20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 663533 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #495 på: 30. Jan. 2012, 08:12 »
Kjekt å sjå med tanke på fadesen i helga. Reknar med dei tok seg ein skikkeleg fest etter kampen laurdag for å komma sterkt tilbake mot Blackburn i morgon. ::)

Peter

• Gjest
« Svar #496 på: 05. Feb. 2012, 17:04 »
En kan kritisere Pardew for mye, men på man-management må han være helt "der oppe". Det er jo rett og slett helt sykt hvor god Danny Guthrie, Leon Best og James Perch har blitt etter at Pardew kom. Alle var jo crap tidligere.
At han har peiling på kjøp og salg er det vel også liten tvil om. Kjøpene av Cabaye, Ba og trolig også Cisse har jo vært helt eksepsjonelle. Tenk vi har brukt rundt 130 millioner tilsammen på de tre gudene!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #497 på: 05. Feb. 2012, 17:10 »
Kjøpene skal nok en viss Carr også ha en ganske stor andel av æren for - men tror nok Pardew er ganske klar på hvilke spillertyper han er ute etter. Ellers er jeg veldig enig med deg, og det husker jeg jo at gamle eks-spillere av han sa da han ble klar for oss - man management var han god på. Det jeg har å utsette på ham er at han er litt vel mye safety first-innstilit ofte - men jeg kan leve med det  :toon:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #498 på: 05. Feb. 2012, 17:20 »
In Pardew I trust!! Syns han treffer fantastisk på samtlige byttet de siste kampene! Thumbs up! Pardew gjør veldig mye rett for tiden! ;-)
Winning isn't everything, it's the only thing!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #499 på: 05. Feb. 2012, 17:45 »
Vanskelig å kritisere Pardew så lenge NUFC er med å kjemper om 4. plassen og CL kvalifisering.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #500 på: 05. Feb. 2012, 17:46 »
Vanskelig å kritisere Pardew så lenge NUFC er med å kjemper om 4. plassen og CL kvalifisering.

/fasit

Det enkle er ofte det beste.
Same old Shearer, always scoring!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #501 på: 05. Feb. 2012, 19:53 »
Kjøpene skal nok en viss Carr også ha en ganske stor andel av æren for - men tror nok Pardew er ganske klar på hvilke spillertyper han er ute etter. Ellers er jeg veldig enig med deg, og det husker jeg jo at gamle eks-spillere av han sa da han ble klar for oss - man management var han god på. Det jeg har å utsette på ham er at han er litt vel mye safety first-innstilit ofte - men jeg kan leve med det  :toon:

Ja, det er jo jævlig synd at han leder oss til seiere med litt "safety first" i steden for noen underholdende 3-4 tap.

:toon:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #502 på: 05. Feb. 2012, 20:03 »
Hehe, for all del. Var ikke slikt ment - men ut fra et personlig syn på fotball liker jeg bare offensive minded managere aller best. Jeg ser selvfølgelig helt klart tankegangen - og det er vel en stor sannsynlighet for at det i stor grad har tjent oss best. Men - mine yndlingsmanagere heter Sir Bobby Robson og Kevin Keegan, og deres filosofi var veldig klar akkurat der. Det er ikke for å ta noe fra Pardew - hans prestasjoner sålangt i klubben taler for seg selv.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #503 på: 05. Feb. 2012, 22:29 »
Hvorfor er det bare managere med hvitt hår som lykkes for oss? :P

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #504 på: 06. Feb. 2012, 00:07 »

Hehe, dei kommer nok fortare når dei inntar sjefsstolen her :p forståelig nok!

Juma

• Gjest
« Svar #505 på: 06. Feb. 2012, 00:38 »

HAhaha 6.38. Pardew er glad i cheiken ser jeg:)
« Siste redigering: 06. Feb. 2012, 15:57 av Juma »

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #506 på: 06. Feb. 2012, 14:13 »
Nemmen, er Pardew litt forelsket eller? Herlig av kjekkasen :pard:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #507 på: 07. Feb. 2012, 13:56 »
Keegan hadde vel strengt tatt betydelig mørkere hår i sin første periode i klubben, enn i sin andre. Og hvor godt han lyktes i sin andre periode kan vel kanskje diskuteres. Men slike detaljer er fullstendig uvesentlige  ::p
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #508 på: 07. Feb. 2012, 15:39 »

:ler:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #509 på: 07. Feb. 2012, 15:41 »
Hahaha. Koooonge! ;D