20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 663053 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #525 på: 27. Feb. 2012, 13:16 »
Nei, men det må da gå an å ha et nogenlunde balansert syn. Vi ligger på 6. plass - og vi kom aldri verden til å makte holde samme formen oppe hele tiden. Det sa jeg fra starten av. Til det har vi et for svakt lag - og ikke minst for tynn stall til å klare. Jeg er tidvis uenig i Pardews prioriteringer - men når sesongen under ett skal telles opp i mai tror jeg vi alle kan enes om at vi har gjort fremskritt siden sist sesongen skulle gjøres opp.

Det var før sesongen startet. Når man opplever hvor fette elendige Arsenal, Chelsea, Liverpool, Villa, Stoke og Everton er i år, er det naturlig å justere forventningene en smule.
If it has tits or wheels, count on problems!

Christian

• Gjest
« Svar #526 på: 27. Feb. 2012, 13:21 »
Var det ikkje mr. Flatline som dømte laget nord og ned før sesongen? Pga alle dei "ukjente" franskmennen og alle "stjerne" me hadde solgt? Og at me ikkje hadde kjøpt ein spiss som kunne score mål.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #527 på: 27. Feb. 2012, 13:21 »
Det er jeg enig i - at lag som Arsenal, Chelski og LFC har vel kanskje i enda større grad vært svake enn hva vi har forbedra oss denne sesongen. Er redd det ikke blir like lett neste sesong.

Men vi ligger fortsatt fremfor de laga vi skal ligge fremfor - og det er Villa, Everton, Mackems, Stoke. Husker Sam Allardyce sa noe slikt at målet var å spille som ManU etterhvert, men frem til da måtte vi regne med "styggere" fotball. Jeg mener vi har potensialet til å spille enda litt mer possesion-orientert fotball, men det bildet dere tegner av situasjonen er fortsatt overdreven svartmaling. Vi må regne med at vi svinger i prestasjonene og vil ha sprikende formkurver.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #528 på: 27. Feb. 2012, 13:31 »
Var det ikkje mr. Flatline som dømte laget nord og ned før sesongen? Pga alle dei "ukjente" franskmennen og alle "stjerne" me hadde solgt? Og at me ikkje hadde kjøpt ein spiss som kunne score mål.

Var det ikke christian som sutret så mye at han sletta kontoen sin fordi noen var uenige med han? buhuuh :spytt:

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #529 på: 27. Feb. 2012, 13:33 »
Det er jeg enig i - at lag som Arsenal, Chelski og LFC har vel kanskje i enda større grad vært svake enn hva vi har forbedra oss denne sesongen. Er redd det ikke blir like lett neste sesong.

Men vi ligger fortsatt fremfor de laga vi skal ligge fremfor - og det er Villa, Everton, Mackems, Stoke. Husker Sam Allardyce sa noe slikt at målet var å spille som ManU etterhvert, men frem til da måtte vi regne med "styggere" fotball. Jeg mener vi har potensialet til å spille enda litt mer possesion-orientert fotball, men det bildet dere tegner av situasjonen er fortsatt overdreven svartmaling. Vi må regne med at vi svinger i prestasjonene og vil ha sprikende formkurver.

Også stygt redd for at det blir hardere neste sesong...  Jeg er enig i at formkurver svinger..men nå har det mest svingt en vei de siste månedene spillemessig....eller?

Christian

• Gjest
« Svar #530 på: 27. Feb. 2012, 13:45 »

Var det ikke christian som sutret så mye at han sletta kontoen sin fordi noen var uenige med han? buhuuh :spytt:
Sletta ikkje kontoen. Deaktiverte den.

Det var fleire grunner til det, og ikkje berre at eg var meget lei av trollingen din. Og din mangel på repekt i ein debatt. Du skal få litt av æren til eg mistet motivasjonen, men det var mange andre faktorer som spelte større rolle, tros du har eit sterkt ønske om å være sentrum av dette forumet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #531 på: 27. Feb. 2012, 13:49 »
Du truet jo med å forlate forumet med mindre jeg ble banna  :lol: :spytt: Trist å høre at du tar sånn på vei. Det er da ikke farlig å være uenige om saker og ting, trenger ikke kaste alle lekene ut av prammen fordetom.  Boris mener jo at Obertan er guds gave til fotballen, og vi diskuterte dette rolig og sindig i sofaen hos Tveit. Meninger er til for å deles.

Christian

• Gjest
« Svar #532 på: 27. Feb. 2012, 13:52 »
Er det rart da? Du oppfører deg jo som eit stort troll til tider.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #533 på: 27. Feb. 2012, 13:59 »
Er det rart da? Du oppfører deg jo som eit stort troll til tider.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #534 på: 27. Feb. 2012, 14:49 »
Men fra spøk til revolver.

:coloccini:

Jeg hadde aldri selv sansen for Pardew når jeg leste om det, men skal selv innrømme jeg ble litt "blendet" en periode. Men nå skinner det stadig klarere i gjennom hvilken mangel på taktiske ferdigheter denne mannen har. Jeg vil ikke stole på Pards mer i hvert fall.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #535 på: 27. Feb. 2012, 14:57 »
Har heller aldri hatt sansen for Pardew, mest pga måten Chris blei fjernet på. Nå er ikke det AP sin feil, men sånn ble det nå.. MEN får si som godeste Jay-Z :
Men lie, women lie, numbers don't.

Sier ikke AP skal ha all fortjeneste heller, hyller heller Carr da. Men før sesongen så jeg for meg en kamp om 10 plassen. Håpet på 7ende. Noen medier tippet oss ned faktisk. Vi ligger på 6. plass og er med i kampen om CL-plass.

Tror vi ble litt stormannsgale etter en utenomjordisk bra start, men for min del nå så skal jeg bare nyte den gode sesongen, prøve å glemme at Ben Arfa er i klubben, glemme at Obertan er i klubben, forhåpentligvis spille bittelitt mer attraktiv fotball, forhåpentligvis ta med oss en EL-plass og forhåpentligvis beholde noen av "stjernene" etter endt sesong.
Same old Shearer, always scoring!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #536 på: 27. Feb. 2012, 14:58 »
Har heller aldri hatt sansen for Pardew, mest pga måten Chris blei fjernet på. Nå er ikke det AP sin feil, men sånn ble det nå.. MEN får si som godeste Jay-Z :
Men lie, women lie, numbers don't.

Sier ikke AP skal ha all fortjeneste heller, hyller heller Carr da. Men før sesongen så jeg for meg en kamp om 10 plassen. Håpet på 7ende. Noen medier tippet oss ned faktisk. Vi ligger på 6. plass og er med i kampen om CL-plass.

Tror vi ble litt stormannsgale etter en utenomjordisk bra start, men for min del nå så skal jeg bare nyte den gode sesongen, prøve å glemme at Ben Arfa er i klubben, glemme at Obertan er i klubben, forhåpentligvis spille bittelitt mer attraktiv fotball, forhåpentligvis ta med oss en EL-plass og forhåpentligvis beholde noen av "stjernene" etter endt sesong.

Jeg liker ditt syn og din positivisme :)

Men hva ser du for deg fremover da, til neste sesong feks? :)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #537 på: 27. Feb. 2012, 15:04 »
Neste sesong tror jeg vi kommer til å spille 4-4-2 med følgende midtbane :

Obertan/Raylor ----------------------------- Tiote ------------------------------- Cabaye ----------------------------- Jonas

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #538 på: 27. Feb. 2012, 15:05 »
Selvfølgelig om vi klarer å beholde Tiote og Cabaye da:)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #539 på: 27. Feb. 2012, 15:51 »
Vi får se hvor lysten Cabaye er på det når den tid kommer...mistenker at han blir ganske så stiv i nakken iløpet av vår sesongen.

Cabaye i samtlige 90 minutter i går:

Le ball, please come down to me?  :'(