20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 659490 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #945 på: 27. Sep. 2012, 22:56 »
Åtte år er uvanlig lenge, men det er all grunn til å tro at vi har et sikkerhetsnett som gjør dette ganske ufarlig hvis resultatene plutselig skulle snu totalt.

Pardew og hans stab har gjort en veldig god jobb og fortjener denne belønningen. Jeg synes også vi supportere har fortjent at Newcastle endelig er i stand til å tenke langsiktig. Ordet kontinuitet har alltid vært et fremmedord i Newcastle. Men nå ser det lovende ut.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #946 på: 27. Sep. 2012, 23:24 »
Dette vil jo gi Pardew og co mer sikkerhet også, med mulighet til å tenke langsiktig med f.eks speiding og spillerkjøp.

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #947 på: 28. Sep. 2012, 01:27 »
OG er det Nile Ranger øverst til venstre der eller ? Han har beefet seg opp ser jeg. Shola ambitions !

http://www.nufc.co.uk/articles/20120927/your-201213-magpies-squad_2281670_2931550
Det er det. Synd at det gikk som det gikk med Ranger.

Sykt at Pardew fikk åtte år. Det er jo nesten umulig å si hvor klubben er om ett år, og da blir åtte år en evighet i perspektiv. Sitter Pardew i 2020 kan vi alle fall anta at vi har vunnet noe :)
« Siste redigering: 28. Sep. 2012, 01:30 av akselho »
Black and white since 1996

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #948 på: 28. Sep. 2012, 07:58 »
Synes dette er en fantastisk nyhet jeg. :toon:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #949 på: 28. Sep. 2012, 10:40 »
Stabilitet er noe vi har manglet i klubben, saa dette er jo ganske utrolig. Under Everton kampen sa sky kommentatoren at Pardew var den 8. Newcastle manageren Moyes hadde mött... Naar det gjeder lange kontrakter har de ogsaa gitt Tiote,Krul, Colo lengre kontrakter.  Enig med det Andymag sier med tanke paa speiding og kjöp..

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #950 på: 29. Sep. 2012, 18:18 »
Laget om 8 år (om du ser bort ifrå spelarkjøp/salg og at alle som er fødd i 1985 eller tidl. har lagt opp)

Keeper: Tim Krul - 32 år
Høgreback: James Tavernier - 29 år
Midtstopper: Steven Taylor - 34 år
Midtstopper: Curtis Good - 27 år
Venstreback: Davide Santon - 29 år
Høgreving: Hatem Ben Arfa - 33 år
Sentralmidtbane: Cheick Tiote - 34 år
Sentralmidtbane: Gael Bigirimana - 27 år
Venstreving: Shane Ferguson - 29 år
Spiss: Adam Campbell - 25 år
Spiss: Sammy Ameobi - 28 år

Berre for å sette ting i perspektiv!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #951 på: 29. Sep. 2012, 18:24 »
Hehe. Morsomt.

Dog er det ikke særlig realistisk at alle unggutta slår til. Men hvis vi om åtte år kan se en grunnstamme av spillere som har vært her i 5-10 år sammenhengende og noen enda lenger, pluss tre-fire nye spillere, så skal vi være meget godt fornøyde.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #952 på: 29. Sep. 2012, 18:27 »
Vuderte å sette opp Alex Gilliead opp på spiss istaden for Sammy. Sidan eg trur neppe Sammy er der om 8 år(dog, det sa me om Shola for 8 år sidan også  ::p )

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #953 på: 29. Sep. 2012, 18:38 »
Spiss: Shola Ameobi - 38 år (mål pr. kamp 0.06, mål pr. kamp mot sunderland 3.0)  :toon:

Peter

• Gjest
« Svar #954 på: 29. Sep. 2012, 23:33 »
Ben Arfa som en leken, rufsete litt graahaaret mann med kone og 2 barn... hehe det kan jeg se for meg :D

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #955 på: 29. Sep. 2012, 23:56 »
Spiss: Shola Ameobi - 38 år (mål pr. kamp 0.06, mål pr. kamp mot sunderland 3.0)  :toon:
Har et ganske respektabelt snitt mot Barca også ;)

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #956 på: 09. Okt. 2012, 22:29 »
Vanligvis liker jeg ikke å reklamere noe, men student-tven til newcastle university posta et innslag jeg synes er deleverdig  :D
http://www.youtube.com/watch?v=CM5cpwJr_ZY&feature=youtu.be

Bakgrunn:
Da Alan Pardew overtok som ny manager gikk Henry Winter fra The Daily Telegraph ut og sa at dersom AP så ut kontrakt sin, skulle han hoppe i tyne-elva
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2211613/Henry-Winter-swim-Tyne-losing-bet-Newcastle-boss-Alan-Pardew.html
Gan canny doon Toon!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #957 på: 09. Okt. 2012, 22:39 »
Takk for linken!  :thumbu:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #958 på: 10. Okt. 2012, 09:42 »
Noko som eg er skuffa øve er at Pardew ikkje har løyst "problemet" me har på topp med Ba og Cisse. Per dags dato so fungerar ikkje dei ilag og dette hemmar oss veldig. Dei er jo 2 spissar i verdsklassa. Det må då vel gå an å få dei til å fungera i same lagoppstilling?
Dette merkar eg går utøve min tillit til Alan Pardew som manager.

PS. Eg meinar sjølvsagt ikkje at han skal få sparken...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #959 på: 10. Okt. 2012, 09:57 »
Ja, det skal være mulig å både Ba og Cisse til å fungere godt SAMMEN på banen. Men det virker som at det er elementer ved begge spillerne som gjør at det kan ta tid. Hver for seg passer de godt inn i laget. Det har ikke vært noen stor jobb. Men å få de til å passe godt til hverandre er åpenbart en langt større jobb.

Jeg vil se an hvordan dette utvikler seg utover sesongen, før jeg vil kritisere Pardew. Jeg er sikker på at de jobber med det på treningsfeltet. Og jeg er sikker på at det kommer til å løsne med tiden.