20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 663840 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #600 på: 28. Feb. 2012, 00:39 »
Så man kan stirre blindt på både tabellen og fotballen bak? Gå og klipp deg.
Pardew har aldri spil noe annet enn lange baller hvorenn han har vært trener, det sier jo gamle West ham supportere og. En PR-fyr som spiller direkte og langt. " He is a nice guy, but dont expect pretty fotball"

Det at man ikke har troen på en trener betyr ikke at man er blind. Bare at man har et annet syn på han enn det du har. Er det noen som her svart/hvitt her, er det du. Hvis man ikke tror på pardew tar man feil? Javel.
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #601 på: 28. Feb. 2012, 00:45 »
Jeg synes tvert i mot at det å bare stirre blindt på tabellen uten noen som helst refleksjoner rundt selve fotballen vi spiller er vel så snevert.

Problemet er at det er ingen her inne som stirrar blindt på tabellen. Er det noko som ser seg blind so er det du. Eg vil påstå eg var eit par veke før deg med å etterlysa gode prestasjonar bak resultata våre. No må me tilbake til Scumskampen for å finna gode prestasjonar og godt i spelt samtlege 90+ot. Det er vel 8 kampar det. Dette er noko Pardew må greia å snu. Sei at me for eksempel fortset i same trenden som mot Wolves i dei siste 12, so er dette eit stort problem og ekstremt skuffande. Då er det og meir naturleg å ta ein diskusjon om Pardew er rett mann eller ikkje. Folk må kunne få kunne vera litt meir reflekterte, ha eit mindre svart/kvit bilde og sei seg lei dommedagsprofetiar enn det du gir uttrykk for.

Du vil gjerne vente med å ta den praten om pardew er rett mann, jeg synes det er betimelig å ta den nå.  Scum kampen er ikke bare den siste kampen som var bra, det er sammen med et par andre kamper den eneste. av 26 kamper kan man trekke frem 2-3 genuint gode kamper, og 4-5 som har vært gode/ganske gode. Det holder ikke, vi må ha mer stabile prestasjoner enn det.

Jeg maler slett ingen dommedagsprofetier, jeg har stor tro på laget og spillerne våre. Jeg er bare tvilsom til om pardew er mannen til å lede oss neste sesong, når vi skal begynne å spille bra fotball.
Det er ikke noe mer dommedag enn å si at Simpson ikke er god nok. Newcastle United er mer enn treneren, selv om du åpenbart sidestiller et angrep på pardew med et angrep på klubben -,-

Edit: Fjernet usakeligheter. EK
« Siste redigering: 28. Feb. 2012, 11:45 av ElvenKind »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #602 på: 28. Feb. 2012, 07:39 »
Har litt lyst avslutta diskusjonen sidan eg tykkjer begge fekk fint fram kva me meinar med våre siste innlegg. Meeeen, må nett ta eit siste eksempel. Du seier at Simpson ikkje er god nok. Ok. Heilt på sin plass. Det eg teinkjer då er at med tanke på våre ambisjonar før sesongen so er Simpson god nok. Han har vel igrunn vist seg ok i forhold til ein 7.plass og. I takt med at ambisjonane verte heve neste sesong so bør me forsterka den plassen og Simpson verte backup. Det verte litt feil slakta Simpson utifrå at 4.plassen glipper. Skulle me greidd den so hadde du vel ikkje gitt han noko skryt uansett. Eg trur folk lyte vera nøgd me ein 7.plass.

Dei siste 12 kampane verte veldig avgjerande i forhold til min oppsummering av Pardew sin første heile sesong i klubben. Det gjeld både resultat, spel og prestasjonar.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #603 på: 28. Feb. 2012, 10:36 »
Anyway, back to fotball!
Igrinde,  greit nok at du synes simpson er bra. Jeg mener han til tross for babysitting av en ving hele sesongen fremdeles driter seg ut altfor ofte..

Edit: Fjernet usakeligheter. EK
« Siste redigering: 28. Feb. 2012, 11:45 av ElvenKind »

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #604 på: 28. Feb. 2012, 10:56 »
Har litt lyst avslutta diskusjonen sidan eg tykkjer begge fekk fint fram kva me meinar med våre siste innlegg. Meeeen, må nett ta eit siste eksempel. Du seier at Simpson ikkje er god nok. Ok. Heilt på sin plass. Det eg teinkjer då er at med tanke på våre ambisjonar før sesongen so er Simpson god nok. Han har vel igrunn vist seg ok i forhold til ein 7.plass og. I takt med at ambisjonane verte heve neste sesong so bør me forsterka den plassen og Simpson verte backup. Det verte litt feil slakta Simpson utifrå at 4.plassen glipper. Skulle me greidd den so hadde du vel ikkje gitt han noko skryt uansett. Eg trur folk lyte vera nøgd me ein 7.plass.

Dei siste 12 kampane verte veldig avgjerande i forhold til min oppsummering av Pardew sin første heile sesong i klubben. Det gjeld både resultat, spel og prestasjonar.

Simpson er på grensen til håpløs, ville byttet han mot de fleste andre høyrebacker i ligaen.
Det verste med Simpson er hans mangel på ydmykhet og han virker ikke som en type som tåler ta selvkritikk. Det virker som han selv tror han er enorm og kunne glidd inn på alle lagene i PL. Da synes jeg Raylor på backposisjonen var mye mer likelig selv om han også var håpløs til tider.

Greit nok Simpson var en ok spiller å starte sesongen med (aldri likt fyren selv). Men når man så hvordan det utviklet seg og hvordan han til stadighet ble parkert og viste mangel på flere ting som kreves av en back, skulle han blitt erstattet i Januar.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #605 på: 28. Feb. 2012, 11:04 »
Du oppsummerer mine tanker her snkz.
Han hadde visst fått endel pepper av fans på byen i helgen, og bedt dem sette 10.000 på at han joinet Arsenal i sommer  :ler:

Fyren er en cock

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #606 på: 28. Feb. 2012, 11:09 »
Du oppsummerer mine tanker her snkz.
Han hadde visst fått endel pepper av fans på byen i helgen, og bedt dem sette 10.000 på at han joinet Arsenal i sommer  :ler:

Fyren er en cock

Hahaha, fyren er usmakelig og ubrukelig. Tror Arsenal har det bedre med å forsette backer enn å bruke han der.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #607 på: 28. Feb. 2012, 11:10 »
Bytte likt - Sagna mot Simmo?  :wink:

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #608 på: 28. Feb. 2012, 11:11 »

Simpson er på grensen til håpløs, ville byttet han mot de fleste andre høyrebacker i ligaen.
Det verste med Simpson er hans mangel på ydmykhet og han virker ikke som en type som tåler ta selvkritikk. Det virker som han selv tror han er enorm og kunne glidd inn på alle lagene i PL. Da synes jeg Raylor på backposisjonen var mye mer likelig selv om han også var håpløs til tider.

Greit nok Simpson var en ok spiller å starte sesongen med (aldri likt fyren selv). Men når man så hvordan det utviklet seg og hvordan han til stadighet ble parkert og viste mangel på flere ting som kreves av en back, skulle han blitt erstattet i Januar.

Helt enig, simpson skulle aldrig ha spilt fast men det har vell vært andre kjøp som har kommet foran.
Er jo veldig fornøyd med at vi fikk cisse men var også happy når vi også fikk santon men siste har vell ikke stått til forventningene ENNÅ.
Synes det hadde vært fint med en ny i alle ledd, 1-2 ny bak, spesielt høyre, ut med smith, ny inn og en bra backup for duoen foran.
Synes det er veldig synd at HBA ikke passer helt inn hos Pardew sitt system, men nå har jeg aldrig likt Pardew.
Han kunne gått på dagen for min del. :thumbd:

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #609 på: 28. Feb. 2012, 11:18 »
Enig i det. Vi har kjøpt spillere for å spille langs bakken, men har en manager som alltid har - og antageligvis alltid kommer til å spille - direct fotball...

Få inn Martin Jol eller Heiko Vogel  :thumbu:

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #610 på: 28. Feb. 2012, 12:43 »
Enig i det. Vi har kjøpt spillere for å spille langs bakken, men har en manager som alltid har - og antageligvis alltid kommer til å spille - direct fotball...

Få inn Martin Jol eller Heiko Vogel  :thumbu:

Enig.
Inn med Martin Jol, hvis vi klarer 7. plass i år. Så går vi for CL neste år, uten simmo og middelmådighetene. Barfa MÅ få mer spilletid, og en manager som plukker ifra den egoismen han viser til tider.

Jeg ønsker underholdende, vinnende fotball, og ønsker spillere som presterer det. Da må det handles (som i kjøp og action) rett.

snkz, flatline & undertegnede. Fy faen vi er :koko: negative 
« Siste redigering: 28. Feb. 2012, 12:48 av NUFranC »
Who else...... Alan Shearer

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #611 på: 28. Feb. 2012, 12:48 »
Martin Jol faktisk...

Simmi

• Gjest
« Svar #612 på: 28. Feb. 2012, 12:55 »
Dette her begynner å bli latterlig...

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #613 på: 28. Feb. 2012, 13:07 »
Dette her begynner å bli latterlig...

Hehe :coloccini:
Who else...... Alan Shearer

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #614 på: 28. Feb. 2012, 13:16 »
Martin Jol faktisk...

Han som utklasset pardew totalt på Craven Cottage, er en positiv og offensivt orientert manager som har en langt bedre CV enn Rapey ja. For et latterlig forslag...