20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 663611 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #615 på: 28. Feb. 2012, 14:00 »
Denne Martin Jol har ledet laget sitt til en foreløpig plass nummer 11 denne sesongen i Premier League. Blant spillerne han har valgt å hente inn og er mye involvert i startelleveren med alder da de ble kjøpt inn er det vel snakk om John Arne Riise (30) og Pavel Pogrebnyak (27), muligens nå også Mohamadou Diarra (30). Zdenek Grygera (31) ville vel også vært ganske aktuell om han ikke hadde slitt med skader.

Spillere som har startet minst 10 kamper for Fulham i år i serien er følgende, og dagens alder:
26 - Clint Dempsey (28)
26 - Brede Hangeland (30)
25 - Danny Murphy (34)
23 - John Arne Riise (31)
21 - Moussa Dembele (24)
18 - Mark Schwarzer (39)
16 - Philippe Senderos (27)
14 - Bryan Ruiz (26)
13 - Chris Baird (30)
12 - Steve Sidwell (29)
12 - Stephen Kelly (28)
12 - Damien Duff (32)
10 - Andy Johnson (31)

Ikke sikkert vi har den yngste troppen i serien heller, men på listen over de med minimum 10 kamper for oss finner vi i det minste blant annet disse:
26 - Tim Krul (23)
17 - Gabriel Obertan (23)
10 - Davide Santon (21)
Av våre med minimum 10 kamper er det vel kun Colo som har rundet 30. Og det gjorde han for bare rundt en måned siden.
___________________________________________________________________________________

Martin Jol kan kanskje ikke gjøre så veldig mye med troppen han overtok, men når vi ser hva han har hentet inn av spillere, og hva han velger å prioritere, tror jeg ikke akkurat han er den sjefen som vil starte en ny æra for oss. Han gjorde absolutt gode grep mot oss i 5-2 tapet, men tar selv uansett mye heller Pardew enn å gå over til Jol. Vil nok si Jol er temmelig langt nede på listen over trenere jeg kunne tenkt meg i Newcastle!  :fisk:
« Siste redigering: 28. Feb. 2012, 14:04 av Jon87 »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #616 på: 28. Feb. 2012, 14:09 »
Martin Jol faktisk...
For et latterlig forslag...

Endeleg einige.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #617 på: 28. Feb. 2012, 14:19 »
Mener også å huske at folka i pl-studio snakket om at han var en overlegen typer som sjelden hørte på spillerne. Brukte herskerteknikker osv. Hvis noen kom med noe som lignet kritikk ble han drittsur. Når fulham hadde en dårlig periode snakket de om at de visste fra "sikre kilder" ( hangeland, riise) at det var dårlig stemning i garderoben.

Hvis eller når Pardew en gang forlater klubben kunne jeg fint sett Ian Holloway.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #618 på: 28. Feb. 2012, 14:32 »
Det er Heiko Vogel som er tingen.

Skal reise ned å stikke noen penger i lomma på han, så kommer han til oss ;)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #619 på: 28. Feb. 2012, 14:33 »
snkz, flatline & undertegnede. Fy faen vi er :koko: negative

Neida, vi er bare noen som vet hva vi vil og hva vi ser  :coloccini:

Peter

• Gjest
« Svar #620 på: 28. Feb. 2012, 14:36 »
Martin Jol?  :grine:

Heiko Vogel?   :drool:

Ian Holloway?  :-\

Alan Pardew?  :)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #621 på: 28. Feb. 2012, 14:37 »
Mener også å huske at folka i pl-studio snakket om at han var en overlegen typer som sjelden hørte på spillerne. Brukte herskerteknikker osv. Hvis noen kom med noe som lignet kritikk ble han drittsur. Når fulham hadde en dårlig periode snakket de om at de visste fra "sikre kilder" ( hangeland, riise) at det var dårlig stemning i garderoben.

Hvis eller når Pardew en gang forlater klubben kunne jeg fint sett Ian Holloway.

I motsetning til Pardew som har behandlet HBA så plettfritt, snudd kamper og generellt adressert problemene vi har sett i kamp etter kamp? I tillegg presterte han å skylde på fansen etter 0-5 tapet for tottenham.  Beklager, Jol er for meg mye mer attraktiv enn Pards.
If it has tits or wheels, count on problems!

Peter

• Gjest
« Svar #622 på: 28. Feb. 2012, 14:45 »

I motsetning til Pardew som har behandlet HBA så plettfritt, snudd kamper og generellt adressert problemene vi har sett i kamp etter kamp? I tillegg presterte han å skylde på fansen etter 0-5 tapet for tottenham.  Beklager, Jol er for meg mye mer attraktiv enn Pards.

Jol da..? Ble ikke han heftig fiende med Bobby Zamora, lagets største stjerne? Er det stort bedre? Jol som enda ikke har kjøpt en spiller unner pensjonsalder for Fulham... Hvilke kamper er det Jol har snudd bortsett fra 5-2 mot oss og 2-1 mot Arsenal?
Og Pardew har da aldri lagt skylden på fansen pga til Spurs tapet!

Christian

• Gjest
« Svar #623 på: 28. Feb. 2012, 14:48 »
Trur ikkje akkurat Jol og Ben Arfa hadde blitt venner. To veldig sterke personligheter.

Jol er ein god manager, men i mine auger ikkje den rette å ersatte Pardew med for at Ben Arfa skal få speletid.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #624 på: 28. Feb. 2012, 15:15 »

Jol da..? Ble ikke han heftig fiende med Bobby Zamora, lagets største stjerne? Er det stort bedre? Jol som enda ikke har kjøpt en spiller unner pensjonsalder for Fulham... Hvilke kamper er det Jol har snudd bortsett fra 5-2 mot oss og 2-1 mot Arsenal?
Og Pardew har da aldri lagt skylden på fansen pga til Spurs tapet!
Og hvilke kamper har pardew snudd for oss?

Ta å rot frem uttalelsene etter kampen og kom tilbake til meg.
If it has tits or wheels, count on problems!

Christian

• Gjest
« Svar #625 på: 28. Feb. 2012, 15:17 »
4-4 kampen mot Arsenal. 4-0 til 4-4 er ikkje verst  :)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #626 på: 28. Feb. 2012, 15:46 »
Tror uansett ikke Jol er aktuell da han har alt for mange meninger i forhold til styret
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #627 på: 28. Feb. 2012, 16:05 »
Tror ingen andre managere enn Alan Pardew er aktuelle for øyeblikket, og det skulle da for guds skyld også bare mangle.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #628 på: 28. Feb. 2012, 20:23 »
Det har jo til syvende og sist blitt en større utvikling mot promotering enn dyktighet. Tror vi desverre ikke får noen kvalitetsmanager (altså det som blir nevnt) så lenge Mike Ashley sitter ved roret. Det er jo en kjent sak at han ikke liker managere med sterke meninger om transfers osv., noe de aller fleste verdensklassemanagere har.
Dermed kan jeg liksom ikke se hvilken kandidat som kunne tatt over etter Pardwho heller.
Jeg er ikke den største fan av mannen, og det har jeg heller aldri vært, men mtp. hva som beveger seg der ute av managere som kunne vært aktuelle for Mike Ashley, tror jeg rett og slett vi ikke kunne fått noe bedre.
Selv mener jeg egentlig det er her diskusjonen ligger. Ikke hvor mange flere dyktige managere det finnes enn Pardwho, for det er det liten tvil at det finnes.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #629 på: 28. Feb. 2012, 20:36 »
Mener virkelig noen her at vi må ha ny manager nå? Hvor lenge er det siden vi lå på 6 plass i PL? Vet at fotballsupportere er kjent for å ha dårlig hukommelse men dette. Om vi ikke spiller perfekt fotball, hva så? Dette er mye morsommere enn på lenge! Hvem hadde ærlig talt ventet dette før sesongen?

For meg er  alt bedre en 10.plass overraskende bra. Og samtidig begynner vi å bli sett på som en seriøs fotballklubb igjen, ikke en klovneklubb som sparker en manager i året, med spillere som  er mer opptatt av å lage bråk utenfor banen enn å spille fotball.

Så lenge det ikke er snakk om nedrykk bør vi la Pardew sitte, ja kanskje helt til han ikke vil mer selv. Da kanskje vi blir sett på som seriøse nok klubb til at noen av de beste manageren folk drømmer om her inne, faktisk kan være reale kandidater en vakker dag.
« Siste redigering: 28. Feb. 2012, 20:43 av FVM »
FVM