20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 663570 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #540 på: 27. Feb. 2012, 15:58 »
Neste sesong tror jeg vi kommer til å spille 4-4-2 med følgende midtbane :

Obertan/Raylor ----------------------------- Tiote ------------------------------- Cabaye ----------------------------- Jonas

Og dette er noe du vil holde ut med ett år til?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #541 på: 27. Feb. 2012, 16:03 »
Når ble Alan Pardew den store, stygge ulven? Hvorfor skal vi mislike Pardew på grunn av måten sjefen hans behandlet Chris Hughton på?

Hvorfor er det Pardew nå presterer plutselig så inn i hampen ræva, og hvorfor undervurderes sesongstarten vår så til de grader? Er vi virkelig nødt til å begynne å bortforklare våre egne resultater selv også? Ikke nok med at forståsegpåerne har gjort det hele sesongen, er vi virkelig nødt til å gjøre det selv også? Det er ikke mer enn en måned siden vi klaget over at pressen fremdeles ikke gir oss kred for at vi ligger så fantastisk bra an på tabellen. Men nå er en sjetteplass plutselig katastrofe, og vi fortjener ikke halvparten av poengene vi får og det ene er verre enn det andre?

Når skal vi våkne opp og innse at selv om Arsenal, Chelsea og Liverpool har vært VELDIG svake denne sesongen, så har de fremdeles bedre enkeltspillere enn oss, og de har langt større rutine på å være i den situasjonen vi er i nå. Vi har rutine på å ligge midt på tabellen, glemme europacup etter halvspilt sesong, og glemme nedrykk først når det gjenstår mindre enn 10 kamper av sesongen. Vi har ikke rutine på å kjempe om topplasseringer i en jevn og tøff liga. Og det blir ikke bedre av at vi har en ung, syltynn stall med begrenset erfaring fra PL.

Verden er da for pokker ikke svart/hvitt, selv om klubbens farger er det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #542 på: 27. Feb. 2012, 16:07 »
 :clap:

Ta med at vi har en relativt uerfaren manager på den situasjonen vi er i. Jeg blir mer og mer imponert over Pardew.
Manchester United-fansen jeg kjenner klaget i hele fjor over at de spilte fæl fotball, men var fornøyd med at de tok poeng. Hvorfor skal ikke vi være det?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #543 på: 27. Feb. 2012, 16:07 »
Nå har vel både Liverpool, United og Arsenal yngre tropper enn oss? :)

Menja, erfaringen er noe vi mangler.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #544 på: 27. Feb. 2012, 16:10 »
Når ble Alan Pardew den store, stygge ulven? Hvorfor skal vi mislike Pardew på grunn av måten sjefen hans behandlet Chris Hughton på?

Hvorfor er det Pardew nå presterer plutselig så inn i hampen ræva, og hvorfor undervurderes sesongstarten vår så til de grader? Er vi virkelig nødt til å begynne å bortforklare våre egne resultater selv også? Ikke nok med at forståsegpåerne har gjort det hele sesongen, er vi virkelig nødt til å gjøre det selv også? Det er ikke mer enn en måned siden vi klaget over at pressen fremdeles ikke gir oss kred for at vi ligger så fantastisk bra an på tabellen. Men nå er en sjetteplass plutselig katastrofe, og vi fortjener ikke halvparten av poengene vi får og det ene er verre enn det andre?

Når skal vi våkne opp og innse at selv om Arsenal, Chelsea og Liverpool har vært VELDIG svake denne sesongen, så har de fremdeles bedre enkeltspillere enn oss, og de har langt større rutine på å være i den situasjonen vi er i nå. Vi har rutine på å ligge midt på tabellen, glemme europacup etter halvspilt sesong, og glemme nedrykk først når det gjenstår mindre enn 10 kamper av sesongen. Vi har ikke rutine på å kjempe om topplasseringer i en jevn og tøff liga. Og det blir ikke bedre av at vi har en ung, syltynn stall med begrenset erfaring fra PL.

Enig. Er ikke alle som klarer denne mellomtingen. Det skal enten vere kritt hvitt eller beksvart.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #545 på: 27. Feb. 2012, 16:11 »
Erfaring er ikke nødvendigvis alder. Jeg anser Theo Walcott mer erfaren enn f.eks Stewart Downing (første eksemplet jeg fikk i hodet).

Og vi har vel en forholdsvis ung tropp vi også? Om Manchester har så mye yngre tropp enn oss, er jeg ikke veldig sikker på. Uten å ha sjekket tallene..

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #546 på: 27. Feb. 2012, 16:12 »
:clap:

Ta med at vi har en relativt uerfaren manager på den situasjonen vi er i. Jeg blir mer og mer imponert over Pardew.
Manchester United-fansen jeg kjenner klaget i hele fjor over at de spilte fæl fotball, men var fornøyd med at de tok poeng. Hvorfor skal ikke vi være det?

Jeg vil ikke bli satt i samme bås som manu-fansen.

Når det er sagt, selvfølgelig er poengene det viktigste! Det sier seg jo selv, men det betyr vel ikke at vi på død og liv skal gjøre alt vi kan for IKKE å spille fotball?

Og Joakim : Leste du det jeg skrev om AP eller plukket du bare ut ordene du selv ville lese?
Jeg sier jo det ikke er AP sin feil. Altså, jeg ville CH skulle fortsette og da betydde det null og niks hvem som overtok etter han, jeg ville liksom ikke like vedkommende. Men for all del, AP has grown on me.
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #547 på: 27. Feb. 2012, 16:13 »
Neste sesong tror jeg vi kommer til å spille 4-4-2 med følgende midtbane :

Obertan/Raylor ----------------------------- Tiote ------------------------------- Cabaye ----------------------------- Jonas

Og dette er noe du vil holde ut med ett år til?

Har vel ikke så mange valg :P
Same old Shearer, always scoring!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #548 på: 27. Feb. 2012, 16:13 »
Ungt og Ungt... Krul er 23, Simpson snart 26, Colo 30, Williamson fyller vel 28, Santon 21, Jonas 28, Cabaye 26, tiote 26, Raylor snart 28, Ba og Cisse fyller begge 27 i år... Ikke gammelt, men ikke veldig ungt heller. I sin beste alder, hele laget vil jeg si..
If it has tits or wheels, count on problems!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #549 på: 27. Feb. 2012, 16:15 »
Ungt og Ungt... Krul er 23, Simpson snart 26, Colo 30, Williamson fyller vel 28, Santon 21, Jonas 28, Cabaye 26, tiote 26, Raylor snart 28, Ba og Cisse fyller begge 27 i år... Ikke gammelt, men ikke veldig ungt heller. I sin beste alder, hele laget vil jeg si..
Nå er vel ikke Sagna, RVP, Arteta, Rosicky noen ungfolier heller..

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #550 på: 27. Feb. 2012, 16:16 »

Når det er sagt, selvfølgelig er poengene det viktigste! Det sier seg jo selv, men det betyr vel ikke at vi på død og liv skal gjøre alt vi kan for IKKE å spille fotball?

Og Joakim : Leste du det jeg skrev om AP eller plukket du bare ut ordene du selv ville lese?
Jeg sier jo det ikke er AP sin feil. Altså, jeg ville CH skulle fortsette og da betydde det null og niks hvem som overtok etter han, jeg ville liksom ikke like vedkommende. Men for all del, AP has grown on me.

Jeg synes ikke poengene er det viktigste, når jeg føler vi aldri kan oppnå noe bedre enn det vi får akkurat nå med fotballen jeg ser. Jeg vil ikke se den fotballen jeg ser nå å få 6.-7. plass 10 sesonger på rad. Da vil jeg heller lide noen sesongen blant bunnen med en type som prøver bygge opp laget på nytt ved å prøve å revolusjonere oss litt for deretter å kunne komme opp å kjempe i toppen.

Satt veldig på spissen selvsagt.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #551 på: 27. Feb. 2012, 16:17 »
Nå er vel ikke Sagna, RVP, Arteta, Rosicky noen ungfolier heller..

En fin oversikt

http://www.myfootballfacts.com/Premier_League_Squad_Ages.html

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #552 på: 27. Feb. 2012, 16:19 »

Ligaen er mer åpen enn noen gang i år, Så og si alle utenom de 3 beste lagene har underprestert massivt. ( Norwich og Swansea har overrasket positivt).

Alan Pardew ble den store stygge ulven helt siden han lovet oss kontinental pasningsfotball, en mengde CL-spillere i den stilen ble hentet fra Europa for å komplimentere dette - og han har gitt oss den verste fotballen man har sett siden Allardyce. Resultatene har vært over all forventning, men måten vi har fått dem på har vært under enhver kritikk. Det kreves virkelig svart-hvite skjæreøyne for å hente noe positivt ut av ihvertfall 90% av kampene vi har spilt. Villa Borte, Stoke borte og Man U hjemme har vært lyspunkter. Chelsea var også en god match - som vi tapte riktignok - og helt siden den kampen har vi egentlig bare gitt opp å spille fotball.

Jeg registrerer at mange her inne er fornøyde med Pardew sin fotball og synes dette er fotball med potensiale og gode fremtidsutsikter, men jeg er ikke enig.  Fortsetter vi slik neste sesong mistenker jeg at vi ramler nedi smørja rimelig fort, og som vi alle har sett er ikke Pardew akkurat mannen som klarer å snu verken kamper eller trender. Han ble totalt utklasset av Jol på Hytta.
If it has tits or wheels, count on problems!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #553 på: 27. Feb. 2012, 16:22 »

Jeg leste det du skrev om pardew, og jeg tolket det dithen, basert på ordene du brukte, at AP har hatt absolutt minimal betydning for prestasjonene våre til nå. Du velger å gi mer ros til en speider som har hentet gode spillere, enn en manager som har gitt oss flere taktiske triumfer denne sesongen.
Det som skjer på banen tillegger jeg manageren. Gode spillere tillegger jeg speideren.
Jeg takker Carr hver dag for å ha gitt oss Demba Ba. Men jeg takker også Alan Pardew for å ha fått Ba til å blomstre så til de grader mye mer enn han har gjort noen gang før.

Jeg gir Alan Pardew all mulig ros for at vi har fått de resultatene vi har, og ligger på sjetteplass. Grunnen til det er at vi har sett før at gode spillere ikke trenger å være synonymt med suksess.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #554 på: 27. Feb. 2012, 16:23 »
http://www.myfootballfacts.com/Premier_League_Squad_Ages.html

Understreket min påstand!

Tror du virkelig på dette? Da synes jeg nesten litt synd på deg, for det veit omtrent 99,5% her inne IKKE er realiteten. Vi har ikke vært så gode som vi bør være i det siste, men vi har da for pokker ikke vært så elendige som noen vil ha det til heller.

Det gjør jeg heller ikke, jeg bare sammenligner litt.