20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660387 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #735 på: 27. Mars 2012, 22:00 »
"har fortsatt trua"? Å fortsatt ha troen på Santon burde vel egentlig være en selvfølge. Han er bare 21, og han har både hatt bra og dårlige kamper. At han har vært på benken et par kamper har ingen betydning. Vi husker jo alle Enrique. At noen i det hele tatt holder på å avskrive han allerede, er egentlig bare idiotisk. (Nei, jeg snakker ikke om deg.)
« Siste redigering: 27. Mars 2012, 22:03 av Eriksen »

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #736 på: 27. Mars 2012, 22:06 »
"har fortsatt trua"? Å fortsatt ha troen på Santon burde vel egentlig alle her inne ha. Han er bare 21, og han har både hatt bra og dårlige kamper. At han har vært på benken et par kamper har ingen betydning. Vi husker jo alle Enrique. At noen i det hele tatt holder på å avskrive han allerede, er egentlig bare idiotisk. (Nei, jeg snakker ikke om deg.)

Skjønte det og jeg skriver også at jeg fortsatt" har trua" fordi jeg ser noen her inne som har gitt opp håpet allerede og det er håpløst.. Er det noe Pardew har vist, er det at spillerne som er trofaste mot hans måte å spille på og laget, så får de flere sjanser til å vise seg frem..selv om fansen ikke ønsker dem på banen.
Santon kommer til å bli bra og viktig fremover om han får tillitt og flere sjanser til å gjøre feil, men fortsatt starter kamper etter det.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #737 på: 27. Mars 2012, 22:12 »
Meget flott post, Filla.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #738 på: 27. Mars 2012, 22:23 »
Ja, flott post forresten! :D

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #739 på: 28. Mars 2012, 08:12 »
Yep bra post. Og som flere har sagt, Santon må få mer tid. Han har hatt noen virkelig gode kamper, noen usynelige kamper og noen ikke så gode kamper. Men han er kun 21 år og at potensialet er der kan vel alle se...

Jeg har også fremdeles trua!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #740 på: 28. Mars 2012, 08:19 »
Bare for å minne dere alle om at?
Hvordan var Enrique den første sesongen? Hvordan gjorde han det de kommende sesongene?
Jeg har iallefall troa :happy:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #741 på: 28. Mars 2012, 19:58 »
Jeg har trua, men hadde større tro på Enrique. Enrique var komplett fysisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #742 på: 29. Mars 2012, 10:18 »
Enrique var klart best defensivt fra første stund i Newcastle. Han hadde det fysiske på plass, ble ikke kalt okse for ingenting. Problemet var stabiliteten og ikke minst hans offensive bidrag. Han var ikke noen veldig presis pasningsspiller, og han var ikke i stand til å slå innlegg (han turte jo knapt bevege seg over midten).
Men defensivt hadde han som regel brukbar kontroll.

Santon har dessverre skuffet meg hva gjelder defensive bidrag. Det viktigste for en back er å kunne forsvare eget mål, men der har det dessverre skortet en del for Santon, og jeg har ikke sett noe av den unge, talentfulle Inter-backen som hadde Ronaldo i lomma i en CL-kamp.

Men den kampen er jo også et eksempel på at Santon åpenbart har det i seg. Det gjelder bare å få det ut. Det har han ikke greid hittil, men jeg er sikker på at det kommer seg.

Jeg går dog imot strømmen, og ser gjerne at Santon fortsetter på benken inntil videre, og ser heller at Raylor kommer inn igjen på venstrebacken. Raylor er ikke noe hurtigtog, men han er rutinert og han er bedre defensivt enn Santon (foreløpig).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #743 på: 29. Mars 2012, 10:46 »
Det er jo flere som har leget med Ronaldo i en kamp før, trenger ikke bety han tilhører toppklassen ;)

Men når det kommer til Santon tror jeg det bor mye i gutten og vi kommer til å få stor glede av han i fremtiden om vi bare bruker han riktig og matcher han riktig. Vil også få han over på høyre hvor jeg tror han vil føle seg enda mer tilpass.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #744 på: 29. Mars 2012, 10:47 »
"Den nye Maldnini".  :blink: Er desverre langt i frå det, men han må uansett få heile neste sesong på seg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #745 på: 29. Mars 2012, 12:41 »
Jeg husker ikke Enrique som noen redd spiller offensivt heller. Det Enrique skortet mest på var ting som det å avlevere ballen til rett tid, og det rent forsvarstaktiske. Offensivt syns jeg alltid Enrique har vært veldig undervurdert - selv om han tallmessig står med få assists og slikt var vi absolutt best langs venstresiden de to foregående sesongene hvor Jonas og Enrique hadde et herlig samspill.

Uansett - jeg har troa på Santon, antakeligvis som høyreback i det lange løp. Dog, jeg ser ikke det samme potensialet i Santon som Enrique rett og slett fordi Enrique var komplett fysisk og ble så sjukt god defensivt. Ville ikke bytta Enrique for noen venstreback i ligaen mens vi hadde ham, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #746 på: 29. Mars 2012, 12:59 »
Enig med Kristoffer, men eg trur Santon kan bli heilt rå på høgrebacken. Invester i ein ny venstreback (Pieters) og la Santon vokse på motsatt side. Simpson har gjort det bra, men ikkje god nok om vi vil kjempe lenger oppe på tabellen!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #747 på: 29. Mars 2012, 13:01 »
Også enig med deg der! Få inn en venstreback og la Santon vokse på motsatt side - så kan dette bli riktig så bra!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #748 på: 29. Mars 2012, 16:07 »
Santon kan godt bli matchet på høyreback. Men jeg synes det er en stor fordel at han også kan spille på venstre. Det er ikke alle som er i stand til det. Men jeg mener Santon uten store problemer er i stand til det. Jeg tror mye av de samme problemene vil kunne komme også på høyre. At han er for dårlig taktisk defensivt, og for lite duellsterk. Det er dog ting man kan jobbe med. Og hvis man får det på plass, er det ingenting i veien for at han kan bli knallgod, også på venstrebacken. Selv om han nok er bedre på høyre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #749 på: 30. Mars 2012, 13:24 »
Vet ikke hvor jeg skulle putte dette, men hvorfor har det blitt sånn at vi bruker en høyrebeint spiller (santon) på venstre back (ja vet noen sier han er like god med begge, men ser ikke sånn ut igrunn), en høyrebeint ving (jonas) på venstre og en venstre beint ving, på høyre kant (ben).
Ser jo fordelen med at ben arfa er jævlig god til å skjære inn i banen, så der er det igrunn greit. Men høyre beinet til jonas er klart bedre enn venstre beinet og han burde foret spissene våres med noen gode innlegg i nyogned. Santon har en lei tendens til å skjere inn i banen han med, og det er ikke altid heldig at en back oppererer inne sentralt med balltap.
Hadde vært greit å se hvordan de klarte seg om de byttet side, men fordelen blir at det blir vannskelig og forsvare seg når alle kantene våres unntatt simpson, har muligheten til å gå på skudd og innlegg.
Tror ikke det er så mange lag i en rein 4-4-2 formasjon som bruker det oppsettet fast.