at han er likt i spillergruppa, basert på intervjuer. NUFC fans og fans generelt har så dårlig hukommelse og tenker så kort at det er på grensen til det latterlige...

Give me a break.. Kan han virkelig fortsatt gjøre hva han vil og sitte trygt i godstolen bare på grunn av fjorårets prestasjoner?
« Siste redigering: 20. Jan. 2013, 19:31 av Eriksen »

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1439 på: 20. Jan. 2013, 19:34 »
"@lee_ryder: A lot of asking me about Alan Pardew's future. From what I've been told #nufc have no intention of changing manager."