20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 662904 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1125 på: 14. Des. 2012, 01:53 »
Eneste gode grunnen til å sparke Pardew nå ville vært om Wenger fikk sparken og vi fikk ham inn som erstatter.

Shola inn for Ben Arfa sist kamp - sier ikke så mye mer enn det.

Var ikke dette for å hindre en langvarig skade på Ben Arfa da? Han må jo muligens stå over mot ManCity, så det bytte var nok ikke helt uten grunn. Hadde jo ikke så mange spennende spillere på benken som kunne bidratt offensivt heller når Ben Arfa først måtte av.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1126 på: 14. Des. 2012, 07:37 »
Vi hadde i allefall Marveaux til disposisjon.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1127 på: 14. Des. 2012, 10:13 »
Spark Pardew og få Shola inn som spelande manager.

Tiltredes.

Er det ikke isåfall bedre å ha Shola som BARE manager? Da slipper vi iallefall og se han loffe rundt der.. :)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1128 på: 14. Des. 2012, 10:34 »
Eneste gode grunnen til å sparke Pardew nå ville vært om Wenger fikk sparken og vi fikk ham inn som erstatter.

Shola inn for Ben Arfa sist kamp - sier ikke så mye mer enn det.

Var ikke dette for å hindre en langvarig skade på Ben Arfa da? Han må jo muligens stå over mot ManCity, så det bytte var nok ikke helt uten grunn. Hadde jo ikke så mange spennende spillere på benken som kunne bidratt offensivt heller når Ben Arfa først måtte av.

Jo, Marveaux har til tider vært strålende og hadde fungert 200 ganger bedre enn Ameobi slik kampen utviklet seg..

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #1129 på: 14. Des. 2012, 10:39 »
Personlig synes jeg Pardew virker som en bra kar og ser ut som en fin "man management" manager. Det er vel og bra!

Menneh.... De taktiske evnene den mannen disponerer er det ikke mye PL-nivå over. Når det butter litt imot er det "hoof-ball" som siste utvei (ofte etter 15 minutters spill :P).
¨
Har lest mange innlegg her som jeg er enig i, men den største klovnen her er egentlig ikke Pardew.

Må ta av meg hatten for den kronidioten som gir en trener, med 1,5 år i klubben, en 8-års kontrakt og dermed tvinner gaffatapen solid rundt sine egne, overdimensjonerte fettlabber.
Nei, Pardew blir ikke sparket på en god stund. Den kostnaden tar ikke Ashley på seg, så det er bare å venne seg til et lag som spiller uten selvtillit og en trener som skylder på alt mulig etterpå  :nervøs:

HWTL :coloccini:
Twitter: @Matserazzi

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1130 på: 14. Des. 2012, 14:52 »
Igjen: Er det noen i denne store verden som tror at Ashley IKKE har sikret seg mot å måtte betale hele kontrakter til Pardew hvis han får sparken nå?

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1131 på: 14. Des. 2012, 16:59 »
Jeg tror ikke det er mulig å sikre seg mot å betale kompensasjon ved avskjedigelse av managere i den engelske ligaen. Jeg tenker i så fall at det ville vært en ulovlig kontrakt og at det da vil få et rettslig etterspill. Tror ganske sikkert at LMA (League Managers Association) vil ha et ord med i laget.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1132 på: 14. Des. 2012, 17:06 »
Det er vel mulig der ligger en eller annen forhåndsbestemt kompensasjonssum i kontrakten?
Ellers er jo Ashley fullstendig idiot - og jeg klarer ikke se for meg at han kan tenke så kort når det gjelder økonomi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1133 på: 14. Des. 2012, 18:17 »
Jeg tror ikke det er mulig å sikre seg mot å betale kompensasjon ved avskjedigelse av managere i den engelske ligaen. Jeg tenker i så fall at det ville vært en ulovlig kontrakt og at det da vil få et rettslig etterspill. Tror ganske sikkert at LMA (League Managers Association) vil ha et ord med i laget.
Jeg sier jo ikke at han ikke skal ha kompensasjon, men at han skal ha kompensasjon for hele kontraktstiden er nok usannsynlig. Tipper det er en forhåndsbestemt kompensasjon som Kristoffer sier.

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #1134 på: 14. Des. 2012, 18:22 »
Det er nok helt sikkert klausuler inne i bildet her, men det vil nok uansett være forholdsvis dyrt å sparke en manager med 7-8 år igjen på kontrakten.
Tipper det er løst slik at det blir billigere jo nærmere slutten man kommer...
Twitter: @Matserazzi

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1135 på: 14. Des. 2012, 18:23 »
Jeg tror fortsatt at han må betale for hele kontraktsperioden, og for meg virker dette mest sannsynlig. Men det gjenstår å se.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1136 på: 14. Des. 2012, 18:47 »
Tipper det er løst slik at det blir billigere jo nærmere slutten man kommer...
Ja noe annet ville jo vært merkelig... :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1137 på: 14. Des. 2012, 18:48 »
Jeg tror fortsatt at han må betale for hele kontraktsperioden, og for meg virker dette mest sannsynlig. Men det gjenstår å se.
Du må selvfølgelig få tro det, men etter å ha hatt Ashley som eier i noen år nå så trodde jeg folk hadde skjønt hva slags forretningsmann han er.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1138 på: 14. Des. 2012, 19:04 »
Jeg har nok skjønt hva slags forretningsmann Mike Ashley er. Han er slu. Men dette med at han skal ha sikret seg mot å betale Pardew full kompensasjon har jeg vanskelig for å tro lar seg gjøre.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1139 på: 14. Des. 2012, 19:26 »
Det som glemmes er at MA har fonne den "perfekte manageren" i AP. Er nok ikkje bare resultatene i fjor som er bakgrunn for APs 8 årskontrakt. Så tviler på AP ryker sjølv med nedrykk. Alan Pardew er uansett ein heilt grei manager og den beste løsninga for framtida. Ser ikkje eit bedre alternativi ialfall?.(Må huske på at dei aller aller aller fleste klassemanagere har som krav å få bestemme kjøp/salg.)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]