20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 663308 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Simmi

• Gjest
Sv: Alan Pardew
« Svar #720 på: 20. Mars 2012, 15:00 »
Jeg er til en viss grad enig med deg, Panzer. Presterer man bra på trening, bør det være gode muligheter for spill. Men nå står det faktisk bare at Gosling har jobbet hardt. Jeg mener ikke at det alene kvalifiserer til spilletid. I tillegg er jo Gosling på vei ut av klubben, så hvorfor ikke sette inn på en spiller som har en fremtid i Newcastle-trøya?

Du er sikkert uenig med meg, men da får vi bare være enige om å være uenige.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #721 på: 20. Mars 2012, 15:22 »
Er han på vei ut av klubben?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #722 på: 20. Mars 2012, 16:30 »
Ja, skal vi tro lokalavisene er Gosling sammen med Løven, Ranger og Guthrie på vei ut. Helt greit - skadene virker til å ha satt han alt for mye tilbake. Ser ut som en elendig versjon av Kevin Nolan in my humble opinion.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #723 på: 20. Mars 2012, 18:29 »
Jeg regner med at jobber hardt også tyder på gode prestasjoner på trening. Han har i tillegg trent med gruppa en stund nå, og Vuckic vært i Cardiff. Vil heller også se en Vuckic, men var vel også mer en kamp for en med stor motor enn kreative Vuckic.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #724 på: 20. Mars 2012, 18:51 »
Vil heller også se en Vuckic, men var vel også mer en kamp for en med stor motor enn kreative Vuckic.
Pardew er det deg??? ;D

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #725 på: 20. Mars 2012, 20:36 »
Vil heller også se en Vuckic, men var vel også mer en kamp for en med stor motor enn kreative Vuckic.
Pardew er det deg??? ;D

:happy:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #726 på: 20. Mars 2012, 22:39 »
Pardew er det deg??? ;D

Ruud? ???

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #727 på: 22. Mars 2012, 11:45 »
Pardew er det deg??? ;D

Hadde det enda vært så vel ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #728 på: 22. Mars 2012, 11:51 »
Pardew er det deg??? ;D

Ruud? ???

Ja?
« Siste redigering: 22. Mars 2012, 13:20 av snkz »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #729 på: 22. Mars 2012, 13:17 »
Det som sette meg på sporet var ditt sakn av "Sexy fotball"...

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #730 på: 22. Mars 2012, 13:22 »
Wat een detective u Igrinde;)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #731 på: 23. Mars 2012, 15:29 »
Genial man-management for å opprettholde god stemning i gruppa. Hvis han har vært bedre enn Vuckic på trening så ser jeg ikke problemet? Er jo der grunnlaget for spill skal legges. Kan ikke slutte å gi han sjanser fordi han har hatt et par dårlige kamper.

Enig. Personlig skulle jeg også likt å se Vuckic istedet, men hvis Gosling gir mer og får til mer på trening syns jeg det er et fair argument.

Også enig.
Jeg var på et seminar denne uka der vi hadde leid inn Kjetil Rekdal til å snakke om Teambuilding... Jeg tenkte at han er vel den personen i verden som kan snakke minst om lojalitet og teambuilding, ref slaktinga av Trond Fredriksen som snudde ræva til Bolanos mot Start for noen år siden. Fyren hadde likevel en god del interessante vinklinger, så som at alle spillerne blir gitt en del sjangser til å innfri så lenge de forholder seg lojale til opplegget. (altså ikke lojale i ord, men i handling).

Han hadde en del interessante utsagn om hva han forventer av seg selv og andre, og han presiserte at han har et nært forhold til spillergruppa, og at de er klar over at mediautspillene hans er et spill for å få opp tenninga eller ned forventingene.
Favorittkomentaren han hadde, var at "det e bedre at I score enn at du bomme" - HAHA!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #732 på: 26. Mars 2012, 12:02 »
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/17507623
Newcastle manager Alan Pardew praised his side for a "champagne" display in their 3-1 victory at West Brom.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #733 på: 27. Mars 2012, 21:52 »
Jeg er utrolig ambivalent til Pardew.. På en side så synes jeg at han er den mest kjedelige og forutsigbare manageren i PL. Mannen kommer jo aldri med noen store eller sjokkerende uttallelser. Jeg vet nesten akkurat hva han kommer til å si i intervjuet etter kamp og laguttakene hans er vel ikke de mest vågale eller uforutsigbare...Men samtidig så er det utrolig morsomt å se hva denne type stabilitet og "kjedelige" fremgangsmåte har gjort for det "sirkuset" som heter Newcastle United.
Det har igjennom mange mange år vært et negativt og skadaløst fokus på oss når vi først har kommet på førstesidene i avisene. Og for ikke å nevne ustabile prestasjoner på fotballbanen, der enkeltspillere har kommet mer i fokus enn det laget har gjort.
Pardew, har på en eller annen måte, klart å snu dette og han er kanskje den manageren som har størst sjanse for å ta Newcastle opp blant topp 4 en gang i fremtiden.
Jeg tror at dette arbeidet med å stabilisere og få spillerne til å fokusere på hardt arbeid og LAGET begynte med nedrykket og at Chris H tok over som trener. Houghton fortjener stor honør for det arbeidet han gjorde med Newcastle, men Pardew har tatt det enda et steg videre og klart noe veldig få trodde før sesongen, nemlig ta oss inn blant topp 6 og à poeng med Chelsea etter 30 serierunder.
Det virker som han er utrolig dyktig til å velge rett personer rundt seg i viktige posisjoner, Carver(trener) og Carr(scout) er eksempler på dette. Og når han(og resten av teamet rundt) har truffet så bra som de faktisk har gjort med salgene(Carroll, Nolan, Barton for å nevne noen) og kjøpene(Ben Arfa, Ba, Cabaye, Cisse, Santon(har fortsatt trua)) så er det ekstra deilig å se at laget vinner respekt fra "eksperter" både i England og Norge.

Folk har kritisert Pardew for å ha brukt Obertan isteden for Ben Arfa, men han har jo oppnådd mer ved å la Ben Arfa få kjempe seg inn i laget og ikke tro at han har klippekort selv om han utvilsomt har et utrolig høyt nivå og kanskje er den mest talentfulle spilleren vi har hatt i svart og hvitt på mange, mange år.
For det første så ga han Obertan en real sjanse til å spille seg til fast plass, dette øker Obertans selvfølelse, samtidig som at Pardew sender ut et signal om at han er villig til å gi folk flere sjanser og at man kommer langt med hardt arbeid. Dette er akkurat det samme som han har gjort med Ryan Taylor denne sesongen og Raylor har virkelig imponert meg denne sesongen.
Jeg tror også dette har fått Ben Arfa til å jobbe hardere, bli bedre på å jobbe for laget og nå som han har kommet opp på et høyt nivå igjen etter skaden, så føler han seg bedre siden han faktisk har kjempet seg tilbake på laget og at han har gjort seg fortjent til spilletid.

Noen rare valg synes jeg dog Pardew har gjort, som å satse på Perch isteden for Gosling, Vukcic, Abeid, som jeg synes er mye bedre fotballspillere..men Perch har gjort sine ting bra i det siste og det tror jeg kommer av Pardews smarte coaching og evne til å bygge LAG.
Jeg kommer aldri til å stole helt på Perch, men det er en helt annen diskusjon.

Pardew kan bare fortsette å være en kjedelig manager for min del, så lenge han leder mitt elskede Newcastle til nye triumfer og gjør slik at man virkelig kan være stolt av å være Newcastle fan.
Godt å slippe så mye negativt fokus og sirkustendenser for en gangs skyld..

Takk Pardew for det du har gjort hittils, og uansett(vel, nesten i hvert fall) hvordan det går på slutten av sesongen, så har vi utviklet oss i rett rettning og mot toppen av tabellen igjen  :thumbu:

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #734 på: 27. Mars 2012, 21:57 »
 :gp:
Winning isn't everything, it's the only thing!