20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 663860 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #570 på: 27. Feb. 2012, 17:09 »
jeg tror det var tanken med Guthrie og Ben Arfa byttet mot wolves. Vi klarte ikke å holde på ballen. Eneste problemet var at willi leverte en assist så det ble 2-2. Etter dette ble det gung-ho fotball og Guthire og Ben Arfa bidro til dette sammen med resten av laget.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #571 på: 27. Feb. 2012, 17:10 »
jeg tror det var tanken med Guthrie og Ben Arfa byttet mot wolves. Vi klarte ikke å holde på ballen. Eneste problemet var at willi leverte en assist så det ble 2-2. Etter dette ble det gung-ho fotball og Guthire og Ben Arfa bidro til dette sammen med resten av laget.

Wolves er uansett et lag vi skal overkjøre på hjemmebane med de 2ambisjonene" vi har. Vi skulle ikke bare holdt målet tomt, vi skulle også klart å produsere flere mål etter 20.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #572 på: 27. Feb. 2012, 17:11 »
Én ting er jeg enig med deg i Flatline, og det er at kampen mot Wolves var skuffende, ja på grensen til deprimerende. Men ellers så er jeg ikke enig overhodet. De siste 15 kampene (som vel aldri før har vært noen "formtabell") har vi sjelden spilt med vårt beste lag. Da regnet jeg med at prestasjonene skulle svinge, og vi har i alle fall ikke kommet verre fra det enn jeg fryktet. Men mot Wolves var så og si alle (tror vi hadde vunnet med Saylor i stedet for Willi) tilbake, og derfor hadde jeg forventet bedre både resultat og prestasjon.

Utover dette synes jeg innleggene dine (og ikke minst snkz) suger livet ut av forumet. Kun det som kan betraktes som negativt blir presentert, og postene inneholder ikke et snev av refleksjon.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #573 på: 27. Feb. 2012, 17:27 »
Jeg synes tvert i mot at det å bare stirre blindt på tabellen uten noen som helst refleksjoner rundt selve fotballen vi spiller er vel så snevert.

Siden vi ligger på sjette plass, er liksom alt bra? HENDENE AV TASTATURET ALLE SAMMEN. EVERYTHING. IS. PERFECT.

Det er masse å gripe tak i for tiden, og det bør også luftes på et forum. Selv om det ikke er populært.
Eller kanskje vi skal moderere litt slik som på RAWK forumet, der alle fikk en "Mr. Suarez is not a racist!" signatur som ikke lot seg fjerne, samt bans til alle som ymtet frempå om at Suarez kanskje ikke var heelt uskyldig.

Det må gå ann å være kritisk selv om tabellen tilsier at det går greit. Vi var på 7.e plass på tabellen med Roeder ffs  :ler:

Jeg er kjempefornøyd med spillergruppa vår, men mener endel spillere blir brukt feil. Avhengig av hvordan sesongen utvikler seg mot 38 spilte kamper, mener jeg at Pardew muligens bør oppgraderes.

Hvis det er så fryktelig negativt, so be it.
« Siste redigering: 27. Feb. 2012, 17:31 av Flatline »
If it has tits or wheels, count on problems!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #574 på: 27. Feb. 2012, 17:30 »
Jeg synes tvert i mot at det å bare stirre blindt på tabellen uten noen som helst refleksjoner rundt selve fotballen vi spiller er vel så snevert.

Siden vi ligger på sjette plass, er liksom alt bra? HENDENE AV TASTATURET ALLE SAMMEN. EVERYTHING. IS. PERFECT.

Det er masse å gripe tak i for tiden, og det bør også luftes på et forum. Selv om det ikke er populært.
Eller kanskje vi skal moderere litt slik som på RAWK forumet, der alle fikk en "Mr. Suarez is not a racist!" signatur som ikke lot seg fjerne, samt bans til alle som ymtet frempå om at Suarez kanskje ikke var heelt uskyldig.

Det må gå ann å være kritisk selv om tabellen tilsier at det går greit. Vi var på 7.e plass på tabellen med Roeder ffs  :ler:

+ 1

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #575 på: 27. Feb. 2012, 17:31 »
Helt enig i at vi må kunne være kritiske til spillestilen om dagen. Jeg føler at forsvaret vårt i det siste har litt for ofte valgt langpasninger som løsning, istedenfor å spille gjennom den den sentrale midtbanen. Sentralt på midten har man i grunn 2 hovedoppgaver: vinne ball og fordele ball. Den siste tiden har de som har spilt der primært jobbet for å vinne ball, da de enten blir lite involvert i oppbygningsfasen, eller vi har latt oss presse for mye (grunnet dårlig press på motstander fra hele laget).

"Hoofball" som noen av dere kaller det, hører ikke hjemme på St. James i det hele tatt. Vi har nok spillere som er gode med ball, og pasningssterke. Vi trenger ikke å slå langpasninger med Ba og Cisse på topp. Disse to er veldig bevegelige, og ligner ikke Ameobi eller Best i spillestil i det hele tatt.

Jeg er derimot ikke bekymret for at dette ikke vil snu snart. Nå har vi endelig hele laget tilbake, og jeg tror vi får se litt forandringer i løpet av noen kamper. Så er det bare å krysse fingra for at dette skjer snarlig, samt at det er "permanent"!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #576 på: 27. Feb. 2012, 17:32 »
Helt enig i at vi må kunne være kritiske til spillestilen om dagen. Jeg føler at forsvaret vårt i det siste har litt for ofte valgt langpasninger som løsning, istedenfor å spille gjennom den den sentrale midtbanen. Sentralt på midten har man i grunn 2 hovedoppgaver: vinne ball og fordele ball. Den siste tiden har de som har spilt der primært jobbet for å vinne ball, da de enten blir lite involvert i oppbygningsfasen, eller vi har latt oss presse for mye (grunnet dårlig press på motstander fra hele laget).

"Hoofball" som noen av dere kaller det, hører ikke hjemme på St. James i det hele tatt. Vi har nok spillere som er gode med ball, og pasningssterke. Vi trenger ikke å slå langpasninger med Ba og Cisse på topp. Disse to er veldig bevegelige, og ligner ikke Ameobi eller Best i spillestil i det hele tatt.

Jeg er derimot ikke bekymret for at dette ikke vil snu snart. Nå har vi endelig hele laget tilbake, og jeg tror vi får se litt forandringer i løpet av noen kamper. Så er det bare å krysse fingra for at dette skjer snarlig, samt at det er "permanent"!

Håper også det siste skjer.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #577 på: 27. Feb. 2012, 17:33 »

Her ligger nøkkelen. En permanent forandring, ikke noe bare som blir prøvd i noen kamper. Det var det Pardew lovte oss.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #578 på: 27. Feb. 2012, 17:36 »
Jada, jeg ser hvor du vil - og du er i og for seg en nyttig jævel her inne fordi du fremstår som vår egen Hans Bauge, Flatline. Tidvis meget ensporig og ganske skarp i kantene - men du får forsåvidt frem gode poenger gjennom dine sterke virkemidler - og du skaper debatt her inne.
Jeg ser på langt nær like mørkt som deg på situasjonen - men jeg deler ditt syn på at der er rom for forbedringer fra Pardew sin side. Ting som at dårlige spillere som Obertan satses på fremfor Ben Arfa er og blir feil for meg. Det at vi spesielt mot svakere PL-lag velger justere spillet etter dem fremfor prøve vinne gjennom å satse på våre egne kvaliteter syns jeg også er trist.
Samtidig er det ikke tilfeldigheter som gjør at vi er der vi er. Det er fordi Pardew har videreført et herlig kollektiv fra Chris Hughton og bygget på med bedre spillere som har gjort oss i stand til å spille bedre fotball. Syns det er en styrke at vi kan spille både skikkelig fotball og styggere fotball - men vi kan absolutt prøve spiller finere fotball oftere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #579 på: 27. Feb. 2012, 17:41 »
Og du er forumets einar førde da eller :lol:

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #580 på: 27. Feb. 2012, 17:42 »
Nå er vel ikke Flatline den eneste her inne som er ensporet og skarp i kantene :P
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #581 på: 27. Feb. 2012, 17:43 »
Og du er forumets einar førde da eller :lol:

Dæven, innertier ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #582 på: 27. Feb. 2012, 17:44 »
Dere får holde ut med meg mens buret blir vasket  :smug:

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #583 på: 27. Feb. 2012, 17:47 »
Jeg har overhodet ikke noe imot at enkelte negative tendenser blir luftet og diskutert. Det ville jo vært kjedelig med mindre. Men å svartmale situasjonen som om vi kjempet for å unngå nedrykk i stedet for CL er absolutt ikke min stil. Jeg får til tider hodeverk av å lese de samme tingene i innlegg etter innlegg, uten noen form for moderasjon.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #584 på: 27. Feb. 2012, 17:50 »
Med andre ord, du liker ikke å lese ting du ikke er enig i.
Du tjener likevel en viktig funksjon her på forumet Torfinn, da du sprer positivitet og optimisme.

Litt som newutd.no sitt svar på tangerudbakken. Og det er viktig for moralen.