20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659479 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1410 på: 20. Jan. 2013, 13:46 »
Jeg er faktisk redd Pards ennå har tillit fra styret, og at vi nesten må rykke ned før han går..

Faktisk redd for at det ikkje er nok. Trur kanskje dei gir han sjansen til å ta oss opp att og...  :'(

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1411 på: 20. Jan. 2013, 13:51 »
Andymag: Haha  ::p Heldigvis er det ikkje det som avgjere heile tv potten.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1412 på: 20. Jan. 2013, 14:05 »
Jeg er faktisk redd Pards ennå har tillit fra styret, og at vi nesten må rykke ned før han går..

Faktisk redd for at det ikkje er nok. Trur kanskje dei gir han sjansen til å ta oss opp att og...  :'(

Er redd det kommer til å skje også. Hvis gud forby at vi ryker ned i år, så tror jeg AP er på plass også neste sesong.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1413 på: 20. Jan. 2013, 14:15 »
Lokte litt Blackburn av heila greiå

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1414 på: 20. Jan. 2013, 14:16 »
Så gale er det ikkje.

KarlRudolf

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1415 på: 20. Jan. 2013, 14:20 »
Så gale er det ikkje.
Kan fort bli..

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1416 på: 20. Jan. 2013, 14:21 »
Så gale er det ikkje.

E hvertfall ikkje langt ifra. Forventa faktisk å våkna te nyheten om at Pardew va sparka, e så møkk lei av heile typen.

Solskjær hadde vert ein spennande erstatter.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1417 på: 20. Jan. 2013, 14:25 »
Sorry folkens, det står ikkje så dårleg til med oss som Blackburn.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1418 på: 20. Jan. 2013, 14:37 »
Er i mot å sparke AP no, mener heller vi skal ta evaluering ved sesongslutt. Sparker vi han no vil kaoset bli komplett, og sjøl om spesielt.byttene i går var dårlige har vi hatt en ekstremt turbulent sesong, mest skader og alt, nokke som har medført at vi har stilt drittlag alt for ofte. Bak våre beste, som bar oss forrige sesong, er det ekstemt skral vil eg påstå... AP blei og årets manager i fjor, og gav oss masse å glede oss over. Blir litt dobbeltmoralsk av dei som slakter sparkinga av Adkins å ville ha Pardew ut for alt i verden.  Er på langt nær fornøyd med sesongen hittils, men mener spillermaterialet vi har hatt til rådighet ikkje gjør ei sparking av Pards riktig no midt i sesongen/transfervinduet

Peter

• Gjest
« Svar #1419 på: 20. Jan. 2013, 14:46 »
Pardew maa ut saa fort som mulig - for enhver pris. Skjoenner ikke at det er mulig aa diskutere engang.

Simmi

• Gjest
« Svar #1420 på: 20. Jan. 2013, 15:16 »
Det gjør vel deg til en heller lite innsiktsfull fyr. Det er ikke gitt at det blir suksess hvis Pardew får fyken, og noen andre kommer inn.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1421 på: 20. Jan. 2013, 15:21 »
Det gjør vel deg til en heller lite innsiktsfull fyr. Det er ikke gitt at det blir suksess hvis Pardew får fyken, og noen andre kommer inn.

Kan vel sei det samma om deg, ka i allverden som får deg te å tro at Pardew ska snu ting? Ting blir bare verre for kver kamp som blir spelt. Har jo venta siden september på at ting sko snu. Men for all del, e enige i at det å sparka ein manager ikkje nødvendigvis automatisk vil snu ting, og spørsmålet blir vel kem som ska komma inn her å ta over for Pardew.

Peter

• Gjest
« Svar #1422 på: 20. Jan. 2013, 15:27 »
Nei, men det er gitt at Pardew fortsatt spiller bedriten fotball og taper alt som kommer med naermest skadefri tropp, og vil fortsette med dette frem til alle andre muligheter enn aa sparke Pardew er utelukkede.
Vi har 3 seiere siden september. Alle andre trenere ville blitt sparka etter en saa lang periode med crap og null tegn til bedring.
Selv med halve stallen skada, burde laget vaere godt nok til aa heve seg godt over Villa, Reading, Norwich, Sunderland og Soton.
Vi kan ikke la en totalt evneveik og taktisk udugelig manager med saa daarlige resultater sitte, bare fordi vi trenger kontintet? Resultater kommer foran kontinutet.
Pardew styrer oss ned i nPC. Det er fakta. Gi meg en annen grunn enn at han var god for 8 maaneder siden og derfor burde faa sitte.

Simmi

• Gjest
« Svar #1423 på: 20. Jan. 2013, 16:00 »

Kan vel sei det samma om deg, ka i allverden som får deg te å tro at Pardew ska snu ting? Ting blir bare verre for kver kamp som blir spelt. Har jo venta siden september på at ting sko snu. Men for all del, e enige i at det å sparka ein manager ikkje nødvendigvis automatisk vil snu ting, og spørsmålet blir vel kem som ska komma inn her å ta over for Pardew.

Hvor står det at jeg tror at Pardew klarer å snu trenden? Les det jeg skriver. Tulling.

Jeg bare påpeker at det ikke er gitt at ting blir bedre hvis Pardew blir sparket. Kanskje det blir enda mer kaos i klubben, kanskje Ashley enda en gang ansetter en av kompisene hans? Vi aner INGENTING om hva som kommer til å skje!

Jeg er for å sparke Pardew, HVIS det er en plan bak det hele, og vi har et par gode managernavn på blokka. Hvis Ashley ikke har en slik plan, heller jeg mot å beholde han til sesongslutt for så å erstatte ham da. Det siste Newcastle trenger er sparking i hytt og pine uten noe plan bak det hele.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1424 på: 20. Jan. 2013, 16:05 »
Er i mot å sparke AP no, mener heller vi skal ta evaluering ved sesongslutt. Sparker vi han no vil kaoset bli komplett, og sjøl om spesielt.byttene i går var dårlige har vi hatt en ekstremt turbulent sesong, mest skader og alt, nokke som har medført at vi har stilt drittlag alt for ofte. Bak våre beste, som bar oss forrige sesong, er det ekstemt skral vil eg påstå... AP blei og årets manager i fjor, og gav oss masse å glede oss over. Blir litt dobbeltmoralsk av dei som slakter sparkinga av Adkins å ville ha Pardew ut for alt i verden.  Er på langt nær fornøyd med sesongen hittils, men mener spillermaterialet vi har hatt til rådighet ikkje gjør ei sparking av Pards riktig no midt i sesongen/transfervinduet

Ja de har jo akkurat samme spillermateriale og forventninger, og det er jo ingen forskjell på 2 seire på de siste 12 og 2 tap på de siste 12.