20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 661394 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #1020 på: 25. Nov. 2012, 17:24 »
Uenig

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1021 på: 25. Nov. 2012, 17:53 »
 :coloccini:

Den 8års kontrakten kan bli ei dyr blemme om dette forsetter.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1022 på: 25. Nov. 2012, 17:54 »
Han må ikke gå, men han må gro et par baller, for akkurat for øyeblikket fremstår han som ei feig fitte. Når noe ikke funker for 'nte gang på rad er det lov å prøve noe nytt.
Nei.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #1023 på: 25. Nov. 2012, 18:08 »
100 % enig med Boris. Gleder meg forøvrig til å høre hva han sier etter kampen idag. Hvis han kommer med noe vissvass om folk er ute, så er det veldig feigt. Han må jobbe etter det som er tilgjengelig, og det er absolutt mulig at det laget vi stilte med til start skal kunne slå Soton.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1024 på: 25. Nov. 2012, 18:09 »
0 poeng etter matcher mot Hammers, Swansea og Soton er ikke bra nok, overhodet. Fins ingen gode nok unnskyldninger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1025 på: 25. Nov. 2012, 18:18 »
Det blir mye kritikk av Pardew nå, og noen vil påstå det er mer komplekst enn å skylde på Pardew. Men han har faktisk det fulle ansvaret for at laget er kollektivt skakkkjørt. Det blir for dumt å skylde på at enkeltspillere som Colo, Ben Arfa og Cabaye er ute. Laginnsatsen er forferdelig for tiden.
Pardew fikk mye gratis når han tok over laget - det var en samlet spillergruppe i kombinasjon med god flyt. Jeg gidder ikke å hyle "Pardew out". Men gir det en sjanse til å se hvordan han takler denne utfordringen. Uansett kan vi jo ikke frede Pardew dersom dette fortsetter når vi skriver 2013 og det ligger det an til nedrykkskamp.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1026 på: 25. Nov. 2012, 18:28 »
Pardew må gå? Anyone?

Ja, Mark Hughes og Ivar Hoff er jo ledige. Eller hva med å prøve  'Joke In Ear' på nytt. Har sikkert noen unfinished business i NUFC han. Det samme kan vel sies om Souness, ledig på markedet er han også.

Jeg synes ihvertfall man bør opprettholde hyppigheten av managerbytte, og da er det på høy tid med en ny manager.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1027 på: 25. Nov. 2012, 18:32 »
Pardew skal ikke gå enda men, og det er et stort men. Nå er det en mini krise i klubben. Tap mot Stoke og Wigan da vil jeg påstå det for alvor er krise. Jækla tøft program i jule perioden. Det som iallefall er krystallklart er at det må handles i januar. Skjer ikke det denne gangen så mister jeg faktisk alt håp om denne klubben.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1028 på: 25. Nov. 2012, 18:41 »
Han skal ikkje gå, men det er jo ein del varsellamper som lyser raudt no. For det første er Ashley og kva han kan henta inn som alternativ ein god nok grunn til å la Pardew få meir tid på å snu dette.

Det er ikkje so enkelt, sjølv om ein del her inne trur det er det.

Det eg krever etter kampen idag er ein beklagelse frå Pardew og kapteinen vår. Dette trur eg er den dårlegaste prestasjonen eg har sett på fleire år.

Det er berre å innstilla seg på 2 tøffe kampar mot Stoke og Wigan. Det kan fort verte 2 nye tap.
« Siste redigering: 25. Nov. 2012, 18:43 av lgrinde »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1029 på: 25. Nov. 2012, 18:52 »
Det er berre å innstilla seg på 2 tøffe kampar mot Stoke og Wigan. Det kan fort verte 2 nye tap.
Om så skjer tipper jeg det er det siste Pardew gjør som nufc trener. Fem tap på rappen er det ikke mange som godtar. Selv ikke klubber som Reading og wigan.

Severin

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1030 på: 25. Nov. 2012, 19:04 »
Flere ting som taler for at Pardew får fyken:
1. Ingen plan i det offensive spillet.
2. Ingen kontroll på det defensive spillet når Colo ikke spiller.
3. Gode spillere ser ut som om de begynner å miste selvtilliten(Krul er ikke like sikker som i fjor, Jonas er dårligere enn vanlig, Cisse har vært skuffende hele året)
4. Den viktigste: Resultatene har vært uakseptable.

Må legge til at jeg ikke tilhører "Pardew-out"-klanen men at jeg bare mener at noe må skje om vi ikke skal ta et nytt år i CCC.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1031 på: 25. Nov. 2012, 19:05 »
Skal også huske på arbeidsbetingelsene til Pardew. Vi hadde en crappy transfersommer, og jeg er vel ganske sikker på at Pardew egentlig var voldsomt skuffet over at vi ikke styrka førsteelleveren i sommer. Begynner å få troa på at Anita vil spille seg varm i trøya etterhvert og bli en god spiller for oss med tiden. Men vi må spille med de samme, svake spillerne straks vi får et par skader. Og når vi visste vi skulle ha et mye tøffere kampprogram med EL så måtte det vel gå slik det har gått.

Det jeg dog reagerer på med Pardew er at han tenderer til å fremstå litt konservativ og handlingslammet - og lite villig til å endre på ting som åpenbart ikke fungerer. Et greit eksempel er at vi har vært direkte håpløse på dødballer helt siden Joey Barton dro fra klubben. Det er samme elendighet gang på gang og jeg syns det er helt ufattelig at vi tilsynelatende ikke har gjort noe for å endre på det. Cabaye har en fantastisk høyrefot - og Ben Arfa en fantastisk venstrefot, så problemet ligger ikke der. Og nå tror jeg rett og slett vi bør innse at vi trenger tre mann sentralt i banen - for å unngå å bli utspilt på midten. Ren 4-4-2 er utgått på dato.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1032 på: 25. Nov. 2012, 19:07 »
Årets manager i fjor skal vi liksom kaste på hodet og ræva ut fordi han har spillemateriell og størrelse på stallen som tvinger han til å bruke Obertan, Perch og Williamson i nærmest hver kamp?

At han bør se at Cisse-Ba ikke er noen dødelig kombo (mye pga Bas enorme ego foran mål) er klart. Det er jeg enig i. Og resultatene nå er helt jævlige - i tillegg til måten vi spiller på. Men kan Pardew lastes for det?

Det jeg er enig i blant "Pardew out"-bermen er:

1. Han suger taktisk når vi ligger under.
2. 4-4-2 fungerer ikke med det Newcastle-mannskapet vi har nå.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1033 på: 25. Nov. 2012, 19:08 »
4-3-2-1

Krul
Santon-S.Taylor-Colo-Jonas
Anita-Tiote-Cabaye
Ben Arfa-Ferguson
Ba

Bort med 4-4-2

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1034 på: 25. Nov. 2012, 19:09 »
Ikke vits i å spille med Cisse for øyeblikket i ligaen. Smerter meg å si det - men han er så svak for tiden at det er vondt å se på.