20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 661900 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1110 på: 12. Des. 2012, 14:21 »
God link!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1111 på: 12. Des. 2012, 14:23 »
Whenever somebody like myself criticises Pardew the main ?counter attack? his supporters use is ?well we finished 5th last season?. Yes, this is true. NUFC finished 5th last season under Alan Pardew?s leadership and received the manager of the year award for his achievement. No one is denying the good work overall AP did last year. However, even last year myself and others found ourselves frustrated at times. Which seems crazy now given how awful this season is but as great as last year was, we didn?t actually have that many performances you could genuinely say were impressive. Looking back you could count them using both hands and not be in danger of running out of fingers.

Var noe veldig kjent her....

Dette gjekk eg gjennom i ein kamptråd for eit par veker sidan. Det var ein imponerande sesong med nokre velkjente "Nufc all time low prestasjonar".

Eg er veldig einig i det han skriv om eit steg fram og 2 tilbake. Styret skaut seg sjølv i foten med å ikkje forsterka i sommar.

PS. Sjølvsagt må ein vurdera å sparka Pardew viss det ikkje har snudd innan 1.januar. Då snakkar me om å overleva i PL og då må drastiske tiltak til!
« Siste redigering: 12. Des. 2012, 14:26 av lgrinde »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1112 på: 12. Des. 2012, 14:31 »

Dette gjekk eg gjennom i ein kamptråd for eit par veker sidan. Det var ein imponerande sesong med nokre velkjente "Nufc all time low prestasjonar".

Eg er veldig einig i det han skriv om eit steg fram og 2 tilbake. Styret skaut seg sjølv i foten med å ikkje forsterka i sommar.

PS. Sjølvsagt må ein vurdera å sparka Pardew viss det ikkje har snudd innan 1.januar. Då snakkar me om å overleva i PL og då må drastiske tiltak til!

Han forklarer jo også å viser at vi forrige sesong ikke hadde så veldig mange GODE kamper som vi skulle ha det til.

Menja, vi får se hva som skjer fremover :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1113 på: 12. Des. 2012, 14:33 »
Utrolig godt skrevet, og han har utrolig gode poenger. Deler absolutt hans syn.

Jeg tenker at det selvfølgelig er hardt å sparke Pardew etter sesongen i fjor, og man skal kunne akseptere dårlige perioder i blant. Faktum er derimot at vi ikke har gjennomført en eneste god ligakamp denne sesongen på 16 forsøk!! Det er skandale.. Som han også poengterer så var vi dårlige i mange av kampene vi vant i fjor - og vi hadde en keeper som spilte 38 kamper i verdensklassen. Husker jeg var på st James i fjor da vi vant 2-1 over Fulham og vi ble pissa på. Krul hadde 3-4 usannsynlige redninger og vi skapte to målsjanser vi scoret på. Noe av det samme kan sies om flere av kampene i fjor, Wigan hjemme da vi vant 1-0, swansea borte osv.

Det jeg savner aller mest nå er gleden ved å se på Newcastle, se et lag som ønsker å score mål. Et lag som har en plan og filosofi man tror genuint på. Det eneste vi har fått servert denne sesongen er en svær lapskaus med gråstein. Jeg tror faktisk Pardew har mista grepet nå, og at han ikke vet helt hvordan han skal snu dette.

Jeg gir han de to neste hjemmekampene på å bevise noe, alt annet enn seier mot qpr og han bør gå asap. Kampen mot city vil jeg bedømme han ut fra forsøk, ide og prinsipper. Lærer man ikke av å tape kamper, så forblir man nede i sumpa og det er der jeg føler det ligger hos Pardew.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1114 på: 12. Des. 2012, 14:54 »

Han forklarer jo også å viser at vi forrige sesong ikke hadde så veldig mange GODE kamper som vi skulle ha det til.

Menja, vi får se hva som skjer fremover :)

Viss me ser på den sesongen med ambisjonane me hadde før den starta so trur eg ikkje ein kan klaga so veldig mykje. Då hadde eg i vertfall, forhåpning om ein 10-8.plass. Skulle tru me var Arsenal ;)
For all del, for kvar dårlege kamp som går so verte det vansklegare og vansklegare å forsvara Pardew og Co. Slik er det i fotballen. Eg både håpar og trur det skal snu. Me må likevel sei at me er i nedrykkstriden.
« Siste redigering: 12. Des. 2012, 14:56 av lgrinde »

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1115 på: 12. Des. 2012, 19:30 »
Veldig, veldig bra innlegg det der. Tar opp veldig mange ting som er veldig korrekt. Mye veldig her :)

Om Pardew skal sparkes eller få tid til å prøve å snu dette, er en litt annen debatt. Det som for meg er så veldig rart her inne, er at mange har så utrolig vanskelig for å se hvor utrolig mye feil Pardew faktisk gjør. Men kan gjerne si at han skal få mer tid, det er en veldig ærlig sak. Men å lukke øynene, nekte å innse hva som faktisk foregår, og lete seg i hjel for å finne andre unnskyldninger syntes jeg er helt på jordet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1116 på: 12. Des. 2012, 20:32 »
Synes ikke folk er blinde for Pardews feil, men prøver å være mer nyanserte. Det er forksjell på:

Alt er pardews feil! Vi har et dritbra stall som skal være i toppen unasett. Kinnear inn!

og

Spillerne spiller dårlig, skader, mangel og innvestering, pardew gjør også feil.

(satt på spissen selvfølgelig)

når det er sagt.. hvis denne formen fortsetter til januar må han gå lysene begynne å blinke hos MA.
« Siste redigering: 12. Des. 2012, 20:37 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1117 på: 12. Des. 2012, 20:56 »
En ting som Pardew ikke kan lastes for å ha gjort feil er at han ikke forsterka stallen i sommer - for jeg kan garantere at det ikke var Pardew som var grunnen til at vi feila i sommer.
Det som dog er høyst kritikkverdig er styringen av laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1118 på: 12. Des. 2012, 21:02 »
Whenever somebody like myself criticises Pardew the main ?counter attack? his supporters use is ?well we finished 5th last season?. Yes, this is true. NUFC finished 5th last season under Alan Pardew?s leadership and received the manager of the year award for his achievement. No one is denying the good work overall AP did last year. However, even last year myself and others found ourselves frustrated at times. Which seems crazy now given how awful this season is but as great as last year was, we didn?t actually have that many performances you could genuinely say were impressive. Looking back you could count them using both hands and not be in danger of running out of fingers.

Jepp. Du klipper og limer fra et annet innlegg eller artikkel ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1119 på: 12. Des. 2012, 21:16 »

Jepp. Du klipper og limer fra et annet innlegg eller artikkel ;)

Jepp, du har helt rett ;)

Det var fra artikkelen linket rett før, følte bare den traff slik ;)

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1120 på: 13. Des. 2012, 18:35 »
Eneste gode grunnen til å sparke Pardew nå ville vært om Wenger fikk sparken og vi fikk ham inn som erstatter.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1121 på: 13. Des. 2012, 18:37 »
Eneste gode grunnen til å sparke Pardew nå ville vært om Wenger fikk sparken og vi fikk ham inn som erstatter.

Tjaaeeh....eneste er det vel ikke  :P

Shola inn for Ben Arfa sist kamp - sier ikke så mye mer enn det. Men for øvrig; jeg er ikke enig i at vi skal drive å sparke Pardew nå. Hurtigutskiftning av trenere er ikke alltid den beste løsningen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1122 på: 13. Des. 2012, 22:29 »
Spark Pardew og få Shola inn som spelande manager.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1123 på: 13. Des. 2012, 23:24 »

Tiltredes.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1124 på: 14. Des. 2012, 00:26 »
Går med på denne også.