20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 660329 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #750 på: 30. Mars 2012, 16:49 »
Vi har ingen venstrebente backer, så Santon er det klart beste valget der. Santon er pr. dags dato etter min mening svakere defensivt enn Simpson, så at han får Jonas foran seg er derfor ganske naturlig. Hverken Jonas eller Ben Arfa er typiske innleggsvinger uansett, men liker å skjære inn i banen. Ben Arfa er jo livsfarlig på høyrekant, og mye bedre der enn på venstre.

Peter

• Gjest
« Svar #751 på: 30. Mars 2012, 22:00 »
Newcastle manager Alan Pardew admits he is aiming to secure a place in Europe or win a trophy within the next three years.
(...)
He said: "You want to be in there competing, and we have done that.

"Whether we get a European place will probably be decided by fate more than anything. We have had a great season regardless of the European spot, and we want to do that again next year.

"By hook or by crook, in the next three years it would be nice to get some sort of European football or win a trophy. That's the goal.

http://www1.skysports.com/football/news/11095/7637986/

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #752 på: 30. Mars 2012, 22:02 »
Just got back from a talk in with Pards at Dunston Fed tonight. Some key things he said

- We are more or less there with player and club in getting a top quality CB in in the summer. Obviously didn't say who it was though but he was very confident.

- Andy Carroll sat down and told Pardew that he wanted to leave on that day when the £35m bid came in. Pardew blames his agent. Something interesting Pardew said was that if a player is anything less than 100% committed to the club then as long as the price is right they will be allowed to leave and we'll just go out and get someone better. He says there's a huge difference between a player being 90% committed and 100% committed and he only wants players who are 100% committed at the club.

- Pardew really regrets that Enrique had to leave. He said that the scars with the regime were too deep for him to fix but losing him was a hammer blow. Santon was brought in as a young defender and we've just muddled through at LB this season.

- Coloccini and Tiote are the two most influential and important players. Colo for obvious reasons, calming influence etc. Tiote because he goes absolutely all out every time he plays, including in training where he has been known to 'smash' Dan Gosling and Cabaye
Incidentally Tiote is training tomorrow and he's very hopeful he'll be available for Sunday.

- He's really concerned about Sunday because he really isn't sure on what the Liverpool team will be. Usually he has a good idea but this time he isn't sure so he thinks the subs will play a vital role.

- We tried to sign Oxlade-Chaimberlain but couldn't afford him.

- There is a big problem with the attitude of youth players. Young players come in and think they've made it when in reality they're a million miles away. That's why so many have been released this year.

- Demba Ba is not interested in the money and, although he's worried he might leave, he really thinks the fans could have a huge part to play in making him stay. He has got a release clause in his contract but Pardew says that he thinks Demba might stay. Having said that the club are making contingency plans in the event that the likes of him and Tiote want to leave.

- HBA is the best player he has ever worked with (including Tevez) but he is immensely difficult to manage as he is such a complex character. He has given him a lot of time to recover from his injury and to get used to the game and now is the time for him to shine. Really positive stuff on HBA.

All in all it was really good and he said some very interesting stuff. He comes across as really intelligent, very committed and proud to be manager. Really diligent and he clearly wants to do his best. He has a lot of self confidence.

Christian

• Gjest
« Svar #753 på: 30. Mars 2012, 22:11 »
Fantastisk å lese, det du la ut Daniel. Kva er kilden til dette btw?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #754 på: 30. Mars 2012, 22:12 »
Så det bare på N-O jeg. En som hadde skrevet det på et annet forum.

Christian

• Gjest
« Svar #755 på: 30. Mars 2012, 22:13 »
Ok, får håpe det stemmer. For det var meget oppløftende å lese.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #756 på: 30. Mars 2012, 22:14 »
Jepp, det var det. Gledelig!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #757 på: 30. Mars 2012, 22:44 »
Så Carroll fortjener all dritten han får - er det så å forstå? :)

Men ja - veldig fint. Likte spesielt dette med Hatem ;D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #758 på: 31. Mars 2012, 00:20 »
Fint å høre at vi faktisk prøvde oss på en spiller som Chamberlain! Bra intervju. Jeg var litt tvilende til Pardew for ikke lenge siden, men har begynt å like han mer og mer i det siste.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #759 på: 31. Mars 2012, 00:47 »

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #760 på: 31. Mars 2012, 02:05 »
Var redd han skulle bli ashleys nikkedukk når han kom, men han virker å ha full styring på det meste. Spillergruppa virker også å ha enorm respekt for han, har vel ikke vært en eneste spiller som har klaget til aviser o.l denne sesongen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #761 på: 01. April 2012, 12:55 »
Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde sett for meg en Souness light. En erketypisk britisk manager av den gamle skolen, som ikke har peiling på taktikk. Sånn sett har han langt overgått mine forventninger.
Når det er sagt, jeg har fortsatt en og annen høne å plukke med han, så jeg er ikke helt overbevist ennå.

Men han er åpenbart tydelig og klar overfor spillegruppa, han er ikke fastlåst til én formasjon og én taktikk. Det er bra. Men han kan fortsatt bli litt mer offensiv i tankegangen, og være litt mer føre var i forhold til spillerlogistikken. Jeg skjønner at det er begrensede ressurser, men vi burde ærlig talt hatt en ekstra midtstopper i stallen. Tre midtstoppere pluss Perch har aldri vært i nærheten av bra nok. For Steven Taylor er ALDRI skadefri en hel sesong.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #762 på: 02. April 2012, 19:36 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #763 på: 02. April 2012, 19:42 »
Hehe. I all rettferdighet - det er ikke mange her inne heller som kan slå seg på brystet og si at de virkelig, genuint hadde troa på at Pardew kom til å være noen forbedring da :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #764 på: 02. April 2012, 19:49 »
Nei, det skal jeg absolutt ikke påstå. Det er bare så sykt kult å se Karlsen ta feil, for han er så sykt arrogant og har en voldsom jeg-vet-best-attitude.