20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 663852 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #975 på: 09. Nov. 2012, 19:18 »
Innlegget applauderes!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #976 på: 09. Nov. 2012, 20:39 »
...fra flere hold.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #977 på: 09. Nov. 2012, 21:03 »
Bra innlegg.

For meg kommer det an på pris. LFC er nok ikke kjempegira på å selge han tilbake til oss for småpenger. Det ville vært ydmykende og i tillegg så er vi en av deres nærmeste konkurrenter på tabellen for tiden. Kan vi få han for under 15m så ville jeg gladelig tatt imot han. Da får vi nok en spiller med en enorm trang til å vise seg frem og vinne fansen tilbake.

Nolan ville jeg kun tatt imot gratis. Herlig mann, men bør ike kjøpes inn og stå i veien for andre kjøp eller en av unggutta våre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #978 på: 09. Nov. 2012, 21:08 »
Nolan er nok ikke noe veldig reelt alternativ på grunn av både pris, alder og lønn - så det er bare å glemme.
At Pardew derimot liker Carroll og ser på ham som han så på Dean Ashton virker åpenbart - og han passer bra inn i Pardews gameplan. Vi hadde hatt grusomt stor bruk for ham denne sesongen - det er det liten tvil om. Jeg har lenge håpet at vi henter Carroll tilbake - og jeg håper vi kan få i land en god avtale. Med en Ba som er veldig linka til LFC og den ufine klausulen hans - kan det være mulig å bli enig om en byttehandel hvor vi antakeligvis må ut med et mellomlegg?
Ikke at jeg vil miste eller selge Ba - men jeg anser det som noe som kanskje blir å skje uansett om ikke Ba viser vilje til å skrive under ny kontrakt snart.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #979 på: 09. Nov. 2012, 22:24 »
Men mi let no han ikkje gå til Liverpool! So lenge det ikkje er nok eit latterleg tilbod!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #980 på: 10. Nov. 2012, 04:37 »
Med tanke på at klausulen hans er aktiv hvert eneste vindu tydeligvis er det ikke sikkert vi har noe valg. Er dritredd for at LFC legger 7 mill på bordet allerede i januar, jeg.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #981 på: 10. Nov. 2012, 18:57 »
AP snakket jo om denne klausulen i et intervju på BBC nylig, så den tror jeg nok er reell.
Jeg tror faktisk IKKE Pool er interessert i BA, av en eller annen merkelig grunn. Jeg tror nok de heller slenger pengene sine etter Klaas Jan Hunterlaar. BA blir nok dermed kun i sirkulasjon på slutten av vinduet, noe som jo egentlig bør bekymre oss sterkt, de tidligere overgangsvinduene våre friskt i minne...

Jeg vil gjerne ha en AC tilbake, nettopp fordi Cisse/Ba vil nyte godt av en sånn spissmakker, samt at HBA/Fergie får ett skikkelig oppspillspunkt å treffe med innleggene sine

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #982 på: 10. Nov. 2012, 19:12 »
Er jeg den eneste som bekymrer meg for Cabaye for øyeblikket? Mener da å huske at en av grunnene til at han ville komme til Newcastle var fordi under møtet med Pardew var Pardew innstilt på at Newcastle skulle bli et spillende lag, hvor midtbanen også får være med å leke seg? Eller husker jeg helt feil? Håper jeg husker feil, hvis ikke blir vel han å finne et lag hvor han også kan få beføle den vakre fotballen.

I år har Newcastle spilt en type fotball selv Tony Pulis og Stoke ler av. I fjor fikk Newcastle latterlig mye skryt av andre lags supportere, siden det var underholdende for nøytrale folk og. I år blir Newcastle slaktet av alt og alle.

Og jeg var negativ til carrlol fordi jeg trodde Newcastle var på vei til å bli et meget underholdende og spillende lag. Men jeg tok åpenbart feil, for Newcastle var på vei til å bli ligaens flaueste lag hva type fotball angår. Sånn som ting er nå kan vi hente både Crouch og carroll, samt et lass med grisehøye basketballspillere.
Nei.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #983 på: 10. Nov. 2012, 19:21 »
Har ein følese av at Ba går til ein klubb uten for England, om han går i januar.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #984 på: 10. Nov. 2012, 19:26 »
Hva er denne uttalelsen fra Pardew om at vi skylder Carroll mye. At vi har brukt penger klokt den siste sesongen har da fint lite med Carroll salget å gjøre. Er vel strengt tatt kun Cisse det er burkt Carroll penger på. Ja vi er en god del bedre rustet når det gjelder økonomien for klubben, men ikke transfers..

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #985 på: 10. Nov. 2012, 19:26 »
Er jeg den eneste som bekymrer meg for Cabaye for øyeblikket? Mener da å huske at en av grunnene til at han ville komme til Newcastle var fordi under møtet med Pardew var Pardew innstilt på at Newcastle skulle bli et spillende lag, hvor midtbanen også får være med å leke seg? Eller husker jeg helt feil? Håper jeg husker feil, hvis ikke blir vel han å finne et lag hvor han også kan få beføle den vakre fotballen.

I år har Newcastle spilt en type fotball selv Tony Pulis og Stoke ler av. I fjor fikk Newcastle latterlig mye skryt av andre lags supportere, siden det var underholdende for nøytrale folk og. I år blir Newcastle slaktet av alt og alle.

Og jeg var negativ til carrlol fordi jeg trodde Newcastle var på vei til å bli et meget underholdende og spillende lag. Men jeg tok åpenbart feil, for Newcastle var på vei til å bli ligaens flaueste lag hva type fotball angår. Sånn som ting er nå kan vi hente både Crouch og carroll, samt et lass med grisehøye basketballspillere.
Det kommer kanskje som en bombe, men det finnes en mellomting boris...
husk at Cabbe ikke har bidratt til storspill selv ennå, tiote har vært skadet/suspendert store deler av sesongen. det samme med Colo og Saylor.
Alt dette tatt i betraktning (Altså konsekvensen av å spille Willo og Perchinio fast store deler av sesongen), synes jeg ikke vi skal krisemaksimere riktig ennå

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #986 på: 10. Nov. 2012, 19:35 »
Jeg er fult klar over at det finnes en mellomting, og jeg synes Newcastle balanserte det fint forrige sesong. Da spilte laget ofte forskjellig etter hva slags lag vi møtte, i motsetning til år hvor det har vært det samme drittet i kamp etter kamp.

Mot liverpool hadde vi 5-10 minutter eller noe hvor laget spilte ball, og laget spilte ut liverpool. Ting gikk i et fint tempo, og bevegelsene rundt ballfører var bra. Så begynte de å slå de lange ballene igjen, og alt gikk til helvete, for da tok liverpool over med en gang. Med mindre jeg har drømt, da. Håper det er ekte og at det faktisk skjedde.
Nei.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #987 på: 10. Nov. 2012, 19:54 »
Enig med Boris. Synes spillet så langt denne sesongen er dønn kjedelig, og veldig lite produktivt i tillegg.

Jeg er stor fan i å spille 4-5-1 / 4-3-3 / 4-2-3-1 fordi jeg vil ha Cabaye høyere i banen med 2 sentrale bak seg - Tiote og Sissoko helst :) - og fordi jeg vil gi Ben Arfa mest mulig frie tøyler fremover. Jeg skjønner ikke hva vi skal med Carroll, da 1 spiss er nok der fremme og han skal være en avslutter (Senegal).

I tillegg skjønner jeg ikke hvorfor vi skal reklamere til BBC at AP vil ha AC tilbake. Hva faen?
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #988 på: 10. Nov. 2012, 20:28 »
Jeg skjønner ikke hvorfor folk tror at vi MÅ spille utelukkende pælmefotball bare fordi vi eventuelt hadde henta Carroll hjem. Hammers gjør etter mitt syn ikke det denne sesongen - de varierer ganske bra. Å ha en spissferdighet som Carroll i laget vil være en styrke - for etter mitt syn har vi får få slike spissferdigheter i laget.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #989 på: 10. Nov. 2012, 23:23 »

Eg skjønnar ikkje denne samanlikninga med Stoke? Har du nokre tal som bekreftar denne påstanden din? At me ikkje har hatt ein heile god kamp til no i sesongen er ikkje for meg det same som at me er dårlegare og spelar dårlegare enn for eksemepl Stoke.
Forrige sesong spelte me etter mi meining eit par hakk øve emne og me har ikkje forsterka noko særleg so med då formsvikt på dei beste spelarane so er det vertfall ein årsak til det svake spelet me har sett. Og so har det vore litt bra til tider og. Det er om å gjera verta kvitt denne "Dr Jekyll og Mr Hyde - formen", der me er veldig gode i periodar av kampen for so å sjå ut som eit heilt anna lag som er heilt utruleg dårleg...